Ogłoszenie wyników postępowania (07.03.2018)
BIP PrzetargiKatowickie Centrum Onkologii
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 Euro na zakup i dostarczanie elementów zużywalnych do wstrzykiwaczy kontrastu do badań metodą tomografii komputerowej oraz rezonansu magnetycznego
znak sprawy: K.C.O./PN/ 01 /2018
Podstawa prawna: ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) zwana dalej ustawą Pzp.
SIWZ będzie dostępna na stronie internetowej Centrum: www.kco.katowice.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Katowickie Centrum Onkologii, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie elementów zużywalnych do wstrzykiwaczy kontrastu do badań metodą tomografii komputerowej oraz rezonansu magnetycznego dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ - Oferta Cenowa.
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące Pakiety:
Pakiet Nr 1 – zakup i dostarczanie elementów zużywalnych do wstrzykiwaczy kontrastu do badań metodą tomografii komputerowej przeznaczonych do urządzenia CT EXPRES BRACCO
Pakiet Nr 2 - zakup i dostarczanie zestawów jednorazowego użytku do wstrzykiwaczy kontrastu do badań metodą rezonansu magnetycznego przeznaczonych do urządzenia MEDRAD SPECTRIS SOLARIS EP MR
- Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie elementów zużywalnych do wstrzykiwaczy kontrastu, sukcesywne dostawy przez cały okres obowiązywania umowy na podstawie zamówień składanych do Wykonawcy przy pomocy faksu.
- Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego przy pomocy faksu.
- Wykonawca gwarantuje niezmienność cen brutto na oferowany asortyment przez cały okres obowiązywania umowy.
- Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu Zamawiającego.
- Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego towaru przez cały okres obowiązywania umowy.
- Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.
- Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności nie krótszym niż 6 miesięcy liczonym od daty dostawy, jakościowo odpowiadającym wymogom, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowywanie.
- Wykonawca gwarantuje dostawę towaru posiadającego stosowne dopuszczenie do obrotu na terenie kraju.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, na zasadach określonych w niniejszej SIWZ.
Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem:
Dot. Pakietu nr 1 - CT EXPRES BRACCO;
Dot. Pakietu nr 2 - MEDRAD SPECTRIS SOLARIS EP MR;
o takich samych parametrach jak oryginał i dopuszczonych przez producenta.
Na produkt równoważny Wykonawca musi przedłożyć oświadczenie o kompatybilności oferowanego wyrobu z wstrzykiwaczami posiadanymi przez Zamawiającego i ponoszeniu wszelkiej odpowiedzialności za oferowany produkt.
Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
33141620-2 zestawy medyczne.
Miejsce realizacji dostaw
Katowickie Centrum Onkologii – Apteka ul. Raciborska 27, 40-074 Katowice
Termin realizacji zamówienia: przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do czasu wyczerpania wartości umowy.
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1b pkt. 1, 2, 3 ustawy Pzp dotyczące:- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- zdolności technicznej lub zawodowej, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 i ust. 5 ustawy Pzp., a także dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty.
- Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia)
- W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów:
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP.
- Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, złoży:
- informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 poz. 184 ze zm.). W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia.
Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
- Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej:
Podstawy wykluczenia
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę/ów w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1pkt 12-23 i ust. 5 ustawy PZP.
Zawartość oferty
- Wypełniony i podpisany przez osobę uprawioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz Oferty.
- Wypełniony i podpisany przez osobę uprawioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa.
- Aktualne na dzień składania ofert:
- Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ.
- Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ.
- Podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 5 do SIWZ – Istotne Postanowienia Umowy.
- Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy w sprawie gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ.
- Wypełnione i podpisane przez uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie o podwykonawcach Załącznik nr 7 do SIWZ.
- Wypełnione i podpisane przez uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy w sprawie odpowiedzialności i kompatybilności sprzętu Załącznik nr 8 do SIWZ (jeśli dotyczy).
- INNE DOKUMENTY
- oświadczenie potwierdzające, że oferowane materiały są zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. ( t.j.: Dz. U. z 2017r., poz. 211) i mogą być wykorzystywane do udzielania świadczeń zdrowotnych.
- prospekt zaoferowanego zestawu.
Informacje zawarte w oświadczeniu będą, stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający najpierw dokona oceny ofert a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów określonych w Warunkach udziału w postępowaniu.
Wadium
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Pakiet Nr 1 - 2 000,00 zł
Pakiet Nr 2 - 500,00 zł
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
- Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia - 100%
Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 16.01.2018r. do godz. 10:00, w 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26, Kancelaria Dyrektora, I piętro
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.01.2018r. o godz. 11:00, w 40-074 Katowice, ul. Raciborska 28 (budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych)
Oferty muszą być sporządzone w języku polskim.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Zamawiający nie zamierza
- zawierać umowy ramowej,
- ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
- zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie przewiduje
- zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
- zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
- istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
- udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
- unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do
- zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy - Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający - o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.
- zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.
Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Jędrzej Głasek
Telefon: 32/ 42-00-261
Fax: 32/ 2514 – 533
Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane w Biuletynie Zamówień Publicznych dniu 05.01.2018r
- Data utworzenia
- 07-06-2018 (Tomasz Duniec)
- Data modyfikacji
- 25-06-2018 (Tomasz Duniec)
- Data publikacji
- 07-06-2018
- Drukuj (PDF) bieżącej strony
Przegląd załączników
Lp. | Nazwa pliku | Rozmiar | Data dodania | Opublikował |
---|---|---|---|---|
1 | 07.03.2018 - Ogłoszenie wyników postępowania | 583,5 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
2 | 15.01.2018 - Zmiana terminu składania ofert | 379,4 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
3 | 18.01.2018 - Zapytania | 1,2 MB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
4 | 22.01.2018 - Kwota na sfinansowanie zamówienia | 281,2 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
5 | 22.01.2018 - Zestawienie ofert | 299,2 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
6 | Ogłoszenie | 57,2 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
7 | SIWZ | 241 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |