Ogłoszenie wyników postępowania (22.02.2018)


Katowickie Centrum Onkologii 
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice 

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 euro na zakup i dostarczanie sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku
oznaczenie sprawy: KCO/PN/ 02 /2018 

Podstawa prawna: ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp. 

Sposób przekazania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ 

  1. SIWZ będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.kco.katowice.pl po opublikowaniu ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. 
  2. SIWZ można uzyskać pod adresem: Katowickie Centrum Onkologii, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości. 
  3. Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto). 

Opis przedmiotu zamówienia 
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku w podziale na: 
Pakiet nr 1 – Cewniki, zgłębniki, sondy, dreny, koreczki, 
Pakiet nr 2 – Rurki intubacyjne, tracheostomijne, ustno - gardłowe, filtr elektrostatyczny, 
Pakiet nr 3 – Łączniki do drenów do ssaka SO4, 
Pakiet nr 4 – Rękawice i fartuchy ochronne do przygotowania, rozpuszczania i podawania leków cytostatycznych, 
Pakiet nr 5 – Zamknięty system do pobierania próbek z drzewa oskrzelowego, 
Pakiet nr 6 – Plaster medyczny do kinesiotapingu, 
Pakiet nr 7 – Kaniula nosowa PRO FLOW z filtrem, 
Pakiet nr 8 – Ustnik i turbina j.u. do spirometru SPIROBANK II, 
Pakiet nr 9 – Akcesoria do urządzenia nCPAP Inflant Flow LP, 
Pakiet nr 10 – Kable EEG, EMG, ECG, 
Pakiet nr 11 – Czujnik SpO2, 
ujęte w Załączniku nr 7 do SIWZ – Oferta Cenowa. 

Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 
– 33140000-3 Materiały medyczne – dot. Pakietu nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11. 

Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia 

  1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku sukcesywne dostawy na wezwanie Zamawiającego. 
  2. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru loco Apteka i loco Magazyn Zamawiającego. 
  3. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego towaru przez cały okres obowiązywania umowy. 
  4. Wykonawca musi zagwarantować niezmienność cen brutto na oferowane towary przez cały okres obowiązywania umowy. 
  5. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w formie pisemnej przy pomocy faksu, średnio raz lub dwa razy w miesiącu. 
  6. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni roboczych (t.j. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego przy pomocy faksu. 
  7. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. 
  8. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności nie krótszym niż 8 miesięcy, liczonym od daty dostawy, jakościowo odpowiadającym wymogom, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowanie 
  9. W Przypadku Pakietu nr 1 poz. 60 i 61; Pakietu nr 4 Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia nieodpłatnych, bezzwrotnych próbek towaru wg Załącznika Nr 8 do SIWZ – Wykaz próbek. 
  10. W celu weryfikacji zgodności oferowanego asortymentu z opisem zawartym w SIWZ Zamawiający dopuszcza możliwość wezwania Wykonawców, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, do złożenia próbek oferowanego asortymentu lub dokumentów (kartę produktu, ulotkę, etykietę, kartę charakterystyki lub inne dokumenty wystawione przez producenta). 
  11. Jeżeli oferowane wyroby nie są wyrobami medycznymi w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2017r. poz. 211 ze zm.), to do oferty należy dołączyć oświadczenie. 
  12. UWAGA: 
    1. Zamawiający w kolumnie (Cena jedn. netto) dopuszcza wycenę do czterech miejsc po przecinku, 
    2. Zamawiający w kolumnach (Wartość ogółem netto i Wartość ogółem brutto) dopuszcza wycenę wyłącznie do dwóch miejsc po przecinku. 

Sposób i miejsce złożenia próbek 

  1. Próbki są nieodpłatne i bezzwrotne. 
  2. Zamawiający dopuszcza złożenie próbek razem z ofertą. 
  3. Próbki należy umieścić w oddzielnej od Oferty, odpowiednio zabezpieczonej paczce/kopercie. 
  4. Paczkę/kopertę oraz poszczególne próbki należy opisać w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, tj. nazwa i adres Wykonawcy oraz numer pozycji - której dotyczy. 
  5. Paczka/koperta dodatkowo winna być opisana: PRÓBKI do przetargu na zakup i dostarczanie sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku. 
  6. Próbki należy złożyć zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SIWZ – Wykaz próbek, który należy wypełnić i dołączyć do paczki/koperty z próbkami. 
  7. Próbki należy dostarczyć na wezwanie Zamawiającego dot. Pakietu nr 1 poz. 60 i 61, Pakietu nr 4. 
  1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert: 
    1. częściowych tj. na poszczególne kompletne Pakiety, ujęte w Załączniku Nr 7 do SIWZ, 
    2. równoważnych. 
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Miejsce realizacji dostaw 
Dot. Pakietu nr 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9 
Apteka Zamawiającego – Katowice, ul. Raciborska 27 (czynny od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 do 14:00). 
Dot. Pakietu nr 3, 10, 11 
Magazyn Zamawiającego – Katowice, ul. Raciborska 27 (czynny od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 do 15:00). 

Termin realizacji zamówienia 
Termin realizacji zamówienia: do czasu wyczerpania wartości umowy jednak nie dłużej niż do dnia 27.12.2018 r. 

Warunki udziału w postępowaniu 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1b pkt. 1, 2, 3 ustawy Pzp dotyczące: 

  • kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 
  • sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 
  • zdolności technicznej lub zawodowej, 
    oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 i ust. 5 ustawy Pzp., a także dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty. 
  1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej: 
    1. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).
  2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający będzie żądał: 
    1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 
    2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 poz. 229 ze zm.). W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 

Podstawy wykluczenia 
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę/ów w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 ustawy Pzp. 

Zawartość oferty, w tym wykaz oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia 

Oferta musi zawierać: 

  1. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. 
  2. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ. 
  3. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ. 
  4. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Istotne Postanowienia Umowy, stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ. 
  5. Wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie o podwykonawcach, stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ. 
  6. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenia Wykonawcy w sprawie gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ. 
  7. Wypełnioną i podpisaną przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Ofertę Cenową, stanowiącą Załącznik Nr 7 do SIWZ. 
    Uwaga! Zamawiający zaleca, aby Ofertę Cenową stanowiącą Załącznik Nr 7 do SIWZ Wykonawca złożył również w formie elektronicznej na dowolnym nośniku elektronicznym, np. na płycie CD, DVD. 
  8. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: 
    1. próbki t.j.: zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SIWZ – Wykaz Próbek. 
    2. dot. Pakietu nr 4 poz. 1 i 2 – aktualnie obowiązujące dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych przez Zamawiającego, tj.: zgodność z normą PN-EN 455 oraz PN-EN 374-2,3 lub ASTM F739-96 potwierdzona badaniami podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, szczelność potwierdzona AQL nie więcej niż 1,5, odporność na przesiąkanie wirusów i substancji chemicznych, posiadające znak CE. 
      UWAGA: Każdy dołączony dokument musi być opisany numerem Pakietu i pozycji której dotyczy. 
    3. dot. Pakietu nr 4 poz. 3 – aktualnie obowiązujące dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych przez Zamawiającego, tj.: badania na brak przenikania substancji chemicznych, zgodność z normą PN-EN 374-2 lub ASTM F1670 i F1671; PN-EN 374-3 lub ASTM F379-96, dopuszczenie do obrotu w kraju zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2017r. poz. 211 ze zm.). 
      UWAGA: Każdy dołączony dokument musi być opisany numerem Pakietu i pozycji której dotyczy. 

Informacje zawarte w oświadczeniu będą, stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 

Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 

Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów określonych w Warunkach udziału w postępowaniu. 

Wadium 
W postępowaniu nie jest wymagane wadium. 

Kryterium oceny ofert: 

  1. Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet – 100%. 

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert: 
Oferty należy złożyć do dnia 02.02.2018 r. do godz. 10:00 w Katowickim Centrum Onkologii, ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora. 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.02.2018 r. o godz. 11:00 w Katowickim Centrum Onkologii, ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych. 
Oferty muszą być sporządzone w języku polskim. 

Termin związania ofertą 
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 

Zamawiający nie ogranicza 
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 

Zamawiający nie zamierza 

  1. zawierać umowy ramowej, 
  2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, 
  3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 

Zamawiający nie przewiduje 

  1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 
  2. zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, 
  3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia, 
  4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, 
  5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do 

  1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, 
  2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej. 

Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr Marzena Ciastek – Z-ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa i Epidemiologii 
Telefon: (32) 42-00-240, Fax: (32) 2514–533. 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24.01.2018 r. 


Data utworzenia
07-06-2018 (Tomasz Duniec)
Data modyfikacji
25-06-2018 (Tomasz Duniec)
Data publikacji
07-06-2018
Drukuj (PDF) bieżącej strony

Przegląd załączników

Lp. Nazwa pliku Rozmiar Data dodania Opublikował
1 06.02.2018 - Kwota na sfinansowanie zamówienia 24,5 KB 07-06-2018 Tomasz Duniec
2 06.02.2018 - Zestawienie ofert 91,3 KB 07-06-2018 Tomasz Duniec
3 22.02.2018 - Ogłoszenie wyników postępowania 55,8 KB 07-06-2018 Tomasz Duniec
4 31.01.2018 - Zapytania 129,8 KB 07-06-2018 Tomasz Duniec
5 31.01.2018 - Zmiana terminu składania ofert 23,4 KB 07-06-2018 Tomasz Duniec
6 SIWZ 205 KB 07-06-2018 Tomasz Duniec
7 Załącznik nr 7 do SIWZ 94,5 KB 07-06-2018 Tomasz Duniec
8 Załącznik nr 8 do SIWZ 36 KB 07-06-2018 Tomasz Duniec