Ogłoszenie wyników postępowania (23.03.2018)
BIP PrzetargiKatowickie Centrum Onkologii
Ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 Euro na zakup i dostarczenie aparatu do USG, głowicy ultrasonograficznej rektalnej
znak sprawy: K.C.O./PN/ 11 /2018
Podstawa prawna: ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) zwana dalej ustawą Pzp.
SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Centrum: www.kco.katowice.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Katowickie Centrum Onkologii, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostarczenie:
- aparatu do USG w ilości 1 szt. - Pakiet nr 1
- głowicy ultrasonograficznej rektalnej w ilości 1 szt. – Pakiet nr 2
zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa.
Zamówienie obejmuje również:
- transport sprzętu do miejsca przeznaczenia,
- instalację i uruchomienie,
- szkolenie personelu 5 osób w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu medycznego, po uprzednim pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym zakończone podpisaniem „ Protokołu szkolenia” ,
- podłączenie dostarczonego sprzętu do posiadanego przez Zamawiającego systemu PACS/RIS i skonfigurowanie do prawidłowej pracy z tym systemem – dot. Pakietu nr 1,
- przekazanie do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi pomiarami, atestami, certyfikatami,
- 24 miesięczną gwarancję liczoną od daty podpisania przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy „Protokołu bezusterkowego odbioru sprzętu medycznego”,
- serwis gwarancyjny 24 miesiące i pogwarancyjny 24 miesiące, w ramach którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty sprawność sprzętu medycznej, w tym:
a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta,
b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu medycznego,
c) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania,
d) przedłużenie gwarancji o czas niesprawności sprzętu medycznego, w przypadku napraw gwarancyjnych,
e) łączna niesprawność sprzętu medycznego (w przypadku awarii) nie przekroczy 20 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych (na czas niesprawności pow. 5 dni zapewnienie równorzędnego sprzętu medycznego zastępczego), niesprawność to brak sprawności sprzętu medycznego uniemożliwiająca wykonywanie wszystkich procedur z jego użyciem powyżej 5 godzin w ciągu dnia
f) przystąpienie do działań naprawczych max. 24 godziny od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych). - dostawę fabrycznie nowego nieużywanego sprzętu medycznego, z rokiem produkcji 2017 lub nowszy. Dopuszcza się waloryzację ceny na podstawie Komunikatu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za dany rok, w okresach 12 miesięcznych licząc od pierwszego dnia wykonywania serwisu pogwarancyjnego (pierwsza waloryzacja po upływie 12 miesięcy wykonywania serwisu pogwarancyjnego)
Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
33112200-0 – Aparaty ultrasonograficzne
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
50421000-2 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne kompletne Pakiety.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia
maksymalnie do 60 dni kalendarzowych od zawarcia umowy w zakresie transportu sprzętu medycznego do miejsca dostawy, instalacji i uruchomienia, podłączenia dostarczonego sprzętu do posiadanego przez Zamawiającego systemu PACS/RIS i skonfigurowanie do prawidłowej pracy z tym systemem – dot. Pakietu nr 1, przekazania do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi pomiarami, atestami, certyfikatami, szkolenia personelu w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu medycznego po uprzednim pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, zakończony podpisaniem „Protokołu szkolenia”, całość zadania zakończona podpisaniem przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy „Protokołu bezusterkowego odbioru sprzętu medycznego.
Miejsce dostarczenia
Katowickie Centrum Onkologii ul. Raciborska 27, 40-074 Katowice:
- Oddział Ginekologiczno-Położniczy w zakresie Pakietu nr 1
- Zakład Radioterapii w zakresie Pakietu nr 2
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1b pkt. 1, 2, 3 ustawy Pzp dotyczące:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- zdolności technicznej lub zawodowej,
oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 i ust. 5 ustawy Pzp., a także dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty.
- W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy:
- wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, co najmniej 2 dostawami sprzętu medycznego tożsamego z przedmiotem zamówienia, na który Wykonawca składa ofertę)
- W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów:
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP.
- Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, złoży:
- dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 poz. 229 ze zm.).
W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Podstawy wykluczenia:
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę/ów w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1pkt 12-23 i ust. 5 ustawy PZP.
Zawartość oferty, w tym wykaz oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
- Wypełniony i podpisany przez osobę uprawioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz Oferty.
- Wypełniony i podpisany przez osobę uprawioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa.
- Aktualne na dzień składania ofert:
- Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ.
- Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ.
- Podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 5 do SIWZ – Istotne Postanowienia Umowy.
- Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy w sprawie gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ.
- Podpisany i wypełniony przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 7 do SIWZ -Oświadczenie o podwykonawcach.
- Podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik Nr 8 do SIWZ – Oświadczenie o poufności – dot. Pakietu nr 1.
- Opis sprzętu medycznego foldery, fotografie, katalogi – dokumentujące i potwierdzające wymagane parametry z zaznaczeniem numeru każdego parametru w katalogu/opisie.
- Inne dokumenty:
- Dokument dopuszczający sprzęt medyczny do obrotu w kraju.
- Informacja o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu i faxu do kontaktów zgodnie z art. 90 ust. 4 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( t.j.: Dz. U. z 2017r., poz. 211, z późn. zm.).
- Wykaz dostawców zużywalnych części i materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę zaoferowanego sprzętu zgodnie z art. 90 ust. 3 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( t.j.: Dz. U. z 2017r, poz. 211, z późn. zm.).
Informacje zawarte w oświadczeniu będą, stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający najpierw dokona oceny, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów określonych w Warunkach udziału w postępowaniu.
Wadium
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Za Pakiet nr 1 – 1 000,00 zł
Za Pakiet nr 2 – 350,00 zł
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
- Cena brutto za przedmiot zamówienia (bez serwisu pogwarancyjnego) - 60%
- Cena brutto za 24 miesięczny serwis pogwarancyjny - 35%
- Termin realizacji zamówienia w dniach kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy - 5%
Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 05.03.2018r. do godz. 10:00, w 40 – 074 Katowice, ul. Raciborska 26, Kancelaria Dyrektora, I piętro
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.03.2018r. o godz. 11:00, w 40 – 074 Katowice, ul. Raciborska 28 (budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych)
Oferty muszą być sporządzone w języku polskim.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Zamawiający nie zamierza
- zawierać umowy ramowej,
- ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
- zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie przewiduje
- zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
- udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
- istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
- unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
- zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do
- zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
- zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.
Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Zbigniew Wiąk
Telefon 32 4200-210
Fax 32 2514-533
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.02.2018r.
- Data utworzenia
- 07-06-2018 (Tomasz Duniec)
- Data modyfikacji
- 25-06-2018 (Tomasz Duniec)
- Data publikacji
- 07-06-2018
- Drukuj (PDF) bieżącej strony
Przegląd załączników
Lp. | Nazwa pliku | Rozmiar | Data dodania | Opublikował |
---|---|---|---|---|
1 | 02.03.2018 - Zmiana terminu składania ofert | 420,2 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
2 | 05.03.2018 - Zapytania | 3,9 MB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
3 | 05.03.2018 - Załącznik nr 2 Pakiet nr 1 (zmiana) | 153,5 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
4 | 09.03.2018 - Kwota na sfinansowanie zamówienia | 364,7 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
5 | 09.03.2018 - Zestawienie ofert | 420,4 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
6 | 23.03.2018 - Ogłoszenie wyników postępowania | 592,5 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |
7 | SIWZ | 400,5 KB | 07-06-2018 | Tomasz Duniec |