Ogłoszenie wyników postępowania (16.03.2018)
BIP PrzetargiKatowickie Centrum Onkologii
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 euro na zakup i dostarczenie bonów towarowych dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii
oznaczenie sprawy: KCO/PN/ 12 /2018
Podstawa prawna: ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.
Sposób przekazania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ
- SIWZ jest dostępna na stronie internetowej K.C.O.: www.kco.katowice.pl
- SIWZ można uzyskać pod adresem: Katowickie Centrum Onkologii, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
- Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie bonów towarowych (w postaci papierowej ze znakiem wodnym lub hologramem) dla pracowników Katowickiego Centrum Onkologii w ilości 6400 szt. o nominale 50 zł każdy.
UWAGA!
- Podana ilość bonów to ilość szacunkowa na dzień 26.II.2018 r.
- Wykonawca kalkulując cenę ofertową podaje ostateczną cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (z uwzględnieniem m.in. kosztów zakupu, ubezpieczenia, dostarczenia do Zamawiającego).
- Wykonawca gwarantuje dostarczenie bonów z terminem ważności wydrukowanym na bonie nie krótszym niż do 30.12.2018 r.
UWAGA!
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do tego, że ilości zamawianych bonów mogą ulec zmniejszeniu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do tego, że ilości zamawianych bonów mogą ulec zwiększeniu w czasie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb jednak nie więcej niż 2%.
W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określoną przez Zamawiającego ilość bonów zgodnie z warunkami zawartymi w umowie.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
22420000-0 Papier ze znakiem wodnym.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: 3 dni robocze od dnia uznania konta Wykonawcy kwotą wynikającą z umowy.
Miejsce realizacji dostaw
Dział Księgowości Katowickiego Centrum Onkologii – ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice.
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1b pkt. 1, 2, 3 ustawy Pzp dotyczące:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- zdolności technicznej lub zawodowej,
oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 i ust. 5 ustawy Pzp, a także dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty.
- Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej:
- wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).
- W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający będzie żądał:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 poz. 229 ze zm.).
W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Podstawy wykluczenia
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę/ów w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 ustawy Pzp.
Zawartość oferty, w tym wykaz oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Oferta musi zawierać:
- Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ.
- Wypełnioną i podpisaną przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Ofertę Cenową, stanowiącą Załącznik Nr 2 do SIWZ.
- Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ.
- Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ.
- Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Istotne Postanowienia Umowy, stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ.
- Wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie o podwykonawcach, stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ.
- INNE DOKUMENTY
- Wykaz punktów handlowych z adresami, w których można realizować bony, zlokalizowanych na terenie województwa śląskiego z wyłączeniem placówek powszechnie uznawanych za stoiska targowe, kioski z prasą oraz stragany. (Punkt handlowy, w skład, którego wchodzą oddzielne stoiska, posiadające wspólny punkt kasowy, na wykazie może zostać umieszczony tylko raz).
Informacje zawarte w oświadczeniu będą, stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów określonych w Warunkach udziału w postępowaniu.
Wadium
W postępowaniu nie jest wymagane wadium.
Kryteria oceny ofert:
- Ostateczna cena ofertowa bonów (brutto) – 60%
- Ilość punktów handlowych na terenie województwa śląskiego, w których można realizować bony – 40%.
Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 12.03.2018 r. do godz. 10:00 w Katowickim Centrum Onkologii, ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.03.2018 r. o godz. 11:00 w Katowickim Centrum Onkologii, ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych. Oferty muszą być sporządzone w języku polskim.
Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Zamawiający nie zamierza
- zawierać umowy ramowej,
- ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
- zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie przewiduje
- zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
- zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
- udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
- istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
- unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do
- zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
- zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.
Osoba upoważniona do udzielania informacji - Gabriela Pietyra – Kierownik Działu ds. Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Telefon: (32) 42-00-330,
Fax: (32) 2514-533
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.03.2018 r.
- Data utworzenia
- 07-06-2018 (Tomasz Duniec)
- Data modyfikacji
- 25-06-2018 (Tomasz Duniec)
- Data publikacji
- 07-06-2018
- Drukuj (PDF) bieżącej strony
Przegląd załączników
Lp. | Nazwa pliku | Rozmiar | Data dodania | Opublikował |
---|---|---|---|---|
1 | 07.03.2018 - Załącznik nr 2 (zmiana) | 62,5 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
2 | 07.03.2018 - Zmiana SIWZ, zmiana terminu składania ofert | 24,8 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
3 | 13.03.2018 - Kwota na sfinansowanie zamówienia | 20,3 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
4 | 13.03.2018 - Zestawienie ofert | 25,7 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
5 | 16.03.2018 - Ogłoszenie wyników postępowania 16.03.2018 - Ogłoszenie wyników postępowania | 30,8 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
6 | SIWZ | 164,5 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |