2016-09-22
Ogłoszenie wyników postępowania (13.10.2016)

Katowickie Centrum Onkologii
Ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 5 225 000 euro
na
przebudowę pomieszczeń: • oddziału łóżkowego na 1 piętrze budynku byłego Oddziału Dermatologii dla potrzeb Oddziału Chirurgii Onkologicznej z Pododdziałem Chirurgii Naczyniowej
• na parterze budynku byłego Oddziału Dermatologii oraz Centralnej Izby Przyjęć dla potrzeb dwóch Pracowni USG, w formule „zaprojektuj i zbuduj” oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie budowy.
znak sprawy: K.C.O./PN/62/2016


Podstawa prawna: ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) zwana dalej ustawą Pzp.

SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Centrum: www.kco.katowice.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Katowickie Centrum Onkologii, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń oddziału łóżkowego na 1 piętrze budynku byłego Oddziału Dermatologii Katowickiego Centrum Onkologii w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 27, na działce nr 12, dla potrzeb Oddziału Chirurgii Onkologicznej z Pododdziałem Chirurgii Naczyniowej, w formule „zaprojektuj i zbuduj” oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie budowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie i przedstawienie do akceptacji przez Zamawiającego koncepcji funkcjonalno-przestrzennej, zgodnej z programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ;
2) wykonanie projektu budowlanego (również w wersji elektronicznej), według wymagań zawartych w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462 z późn. zmianami) wraz z kompletem niezbędnych opinii i uzgodnień (w 4 egzemplarzach);
3) wykonanie projektów wykonawczych w branżach: architektura, konstrukcja, technologia oraz instalacje: elektryczne, wodno-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, gazów medycznych, słaboprądowe, wentylacja/klimatyzacja – po 2 egzemplarze, (również w wersji elektronicznej w formatach dwg i pdf);
4) wykonanie przedmiarów robót oraz Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych na bazie projektów budowlanego i wykonawczych, w 2 egzemplarzach (również w wersji elektronicznej w formacie pdf );
5) wykonanie projektu wnętrz obiektu, w tym aranżację, niezbędne wyposażenie, kolorystykę w 2 egzemplarzach (również w wersji elektronicznej w formacie pdf );
6) uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, decyzji pozwolenia na budowę z klauzulą ostateczności, a także niezbędnych pozwoleń, zezwoleń, decyzji na użytkowanie oddziału;
7) wykonanie przebudowy zgodnie z projektami;
8) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji przedsięwzięcia, przy czym zakres nadzoru autorskiego Wykonawcy obejmuje czynności wynikające z treści ustawy z 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 – tekst jednolity).

Zadanie 2
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń na parterze budynku byłego Oddziału Dermatologii oraz Centralnej Izby Przyjęć Katowickiego Centrum Onkologii w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 27, na działce nr 12, dla potrzeb dwóch Pracowni USG, w formule „zaprojektuj i zbuduj” oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie budowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie i przedstawienie do akceptacji przez Zamawiającego koncepcji funkcjonalno-przestrzennej, zgodnej z programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ,;
2) wykonanie projektu budowlanego (również w wersji elektronicznej), według wymagań zawartych w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462 z późn. zmianami) wraz z kompletem niezbędnych opinii i uzgodnień (w 4 egzemplarzach);
3) wykonanie projektów wykonawczych w branżach: architektura, konstrukcja, technologia oraz instalacje: elektryczne, wodno-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, gazów medycznych, słaboprądowe, wentylacja/klimatyzacja – po 2 egzemplarze, (również w wersji elektronicznej w formatach dwg i pdf);
4) wykonanie przedmiarów robót oraz Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych na bazie projektów budowlanego i wykonawczych, w 2 egzemplarzach (również w wersji elektronicznej w formacie pdf );
5) wykonanie projektu wnętrz obiektu, w tym aranżację, niezbędne wyposażenie, kolorystykę w 2 egzemplarzach (również w wersji elektronicznej w formacie pdf );
6) uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, decyzji pozwolenia na budowę z klauzulą ostateczności, a także niezbędnych pozwoleń, zezwoleń, decyzji na użytkowanie oddziału;
7) wykonanie przebudowy zgodnie z projektami;
8) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji przedsięwzięcia, przy czym zakres nadzoru autorskiego Wykonawcy obejmuje czynności wynikające z treści ustawy z 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 – tekst jednolity).

Szczegółowy zakres robót i wymagań zawiera Program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ.
Opis i oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
71240000-2 usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania.
45000000-7 roboty budowlane:
45215140-0 roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych,
45220000-5 roboty inżynieryjne i budowlane,
45300000-0 roboty w zakresie instalacji budowlanych,
45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 instalowanie urządzeń grzewczych , wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45420000-7 roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie,
45430000-0 pokrywanie podłóg i ścian,
45440000-3 roboty malarskie i szklarskie,
45450000-6 roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja obu Zadań w ramach złożonej oferty, a zwrot „Zadanie” dotyczy jedynie określenia technicznego poszczególnego fragmentu tego samego zamówienia.

Warunki udziału w postępowaniu
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1b pkt. 1, 2, 3 ustawy Pzp dotyczące:
• kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
• sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
• zdolności technicznej lub zawodowej,
oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 –23 i ust. 5 ustawy Pzp., a także dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty.
II. Wykonawca ma obowiązek, przed złożeniem oferty, zapoznać się z obiektami Centrum i posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją.
1) Warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów:
a) koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – dotyczy projektanta;
2) Warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj. projektowej na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł i budowlanej na kwotę nie niższą niż 1 000 000,00 zł)
Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże nie mniej niż 1 dokument potwierdzający zaprojektowanie, co najmniej 1 oddziału szpitalnego i 1 pracowni USG lub równoważnej oraz wykonał roboty budowlane tego rodzaju obiektów o wartości minimum 1 mln zł (wg Załącznika nr 8 do SIWZ),
4) Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej:
a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że będzie dysponował kierownikiem budowy, który kierował, co najmniej 2 budowami, w tym 1 budową/ przebudową oddziału szpitalnego.
5) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP.
6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa:
a) informacji z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) dokumentu lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
• nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 poz. 184 ze zm.). W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Podstawy wykluczenia: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę/ów w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1pkt 12-23 i ust. 5 ustawy PZP.

Wykaz oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia 1. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz Oferty .
2. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz Cenowy.
3. Aktualne na dzień składania ofert:
• Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ.
• Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ.
4. Podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 6 do SIWZ – Istotne Postanowienia Umowy.
5. Wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie o podwykonawcach, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ;
6. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy w sprawie gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy stanowiące Załącznik Nr 10 do SIWZ
7. Podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik Nr 11 do SIWZ – Minimalne wymagania w zakresie udzielonej Gwarancji.

Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Informacje zawarte w oświadczeniu będą, stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów określonych w Warunkach udziału w postępowaniu.

Wadium
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 zł.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. Oferowana cena ryczałtowa ( z VAT) za wykonanie przedmiotu zamówienia - 60%
2. Czas wykonania (w dniach kalendarzowych) przedmiotu zamówienia – ogółem dni z harmonogramu wykonania etapów realizacji przedmiotu zamówienia - 30%
3. Doświadczenie w zakresie projektowania - 5 %
4. Doświadczenie w zakresie wykonawstwa - 5%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 07.10.2016r. do godz. 10:00, w 40 – 074 Katowice, ul. Raciborska 26, Kancelaria Dyrektora, I piętro
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.10.2016r. o godz. 11:00, w 40 – 074 Katowice, ul. Raciborska 28 ( budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych)
Oferty muszą być sporządzone w języku polskim.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie zamierza:
1) zawierać umowy ramowej,
2) ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3) zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2) istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
3) udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4) zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
5) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1) zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy - Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.
2) zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy – Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

b>Osoba upoważniona do udzielania informacji
mgr Sergiusz Karpiński
Telefon: 32/ 42 00 156
Fax: 32/ 2514 – 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.09.2016r.



Dodatkowe materiały:
04.10.2016 - Zapytania 04.10.2016 - Zapytania 10.10.2016 - Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia 10.10.2016 - Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia 10.10.2016 - Zestawienie ofert 10.10.2016 - Zestawienie ofert
13.10.2016 - Ogłoszenie wyników postępowania 13.10.2016 - Ogłoszenie wyników postępowania Program funkcjonalno - użytkowy - 22.09.2016 Program funkcjonalno - użytkowy - 22.09.2016 SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by