Ogłoszenie wyników postępowania (11.04.2018)
BIP PrzetargiKatowickie Centrum Onkologii
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 euro na dzierżawę automatycznego analizatora koagulologicznego wraz z zakupem i dostawą odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, materiałów zużywalnych oraz serwisem analizatora
oznaczenie sprawy: KCO/PN/ 13 /2018
Podstawa prawna: ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.
Sposób przekazania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ
- SIWZ jest dostępna na stronie internetowej K.C.O.: www.kco.katowice.pl
- SIWZ można uzyskać pod adresem: Katowickie Centrum Onkologii, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
- Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).
Opis przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa automatycznego analizatora koagulologicznego wraz z zakupem i dostawą odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, materiałów zużywalnych oraz serwisem analizatora.
Minimalne wymagania graniczne i techniczne konieczne do spełnienia przez oferowany automatyczny analizator koagulologiczny zostały określone szczegółowo w Załączniku nr 1A do SIWZ.
Odczynniki, kalibratory, materiały kontrolne do automatycznego analizatora koagulologicznego zostały określone szczegółowo w Załączniku nr 1B do SIWZ.
Materiały zużywalne do automatycznego analizatora koagulologicznego zostały określone szczegółowo w Załączniku nr 1C do SIWZ.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
33696500-0 Odczynniki laboratoryjne,
38434000-6 Analizatory.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert:
- częściowych,
- wariantowych,
- równoważnych.
Termin realizacji zamówienia: przez okres 37 miesięcy od daty zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do czasu wyczerpania wartości umowy w tym:
- do 30 dni od zawarcia umowy w zakresie transportu i wniesienia automatycznego analizatora koagulologicznego do Laboratorium Zamawiającego, montażu, instalacji, uruchomienia i podłączenia do laboratoryjnego systemu informatycznego e-Lab, zakończona podpisaniem ”Protokołu instalacji i uruchomienia” oraz szkolenia personelu w zakresie obsługi automatycznego analizatora koagulologicznego zakończona podpisaniem „Protokołu szkolenia”.
- przez okres 36 miesięcy od daty uruchomienia urządzenia jednak nie dłużej niż do czasu wyczerpania wartości umowy w zakresie dostawy odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, materiałów zużywalnych oraz serwisem analizatora.
Miejsce realizacji dostaw
Laboratorium Zamawiającego – Katowice, ul. Raciborska 27, budynek główny parter (możliwość dostawy od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 do 19:00) - jedno miejsce dostaw.
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1b pkt. 1, 2, 3 ustawy Pzp dotyczące:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- zdolności technicznej lub zawodowej,
oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 i ust. 5 ustawy Pzp, a także dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty.
- Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej:
- wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).
- W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający będzie żądał:
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
- Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa:
- dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom, Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
- Opis analizatora, folder, fotografia, katalog, dokumentacja techniczno ruchowa – dokumentujące i potwierdzające spełnienie wymagań granicznych i parametrów technicznych.
- Opis sposobu użytkowania analizatora lub instrukcję obsługi w języku polskim.
- Dokumenty potwierdzające znak CE dla oferowanego automatycznego analizatora koagulologicznego oraz oferowanych odczynników.
- Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 poz. 229 ze zm.).
W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Podstawy wykluczenia
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę/ów w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 ustawy Pzp.
Zawartość oferty, w tym wykaz oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Oferta musi zawierać:
- Wypełnioną i podpisaną przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Ofertę Cenową, stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ.
- Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik Nr 1A do SIWZ.
- Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik Nr 1B do SIWZ.
- Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik Nr 1C do SIWZ.
Uwaga! Zamawiający zaleca, aby Załączniki Nr 1A,B,C do SIWZ Wykonawca złożył również w formie elektronicznej na dowolnym nośniku elektronicznym, np. na płycie CD, DVD. - Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ.
- Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ.
- Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ.
- Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Istotne Postanowienia Umowy, stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ.
- Wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie o podwykonawcach, stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ.
- Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenia Wykonawcy w sprawie gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ.
- Podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy UMOWA o zachowaniu poufności przetwarzania danych osobowych stanowiąca Załącznik Nr 8 do SIWZ.
- Podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Wzór protokołu instalacji i uruchomienia analizatora stanowiący Załącznik Nr 9 do SIWZ.
- Podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Wzór protokołu szkolenia stanowiący Załącznik Nr 10 do SIWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniu będą, stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów określonych w Warunkach udziału w postępowaniu.
Wadium
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 5.000,00 zł.
Kryteria oceny ofert:
- Koszt dzierżawy automatycznego analizatora koagulologicznego wraz z zakupem i dostawą odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, materiałów zużywalnych oraz serwisem analizatora przez okres 36 miesięcy - 60%
- Parametry oceniane - 30%
- Rok produkcji analizatora - 10%
Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 20.03.2018 r. do godz. 10:00 w Katowickim Centrum Onkologii, ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.03.2018 r. o godz. 11:00 w Katowickim Centrum Onkologii, ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.
Oferty muszą być sporządzone w języku polskim.
Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Zamawiający nie zamierza
- zawierać umowy ramowej,
- ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
- zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający przewiduje
- istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
- poprawy jakości i parametrów odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu.
Warunkami dokonania zmian mogą być następujące przypadki:
- wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcę produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony,
- wystąpi przejściowy brak produktu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego Umową,
- nastąpi zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego, w szczególności w zakresie organizacji pracy laboratorium,
- nastąpi zmiana w zakresie liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego
- wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń diagnostycznych,
- w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości badań wykonywanych przez Zamawiającego,
- będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii,
- będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa.
Zamawiający nie przewiduje
- zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
- zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
- udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
- unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do
- zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
- zmiany treści SIWZ z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał SIWZ oraz umieści ją na stronie internetowej.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Zarządzający Pracownią Diagnostyki Laboratoryjnej – mgr Stanisław Iwańczak
Z-ca Zarządzającego Pracownią Diagnostyki Laboratoryjnej – mgr Agnieszka Malcharek
Telefon: (32) 42-00-229, (32) 42-00-228
Fax: (32) 2514 – 533
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.03.2018 r.
- Data utworzenia
- 07-06-2018 (Tomasz Duniec)
- Data modyfikacji
- 25-06-2018 (Tomasz Duniec)
- Data publikacji
- 07-06-2018
- Drukuj (PDF) bieżącej strony
Przegląd załączników
Lp. | Nazwa pliku | Rozmiar | Data dodania | Opublikował |
---|---|---|---|---|
1 | 11.04.2018 - Ogłoszenie wyników postępowania | 33,5 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
2 | 16.03.2018 - Zapytania | 66,7 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
3 | 20.03.2018 - Kwota na sfinansowanie zamówienia | 20,4 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
4 | 20.03.2018 - Zestawienie ofert | 25,6 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
5 | SIWZ | 284,5 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
6 | Załącznik nr 1A, B, C | 197,5 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |