2016-08-18
Ogłoszenie wyników postępowania - 08.09.2016 /Dokumenty z otwarcia ofert w dniu 29.08.2016 - Kwota przeznaczona na sfinalizowanie zamówienia, Zestawienie ofert-29.08.2016


Katowickie Centrum Onkologii
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 Euro na zakup i wdrożenie systemu centralnej rejestracji oraz telefonicznego centrum obsługi pacjenta (Call Center)
znak sprawy: K.C.O./PN/ 59 /2016

Podstawa prawna: ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) zwana dalej ustawą Pzp.

SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Centrum: www.kco.katowice.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Katowickie Centrum Onkologii, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie systemu centralnej rejestracji oraz telefonicznego centrum obsługi pacjenta (Call Center), którego opis przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z:
  • 24 miesięcznym okresem gwarancji, w tym:
    • naprawy dostarczonego sprzętu / w razie konieczności wymiana sprzętu na nowy,
    • usuwanie wszelkich awarii systemu,
    • dokonywanie modyfikacji systemu,
    • zapewnienie wsparcia technicznego,
    • aktualizacje do najnowszych wersji oprogramowania,
    • doszkalanie w razie konieczności
  • serwisem pogwarancyjnym na okres 2 lat po zakończeniu gwarancji, na warunkach udzielonej gwarancji, tj.:
    • naprawy dostarczonego sprzętu / w razie konieczności wymiana sprzętu na nowy,
    • usuwanie wszelkich awarii systemu,
    • dokonywanie modyfikacji systemu,
    • zapewnienie wsparcia technicznego,
    • aktualizacje do najnowszych wersji oprogramowania,
    • doszkalanie w razie konieczności
    w cenie zgodnej ze złożoną Ofertą Wykonawcy.
    Dopuszcza się waloryzację ceny o wskaźnik inflacji, w okresach 12 miesięcznych licząc od dnia obowiązywania umowy na serwis pogwarancyjny.
  • zapewnieniem serwisu pogwarancyjnego na okres 10 lat po zakończeniu gwarancji.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
− 48445000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami.

Uwaga!
Oferowany system musi funkcjonować na posiadanym przez Zamawiającego:
wirtualnym serwerze o następujących parametrach:
Linux 64 bit (CentOs 5,9),
4GB RAM,
2 rdzenie CPU,
ok. 05 do 1 TB przestrzeni dyskowej,
System operacyjny Windows 10,
Przeglądarka internetowa z obsługą javascript (Internet Explorer),
Dwa monitory,
Połączenie z siecią lokalną poprze stabilne łącze,
250 MB pamięci RAM w celu instalacji i konfiguracji SIP – phone’a
Swobodna komunikacja hosta z serwerem
- Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z centralą telefoniczną jaką posiada Zamawiający i skonfigurowania jej do oferowanego systemu.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert:
- częściowych,
- wariantowych,
- równoważnych.

Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1b pkt. 1, 2, 3 ustawy Pzp dotyczące:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- zdolności technicznej lub zawodowej,
oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 i ust. 5 ustawy Pzp., a także dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty.

1) Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wprowadził system rejestracji telefonicznej, w co najmniej pięciu placówkach medycznych, w tym w jednej o profilu onkologicznym).

2) Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej:
a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.( Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli po stronie Wykonawcy projekt będzie realizował zespół co najmniej 3-osobowy, z wyższym wykształceniem, ze znajomością zasad: udzielania informacji o świadczeniach zdrowotnych realizowanych przez świadczeniodawców oraz prawach przysługujących pacjentom;
- funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w Polsce;
- prawidłowego przygotowania ofert w ramach postępowań na udzielenie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
- raportowania i sprawozdawczości z realizacji usług medycznych finansowanych ze środków publicznych po stronie świadczeniodawcy i płatnika;
- kontraktowania świadczeń zdrowotnych w Polsce;
oraz ze znajomością:
- technik radzenia sobie ze stresem;
- komunikacji interpersonalnej;
posiadających doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w placówkach medycznych w liczbie godzin szkoleniowych co najmniej 300).

3) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP Zamawiający będzie żądał:
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 poz. 184 ze zm.). W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia,
Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Podstawy wykluczenia:
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę/ów w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1pkt 12-23 i ust. 5 ustawy PZP.

Wykaz oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
  1. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  2. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz Cenowy.
  3. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz Oferty.
  4. Aktualne na dzień składania ofert:
    • Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ.
    • Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ.
  5. Podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 6 i 6A do SIWZ – Istotne Postanowienia Umowy.
Informacje zawarte w oświadczeniu będą, stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów określonych w Warunkach udziału w postępowaniu:

Wadium
W postępowaniu nie jest wymagane wadium.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. Cena całkowita z vat za przedmiot zamówienia (bez serwisu pogwarancyjnego) - 60%
2. Termin wykonania (liczba dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy) - 10%
3. Cena całkowita z vat za dwuletni serwis pogwarancyjny - 30%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 26.08.2016r. do godz. 10:00, w 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26, Kancelaria Dyrektora, I piętro
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.08.2016r. o godz. 11:00, w 40-074 Katowice, ul. Raciborska 28 (budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych)

Oferty muszą być sporządzone w języku polskim.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
3. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
4. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający przewiduje
Zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji
mgr Tomasz Duniec
Telefon: 32 42 00 282
Fax: 32 2514 533

lek. med. Zbigniew Wiąk
Telefon: 32 42 00 210 lub 603 798 664
Fax: 32 2514 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18.08.2016r.


Dodatkowe materiały:
25.08.2016 - Zapytania 25.08.2016 - Zapytania 25.08.2016 - Zmiana terminu składania ofert 25.08.2016 - Zmiana terminu składania ofert 29.08.2016 - Kwota przeznaczona na sfinalizowanie zamówienia 29.08.2016 - Kwota przeznaczona na sfinalizowanie zamówienia
29.08.2016 - Zestawienie ofert 29.08.2016 - Zestawienie ofert Ogłoszenie wyników postępowania - 08.09.2016r Ogłoszenie wyników postępowania - 08.09.2016r SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by