Ogłoszenie wyników postępowania (20.02.2018)
BIP PrzetargiKatowickie Centrum Onkologii
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 30 000 Euro na zakup i dostarczenie akcesoriów do przeprowadzenia zabiegów wewnątrznaczyniowych dotyczących embolizacji guzów wątroby
(nr sprawy: K.C.O./PN/ 83 /2017)
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2017r., poz. 1579 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.kco.katowice.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Katowickie Centrum Onkologii, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie akcesoriów do przeprowadzenia zabiegów wewnątrznaczyniowych dotyczących embolizacji guzów wątroby zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa.
Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 33140000-3; 33141320-9
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne, Pozycje ujęte w Załączniku Nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Zamawiajacy nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia
- Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczenie akcesoriów do przeprowadzenia zabiegów wewnątrznaczyniowych dotyczących embolizacji guzów wątroby sukcesywne dostawy jeden lub dwa razy w miesiącu przez cały okres obowiązywania umowy na podstawie zamówień składanych do Wykonawcy faksem.
- Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo do realizacji zamówienia w terminie do 7 dni kalendarzowych licząc od daty złożenia do niego zamówienia faksem.
- Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania niezmienności cen brutto na zaoferowany asortyment przez cały okres obowiązywania umowy.
- Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu Apteki.
- Wykonawca musi zagwarantować dostępność towaru i płynność dostaw przez cały okres obowiązywania umowy.
- Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.
- W celu weryfikacji zgodności oferowanego asortymentu z opisem zawartym w SIWZ Zamawiający dopuszcza możliwość wezwania Wykonawców, do złożenia próbek oferowanego asortymentu.
- Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności nie krótszym niż 6 miesięcy, liczonym od daty dostawy, jakościowo odpowiadającym wymogom, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowanie.
Miejsce realizacji dostaw
Magazyn Apteki, ul. Raciborska 27, 40-074 Katowice (czynny od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 do 14:00).- jedno miejsce dostaw.
Termin realizacji zamówienia
Przez okres 3 miesięcy od daty zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do czasu wykorzystania wartości umowy.
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1b pkt. 1, 2, 3 ustawy Pzp dotyczące:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- zdolności technicznej lub zawodowej,
oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 i ust. 5 ustawy Pzp., a także dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty.- W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej Zamawiający będzie żądał:
- wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 2 dostawami akcesoriów do przeprowadzenia zabiegów wewnątrznaczyniowych).
- W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający będzie żądał:
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
- Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 poz. 229 ze zm.). W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
- W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej Zamawiający będzie żądał:
Podstawy wykluczenia
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę/ów w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1pkt 12-23 i ust. 5 ustawy PZP.
Zawartość oferty, w tym wykaz oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
- Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik Nr 1 do SIWZ – Formularz Oferty.
- Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik Nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa w Pozycjach, na które Wykonawca składa ofertę.
- Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ.
- Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ.
- Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Istotne Postanowienia Umowy, stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ.
- Wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie o podwykonawcach, stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ.
- W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- dokumenty informacyjne o zaoferowanych akcesoriach (kartę produktu, ulotkę lub inne dokumenty wystawione przez producenta).
- Deklaracja zgodności - Certyfikat CE, wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych zaoferowanego asortymentu.
- Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty zapisane w programie Excel na dowolnym nośniku (np. CD, dyskietka) wyliczenia Pozycji, na które składa ofertę wg Załącznika nr 2 do SIWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniu będą, stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający najpierw dokona oceny ofert a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów określonych w Warunkach udziału w postępowaniu.
Wadium
W postępowaniu nie jest wymagane wadium.
Kryterium oceny ofert:
- Cena brutto za Pozycję - 100%
Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 18.01.2018r. do godz. 10:00 w Katowickim Centrum Onkologii ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora, I piętro.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.01.2018r. o godz. 11:00 w Katowickim Centrum Onkologii ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.
Oferty muszą być sporządzone w języku polskim.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Zamawiający nie zamierza
- zawierać umowy ramowej,
- ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
- zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie przewiduje
- zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
- zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
- istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
- udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
- unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do
- zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy - Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.
- zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy – Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.
Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Witold Nowak
Telefon 32 2511-761
Fax 32 2514-533
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.01.2018r.
- Data utworzenia
- 07-06-2018 (Tomasz Duniec)
- Data modyfikacji
- 25-06-2018 (Tomasz Duniec)
- Data publikacji
- 07-06-2018
- Drukuj (PDF) bieżącej strony
Przegląd załączników
Lp. | Nazwa pliku | Rozmiar | Data dodania | Opublikował |
---|---|---|---|---|
1 | 09.02.2018 - Zestawienie ofert dodatkowych | 347,8 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
2 | 12.01.2018 - Zapytania | 403,8 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
3 | 17.01.2018 - Zapytania | 331,3 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
4 | 17.01.2018 - Zmiana terminu składania ofert | 304,3 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
5 | 20.02.2018 - Ogłoszenie wyników postępowania | 990 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
6 | 22.01.2018 - Kwota na sfinansowanie zamówienia | 491,4 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
7 | 22.01.2018 - Zestawienie ofert | 586,8 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
8 | SIWZ | 301,5 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |