2016-07-08
Ogłoszenie wyników postępowania (02.11.2016)


Katowickie Centrum Onkologii
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 209 000 EURO na przygotowywanie posiłków dla pacjentów w systemie termosowym i dostarczanie ich bezpośrednio na oddziały do Katowickiego Centrum Onkologii
(oznaczenie sprawy: KCO/ PN/ 45/ 2016)

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.kco.katowice.pl po ukazaniu się ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie posiłków dla pacjentów w systemie termosowym i dostarczanie ich bezpośrednio na oddziały do Katowickiego Centrum Onkologii w Katowicach przy ul. Raciborskiej 27 i Józefowskiej 119.

Oznaczenie wg CPV:
1. usługi przygotowywania posiłków - 55321000-6
2. usługi dostarczania posiłków - 55520000-1

Załącznik nr 1 do SIWZ stanowiący informację dla Wykonawcy zawiera wykaz oddziałów wraz z szacunkową ilością pacjentów oraz rodzajami diet stosowanymi w szpitalu i ich średnią ilością w miesiącu.

Zamawiający pod pojęciem przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla pacjentów rozumie:
1. całodniowe wyżywienie pacjenta tj.
  • śniadanie o godz. 08:00–09:00
  • obiad o godz. 13:00–14:00
  • kolacja o godz. 17:00-18:00
2. dostarczanie posiłków bezpośrednio na oddziały 3 razy dziennie przez 7 dni w tygodniu do Zespołu nr 1 "Wiktoria Szpital" Katowice ul. Raciborska 27 oraz do Zespołu nr 2 "Szpital Geriatryczno-Onkologiczny" Katowice ul. Józefowska 119

Wykaz Oddziałów:
  1. Zespół nr 1 "Wiktoria Szpital" - Katowice, ul Raciborska 27
    1. Oddział Onkologiczny z Pododdziałem Chorób Wewnętrznych - 48 łóżek
    2. Oddział Radioterapii z Pododdziałem Chorób Wewnętrznych i Pododdziałem Gastroenterologicznym – 35 łóżek
    3. Oddział Ginekologiczno-Położniczy z Pododdziałem Ginekologii Onkologicznej – 45 łóżek
    4. Oddział Chorób Płuc – 40 łóżek
    5. Oddział Onkologiczny – 44 łóżka
    6. Oddział Dermatologiczny Dziecięcy – 18 łóżek
    7. Pawilon Operacyjny – 8 łóżek
  2. Zespół nr 2 "Szpital Geriatryczno-Onkologiczny" - Katowice, ul. Józefowska 119
    1. Oddział Dermatologiczny – 26 łóżek
    2. Oddział Geriatryczny - 58 łóżek

Rozmieszczenie:
Zespół nr 1 "Wiktoria Szpital" - Katowice, ul. Raciborska 27 (zabudowa pawilonowa):
  • Budynek Centralnej Izby Przyjęć – trzypiętrowy z windą, 3 kuchenki oddziałowe
  • Budynek - Pawilon Operacyjny – trzy kondygnacje z windą, II piętro – oddział łóżkowy
  • Budynek główny – trzypiętrowy, z windą, 4 kuchenki oddziałowe, w tym 1 kuchenka na parterze
  • Budynek Oddziału Ginekologiczno-Położniczego – dwupiętrowy, z windą, 2 kuchenki oddziałowe
Zespół nr 2 "Szpital Geriatryczno-Onkologiczny" - Katowice, ul. Józefowska 119 (budynek trzypiętrowy z windą)
  • Oddział Dermatologiczny znajduje się na I piętrze, 1 kuchenka oddziałowa,
  • Oddział Geriatryczny znajduje się na II i III piętrze, 2 kuchenki oddziałowe.

Uwaga!
  • Dopuszcza się zmiany w tym lokalizacji i nazewnictwa oddziałów i liczby łóżek w przypadku zmian organizacyjnych Zamawiającego.
  • Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej.

I. Warunki realizacji zamówienia
  1. Wykonawca musi zapewnić wyżywienie zgodne z normami zalecanymi przez Państwowego Inspektora Sanitarnego oraz wg aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia oraz zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006r. (jednolity tekst - Dz. U. 2015 poz. 594 ) i przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz Rozporządzeniem (WE)Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych ( Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z 30 kwietnia 2004 r., L 139/1 ), a także z zasadami dobrej praktyki, wg systemu HACCP, z uwzględnieniem właściwości odżywczych i kaloryczności posiłków, ich odpowiedniej jakości, zróżnicowania, walorów smakowych i estetycznych oraz temperatury.
  2. Wykonawca jest odpowiedzialny za utrzymanie odpowiedniego poziomu sanitarnego usługi żywienia oraz jakość oferowanych posiłków, tj.
    • ich właściwe walory smakowe, organoleptyczne i estetyczne, temperaturę przy wydawaniu w kuchenkach oddziałowych (co najmniej):
    • 75°C – dla zup,
    • 65°C – dla drugich dań,
    • 75°C - dla gorących napojów,
    • 4°C - sałatki, surówki, sosy i inne potrawy serwowane na zimno
    • czystość mikrobiologiczną dostarczanych potraw, dobór właściwych surowców oraz właściwych procesów technologicznych.
  3. Do Wykonawcy będzie należało prowadzenie ewidencji wydawanych posiłków z podziałem na poszczególne oddziały, potwierdzonych każdorazowo imiennie przez osoby odbierające posiłki w oddziale.
  4. Zakupy surowców Wykonawca będzie realizował we własnym zakresie zapewniając ich wysoką jakość.
  5. Posiłki sporządza się wg norm zalecanych przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie z produktów najwyższej jakości, świeżych, z aktualnym terminem ważności. (nie dopuszcza się stosowania półproduktów, produktów mrożonych: pierogów, klusek itp., produktów typu "instant", produktów GMO, produktów gotowych)
  6. Wykonawca będzie odpowiedzialny za kontakty z organami nadzoru sanitarnego i realizację zaleceń. Na własny koszt dokonywać będzie, co 6 miesięcy niezbędnych badań sanitarno – epidemiologicznych takich jak:
    • badanie mikrobiologiczne wymazu z rąk pracowników - co najmniej po 2 badania
    • badanie laboratoryjne potraw w kierunku oceny zanieczyszczeń mikrobiologicznych – co najmniej po 2 badania
    • i inne w przypadku wystąpienia jakichkolwiek zdarzeń niepożądanych, jak również na każde żądane organów nadzoru.
    i przedkładać je Zamawiającemu.
  7. W przypadku podejrzenia ogniska epidemicznego na wniosek Zamawiającego Wykonawca na własny koszt przeprowadzi badanie mikrobiologiczne:
    • środowiska
    • rąk personelu
    • potraw
    Ilość tych badań uzależniona będzie od aktualnych potrzeb – każdorazowo określona przez Zamawiającego.
  8. Wykonawca na własny koszt będzie wykonywał, co 6 miesięcy badania oceny laboratoryjnej wartości odżywczej i kalorycznej posiłku stanowiącego całodzienną rację pokarmową (dieta ogólna) i przedkładał je Zamawiającemu, wraz z załączonym jadłospisem.
  9. Przez cały czas obowiązywania umowy Wykonawca zapewnia bez naliczania dodatkowych kosztów odpowiednią ilość niezbędnego sprzętu, w tym tace z naczyniami wielorazowego użytku, sztućce wielorazowego użytku, wózki do transportu tac, na każdy oddział.
  10. Wykonawca na prośbę Zamawiającego będzie zobowiązany dostarczyć w formie depozytu produkty pakowane hermetycznie, indywidualnie o przedłużonym terminie ważności( np. ser topiony, wędlina, masło) dla pacjentów nieprzewidzianych w zamówieniu dziennym, z obowiązkiem rotacji depozytu z upływem terminu jego ważności.
  11. Wykonawca będzie sporządzał dla szpitala jadłospisy dekadowe na 6 dni przed każdą dekadą, które będą zatwierdzane przez dietetyka szpitala i wg nich Wykonawca będzie przygotowywał posiłki dla pacjentów.
  12. Składaniem zamówienia do Wykonawcy na posiłki z uwzględnieniem zalecanych diet będzie zajmowała się osoba wyznaczona przez Zamawiającego.
    Kontakt z Wykonawcą – w razie potrzeby, w godz. 07:00-17:00
  13. Dostarczanie posiłków odbywać się będzie na podstawie pisemnego zapotrzebowania podpisanego przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego środkiem transportu Wykonawcy posiadającym wymagane przepisami dopuszczenia do tego typu prac, na jego koszt. Zapotrzebowanie na posiłki na dzień następny będzie dostarczone do Wykonawcy do godz. 10:00. Ewentualne zmiany diet lub ilości pacjentów zgłaszane będą do 3 godzin przed ustalonym harmonogramem dostaw posiłków.
  14. Zapotrzebowanie na posiłki sporządzane będzie z podziałem na oddziały. Zapotrzebowanie na posiłki w soboty, niedziele i święta sporządzane będzie szacunkowo i przekazywane w dzień roboczy poprzedzający dni wolne. W przypadku konieczności zmiany diet, zwiększenia lub zmniejszenia ilości diet Zamawiający dokona telefonicznej korekty zapotrzebowania do 3 godzin przed ustalonym harmonogramem dostaw posiłków.
  15. Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia i przechowywania próbek żywnościowych w specjalnie przeznaczonych do tego celu lodówkach przez okres 72 godzin na terenie swojego zakładu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami dla lecznictwa zamkniętego.
  16. Zamawiający we własnym zakresie przeprowadza indywidualne wydawanie posiłków pacjentom.
  17. Termosy i wszelkie naczynia, w których Wykonawca dostarcza posiłki, Zamawiający będzie oddawał Wykonawcy bez obowiązku ich mycia. Wykonawca będzie odbierał z poszczególnych oddziałów termosy niezwłocznie po każdym posiłku.

II. Dodatkowe informacje do realizacji zamówienia
  1. Wszystkie diety należy planować na 3 posiłki, za wyjątkiem diety dla położnic, diety dla dzieci, diety płynnej wysokobiałkowej oraz diety z ograniczeniem łatwo przyswajalnych węglowodanów stosowanej przy cukrzycy, gdzie planuje się 4 posiłki, czyli dodatkowo II śniadanie lub podwieczorek dostarczane w następujący sposób: ze śniadaniem będzie dostarczane II śniadanie; z obiadem będzie dostarczony podwieczorek.
  2. Zamawiający wymaga planowania:
    • zupy mlecznej codziennie dla każdej diety na śniadanie, za wyjątkiem diety z ograniczeniem łatwo przyswajalnych węglowodanów i diet dla pacjentów Oddz. Geriatrycznego.
    • dodatków owocowo-warzywnych do każdego posiłku, przy czym asortyment powinien być różnorodny; część warzyw i owoców winna być podawana w postaci surowej” („Zasady prawidłowego żywienia chorych w szpitalach, 2011).
    • mięsa nie mniej niż 7 razy w dekadzie.
    • masła o zawartości tłuszczu 82% we wszystkich dietach. Zamawiający dopuszcza stosowanie masła o zawartości tłuszczu 82% również w diecie z ograniczeniem łatwo przyswajalnych węglowodanów w umiarkowanych ilościach.
    • dodatkowej sałatki/surówki, jeśli w II daniu zaplanowano danie bezmięsne np. makaron z serem.
  3. Zamawiający nie wymaga planowania dodatkowej sałatki/surówki, jeśli w II daniu zawiera się dodatek jarzynowy.
  4. Zamawiający dopuszcza:
    • podawanie gulaszu bez wstępnego obsmażania także w diecie łatwo strawnej.
    • w cukrzycy stosowanie surówek zgodnych z wymogami diety z ograniczeniem łatwo przyswajalnych węglowodanów oraz diety łatwo strawnej. Zamawiający nie stosuje jedynie surówek dla pacjentów Oddz. Geriatrycznego.
    • dopuszcza planowanie wędlin podrobowych (parówka, metka, salceson, pasztet) w diecie podstawowej pod warunkiem, że będą to produkty najwyższej jakości.
  5. Zamawiający nie dopuszcza:
    • podawania wędlin podrobowych np. pasztetów, mielonek w innych dietach niż podstawowa,
    • możliwości dostawy kolacji razem z obiadem.


Uwaga!
  1. W Oddziale Geriatrycznym stosuje się dietę podstawową modyfikowaną np. bez mleka, bez kawy zbożowej, mięso jest zmielone, warzywa gotowane, owoce miękkie.
  2. Dieta dla położnic jest modyfikacją diety łatwo strawnej.
  3. Dieta bezsolna jest modyfikacją diety łatwo strawnej.
  4. Dieta wysokobiałkowa, wysokoenergetyczna - 2600 kcal, łatwo strawna ma zastosowanie dla pacjentów z chorobami płuc.
  5. Średnia wartość kaloryczna dla diet: dieta wysokobiałkowa płynna 2000 kcal, dieta dla chorych na płuca 2600 kcal, pozostałe diety 2200kcal.
  6. Minimalne gramatury dla poszczególnych składników posiłków:
    Grupa i rodzaj produktów Minimalna ilość (g)
    Pieczywo (chleb pszenno-żytni) 250
    Pieczywo pszenne 200
    Makaron/ kasze/ ryż (drugie danie) 60
    Makaron/ kasze/ ryż/ mąka (zupy) 20
    Mleko 250 ml
    Twaróg 50
    Ser topiony 30
    Ser żółty 30
    Jogurt/ kefir 250 ml
    Śmietana 18% 10
    Jaja 1 szt.
    Wędliny/ parówka 50/ 70
    Mięso z kością 130
    Mięso bez kości 110
    Kurczak 250
    Ryby 130
    Margaryna miękka 40
    Ziemniaki 300
    Warzywa 200
    Owoce 150
    Cukier 25
    Dżem 25

    Źródła:
    1) Podstawy naukowe żywienia w szpitalach Red. J. Dzieniszewski. IŻ i Ż 2001r.
    2) Zasady prawidłowego żywienia w szpitalach. Red.M. Jarosz. IŻ i Ż 2011r.
    3) Praktyczny podręcznik dietetyki. M. Jarosz. IŻ i Ż 2010r.
    4) Zasady żywienia i dietetyka stosowana. Z. Wieczorek – Chełmińska. PZWL.
  7. Posiłki o podwyższonym standardzie powinny być zgodne z normami żywienia osób zdrowych.
  8. Wykonawca dostarcza termosy do poszczególnych oddziałów do kuchenek oddziałowych. Dalszą dystrybucją będzie zajmował się Zamawiający. Posiłki na oddziałach będzie odbierała od Wykonawcy pielęgniarka koordynująca i współuczestnicząca w zarządzaniu kontraktem medycznym lub wyznaczona przez nią osoba.
  9. Zamawiający nie przewiduje możliwości korzystania przez Wykonawcę z kuchni szpitalnej, kuchenek oddziałowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani ofert częściowych.

Termin realizacji zamówienia
przez 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy.

Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnione i podpisane Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) koncesję, zezwolenie lub licencję, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.(Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się, co najmniej 1 usługą w zakresie przygotowywanie posiłków dla pacjentów w systemie termosowym i dostarczanie ich bezpośrednio na oddziały dla szpitali liczących powyżej 200 łóżek).
c) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 800 000,00 zł.

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych,
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8,10-11 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert,
f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.

4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d) zaświadczenie właściwego ze względu na siedzibę albo miejsce zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, organu sądowego lub administracyjnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10-11 ustawy Pzp – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych t.j. w przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły oferty podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba, że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

6. Zaświadczenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego potwierdzające opracowanie i wdrożenie w obiekcie Wykonawcy sytemu HACCP.

7. Zgodę na prowadzenie działalności cateringowej wydaną przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.

8. Zaświadczenie dopuszczające środki transportu do przewozu posiłków wydane przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.

9. Adres kuchni przygotowującej posiłki.

10. Przykładowe jadłospisy:
  • Dekadowy (10 dni) dla diety podstawowej;
  • Dekadowy (10 dni) dla diety łatwo strawnej;
  • Dekadowy (10 dni) dla diety cukrzycowej (dieta z ograniczeniem węglowodanów łatwo przyswajalnych);
  • 1 dzień dla diety dla położnic;
  • 1 dzień dla diety dla pacjentów z chorobami płuc;
  • 1 dzień dla diety wrzodowej – diety łatwo strawnej z ograniczeniem substancji pobudzających wydzielanie soku żołądkowego;
  • 1 dzień dla diety bezsolnej;
  • 1 dzień dla diety wątrobowej – diety łatwo strawnej niskotłuszczowej;
  • 1 dzień dla diety lekkostrawnej dla dzieci;
z podziałem na posiłki, ilość użytego surowca /tzw. "gramówka" – obliczenie ilości produktów potrzebnych do wykonania jadłospisu na jednego pacjenta/ Do jadłospisów należy dołączyć szczegółowy wykaz produktów wraz z ich gramaturą niezbędnych do przygotowania poszczególnych potraw.


Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 10 000,00 zł

Kryterium oceny ofert
1. cena brutto za przedmiot zamówienia - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 17.08.2016 r. do godz. 10:00 w Kancelarii Dyrektora Katowickiego Centrum Onkologii w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26 (I piętro).
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.08.2016 r. o godz. 11:00 w Sekcji Zamówień Publicznych w Katowicach przy ul. Raciborskiej 28 (budynek Przychodni, II piętro).

Termin związania ofertą wynosi 60 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
3. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający przewiduje
1. udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w wysokości 25% wartości zamówienia podstawowego,
2. zmiany w umowie na warunkach przewidzianych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści SIWZ z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał SIWZ oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - Lek. med. Witold Nowak - Z- ca Dyrektora ds. Lecznictwa
Telefon: 32/ 2511-761
Fax: 32/ 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 08.07.2016 r.


Dodatkowe materiały:
02.11.2016 - Ogłoszenie wyników postępowania 02.11.2016 - Ogłoszenie wyników postępowania 05.09.2016 - Zmiana terminu składania ofert 05.09.2016 - Zmiana terminu składania ofert 12.08.2016 - Zmiana terminu składania ofert 12.08.2016 - Zmiana terminu składania ofert
24.08.2016 - Zmiana terminu składania ofert 24.08.2016 - Zmiana terminu składania ofert Modyfikacja SIWZ strona 4 - zmiana z dn.08.09.16 Modyfikacja SIWZ strona 4 - zmiana z dn.08.09.16 Modyfikacja SIWZ strona 5 - zmiana z dn.08.09.16 Modyfikacja SIWZ strona 5 - zmiana z dn.08.09.16
Modyfikacja SIWZ strona 5A - zmiana z dn.08.09.16 Modyfikacja SIWZ strona 5A - zmiana z dn.08.09.16 Modyfikacja SIWZ strona 5B - zmiana z dn.08.09.16 Modyfikacja SIWZ strona 5B - zmiana z dn.08.09.16 Modyfikacja SIWZ strona 5C- zmiana z dn.08.09.16 Modyfikacja SIWZ strona 5C- zmiana z dn.08.09.16
Modyfikacja SIWZ strona 8 - zmina z dn.08.09.16 Modyfikacja SIWZ strona 8 - zmina z dn.08.09.16 SIWZ SIWZ Zapytania do SIWZ z dnia 08.09.2016 Zapytania do SIWZ z dnia 08.09.2016
Zapytanie do SIWZ - 20.09.2016 Zapytanie do SIWZ - 20.09.2016 Zmiana  Ogłoszenia strona 5 - zmiana z dn.08.09.16 Zmiana Ogłoszenia strona 5 - zmiana z dn.08.09.16 Zmiana Ogłoszenia  strona 4A - zmiana z dn.08.09.16 Zmiana Ogłoszenia strona 4A - zmiana z dn.08.09.16
Zmiana Ogłoszenia strona 3 z dn.08.09.16 Zmiana Ogłoszenia strona 3 z dn.08.09.16 Zmiana Ogłoszenia strona 4 - zmiana z dn.08.09.16 Zmiana Ogłoszenia strona 4 - zmiana z dn.08.09.16 Zmiana Ogłoszenia strona 4B - zmiana z dn.08.09.16 Zmiana Ogłoszenia strona 4B - zmiana z dn.08.09.16
Zmiana Ogłoszenia strona 6 - zmiana z dn.08.09.16 Zmiana Ogłoszenia strona 6 - zmiana z dn.08.09.16
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by