Zestawienie ofert; Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia (09.05.2018)
BIP PrzetargiKatowickie Centrum Onkologii
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 30.000 euro na wykonanie połączeń sieci teleinformatycznej
oznaczenie sprawy: KCO/ PN/ 25 /2018
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.kco.katowice.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie połączeń sieci teleinformatycznych pomiędzy budynkiem Zarządu zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26, a Zespołem nr 2 zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Józefowskiej 119, z dostępem do Internetu, z dostawą, montażem, uruchomieniem i konserwacją i serwisowaniem wszystkich niezbędnych nowych urządzeń i ich demontażem po zakończeniu umowy wraz z dwuletnią opłatą za Internet*
* oznacza całkowitą opłatę obejmującą instalację, abonament, opłatę za ewentualną dzierżawę łączy, inne opłaty wynikające z przyjętego przez Wykonawcę rozwiązania.
CPV: 32412110-8 Sieć internetowa, CPV: 32412120-8 Sieć intranetowa.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.
UWAGA!
- Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z istniejącymi obiektami i urządzeniami teleinformatycznymi Zamawiającego.
- Wykonawca ma obowiązek połączenia sieci transmisji danych pomiędzy budynkiem Zarządu i Zespołem nr 2 przy użyciu łącza ciemnego włókna światłowodowego, z zapewnieniem bezpieczeństwa danych transmisji (bez użycia aktywnych urządzeń), zakończonego obustronnie dostarczonymi przez Wykonawcę odpowiednimi modułami optycznymi SFP (współpracującymi ze światłowodem jednomodowym), pasującymi do gniazd mini-GBIC (SFP) w przełączniku Zamawiającego. Wymagany Interfejs ETHERNET (RJ45). Wykonawca ma obowiązek również wykonania bezpiecznego alternatywnego połączenia między budynkiem Zarządu a Zespołem nr 2 wykorzystywanego przez Zamawiającego do transmisji danych między budynkami, na czas wystąpienia awarii łącza ciemnego włókna światłowodowego – należy dołączyć opis wykonania i sposobu przełącznia.
Wykonawca ma obowiązek dostarczenia na czas trwania Umowy urządzeń niezbędnych do realizacji transmisji. - Wykonawca ma obowiązek wykonać wszelkie prace związane z realizacją projektu i montażem wszystkich niezbędnych urządzeń w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy oraz nadzorować poprawność połączeń wraz z ich serwisowaniem:
- Wykonanie projektowanego rozwiązania wraz z opisem zastosowanego rozwiązania bezpieczeństwa transmisji danych,
- Testy urządzeń transmisyjnych,
- Instalacja urządzeń, testy urządzeń i szkolenie użytkownika,
- Odbiór i przekazanie do używania urządzeń wraz z aktywnymi łączami i projektem powykonawczym,
- Parametry dostępu do Internetu - gwarantowana przepływność min. 90 Mbit/s (symetryczne) - wymagany Interfejs ETHERNET (RJ45) - lokalizacja przyłącza Internetu w budynku Zarządu - łącze podstawowe.
- Alternatywny automatyczny dostęp do Internetu LTE od innego operatora wraz z niezbędnym osprzętem i automatycznym przełączaniem w momencie utraty połączenia podstawowego. Backupowe łącze z wymaganym stałym adresem IP oraz bez limitu transferu danych i zmniejszenia przepustowości.
- Dostarczenie 20 zewnętrznych adresów IP.
- Zamawiający nie dopuszcza realizacji usługi inną drogą niż kablowa – dot. łącza podstawowego.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wdrożony system zarządzania jakością zgodny z EN ISO 9001:2008 lub nowszym w zakresie utrzymania i udostępniania światłowodowej sieci telekomunikacyjnej oraz świadczenia usług telekomunikacyjnych."
Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od daty wykonania połączeń z dostępem do Internetu.
Termin wykonania połączeń z dostępem do Internetu w tym wykonanie wszelkich prac związanych z realizacją projektu i montażem wszystkich niezbędnych urządzeń do 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy.
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1b pkt. 1, 2, 3 ustawy Pzp dotyczące:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- zdolności technicznej lub zawodowej,
oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 i ust. 5 ustawy Pzp., a także dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty.
- Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, co najmniej 2 usługami odpowiadającymi swoim rodzajem usług stanowiących przedmiot zamówienia)
- W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów:
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP.
- Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, złoży:
- informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 poz. 229 ze zm.).
W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Podstawy wykluczenia
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę/ów w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1pkt 12-23 i ust. 5 ustawy PZP.
Zawartość oferty, w tym wykaz oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
- Wypełniony i podpisany przez osobę uprawioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz Oferty.
- Aktualne na dzień składania ofert:
- Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ.
- Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ.
- Podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 4 do SIWZ – Istotne Postanowienia Umowy.
- Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy w sprawie gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ.
- Wypełnione i podpisane przez uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie o podwykonawcach Załącznik nr 6 do SIWZ.
- INNE DOKUMENTY:
- Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normą jakości EN ISO 9001:2008 lub nowszą w zakresie utrzymania i udostępniania światłowodowej sieci telekomunikacyjnej oraz świadczenia usług telekomunikacyjnych
- Projekt rozwiązania zawierający:
- schemat blokowy i funkcjonalny wraz z opisem
- zastosowane urządzenia, miejsca ich zainstalowania i zasady ich działania
- opis działania wewnętrznej sieci teleinformatycznej z zapewnieniem bezpieczeństwa transmisji danych
- opis w zakresie sposobu dostarczenia Internetu
Informacje zawarte w oświadczeniu będą, stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający najpierw dokona oceny ofert a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów określonych w Warunkach udziału w postępowaniu.
Wadium:
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 500,00 zł
Kryterium oceny ofert:
- Ryczałtowa cena za całkowitą realizację zamówienia /wykonanie połączenia w tym dzierżawa ciemnego włókna, dostawa, montaż, uruchomienie, konserwacja i serwisowanie urządzeń i ich demontaż po zakończeniu umowy wraz z dwuletnią opłatą za Internet * - 100%
* oznacza całkowitą miesięczną opłatę obejmującą: instalację, abonament, inne opłaty wynikające z przyjętego przez Wykonawcę rozwiązania.
Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 07.05.2018.r. do godz. 10:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 26,I piętro, Kancelaria Dyrektora
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.05.2018r. o godz. 11:00 w 40–074 Katowice, ulica Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Zamawiający nie zamierza
- zawierać umowy ramowej,
- ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
- zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie przewiduje
- zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
- udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
- istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
- unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Zamawiający przewiduje
zamówienia, o których mowa zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w wysokości 20% zamówienia podstawowego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do
- zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
- zmiany treści SIWZ z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał SIWZ oraz umieści ją na stronie internetowej.
Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr Tomasz Duniec - informatyk
Telefon 32 4200-282
Fax 32 2514-533
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu
25.04.2018 r.
Dodatkowe materiały:
- Data utworzenia
- 14-05-2018 (Tomasz Duniec)
- Data modyfikacji
- 25-06-2018 (Tomasz Duniec)
- Data publikacji
- 25-04-2018
- Drukuj (PDF) bieżącej strony
Przegląd załączników
Lp. | Nazwa pliku | Rozmiar | Data dodania | Opublikował |
---|---|---|---|---|
1 | 02.05.2018 - Zmiana terminu składania ofert | 300,2 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
2 | 07.05.2018 - Zapytania | 857,7 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
3 | 09.05.2018 - Kwota na sfinansowanie zamówienia | 230 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
4 | 09.05.2018 - Zestawienie ofert | 294,3 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
5 | 27.04.2018 - Informacja | 405,3 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
6 | 27.04.2018 - Załącznik nr 2 do SIWZ /poprawny/ | 66,5 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
7 | 27.04.2018 - Załącznik nr 3 do SIWZ /poprawny/ | 63,5 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
8 | SIWZ | 259,5 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |