2014-02-24
Ogłoszenie wyników postępowania (21.03.2014)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na zakup "Systemu informatycznego - księgowego" (w tym sprzętu zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SIWZ i oprogramowania) do obsługi zespołu finansowo-księgowego, sekcji płac, działu ds. osobowych i organizacyjnych oraz inwentaryzacji i jego wdrożenie wraz z udzieleniem licencji na czas nieoznaczony na oprogramowanie dla potrzeb Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach.

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup "Systemu informatycznego - księgowego" (w tym sprzętu zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SIWZ i oprogramowania) do obsługi zespołu finansowo-księgowego, sekcji płac, działu ds. osobowych i organizacyjnych oraz inwentaryzacji i jego wdrożenie wraz z udzieleniem licencji na czas nieoznaczony na oprogramowanie dla potrzeb Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach.

Zamówienie obejmuje również:
  • instalację,
  • migrację danych,
  • szkolenie pracowników obsługujących system,
  • modyfikacje systemu,
  • wykonanie prac niezbędnych dla pracy systemu, zgodnie z potrzebami Zamawiającego,
  • 24 miesięczny okres gwarancji w tym:
    - naprawy dostarczonego sprzętu,
    - usuwanie wszelkich awarii systemu,
    - dokonywanie modyfikacji systemu,
    - zapewnienie wsparcia technicznego,
    - aktualizacje do najnowszych wersji oprogramowania
  • serwis pogwarancyjny na okres 2 lat po zakończeniu gwarancji, na warunkach udzielonej gwarancji, tj.:
    - naprawy dostarczonego sprzętu,
    - usuwanie wszelkich awarii systemu,
    - dokonywanie modyfikacji systemu,
    - zapewnienie wsparcia technicznego,
    - aktualizacje do najnowszych wersji oprogramowania
    w cenie zgodnej ze złożoną Ofertą Wykonawcy.
    Dopuszcza się waloryzację ceny o wskaźnik inflacji, w okresach 12 miesięcznych licząc od dnia obowiązywania umowy na serwis pogwarancyjny.
  • zapewnienie serwisu pogwarancyjnego na okres 10 lat po zakończeniu gwarancji.
Opis minimalnych wymogów "Systemu informatycznego - księgowego" stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ.

Wykaz sprzętu posiadanego przez Zamawiającego stanowi Załącznik Nr 10 do SIWZ

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 48000000 – 8

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia:
- w zakresie instalacji, migracji danych, szkolenia pracowników obsługujących system, licencji, do 60 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy zakończone podpisaniem przez Strony "Protokołu końcowego"
- w zakresie gwarancji przez okres 24 miesięcy od daty podpisania "Protokołu końcowego"

Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 2 dostawami systemu informatycznego - księgowego tożsamego z przedmiotem zamówienia)

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. Szczegółowy opis zaoferowanego systemu informatycznego.

5. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych t.j. w przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły oferty podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba, że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu

Wadium:
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 700,00 zł

Kryterium oceny ofert:
1. Oferowana cena brutto za całość przedmiotu zamówienia (bez serwisu pogwarancyjnego) - 65%
2. Koszt dwuletniego serwisu pogwarancyjnego na warunkach gwarancji - 35%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 10.03.2014r. do godz. 10:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 26, Kancelaria Dyrektora, I piętro
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.03.2014r. o godz. 11:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą: wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje:
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Witold Nowak – Zastępca Dyrektora ds. lecznictwa
Telefon: (32) 2511-761
Fax: (32) 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24.02.2014r.


Dodatkowe materiały:
03.03.2014 - Modyfikacja treści SIWZ (informacja) 03.03.2014 - Modyfikacja treści SIWZ (informacja) 03.03.2014 - Załącznik nr 1 do SIWZ (zmiana) 03.03.2014 - Załącznik nr 1 do SIWZ (zmiana) 06.03.2014 - Zapytania 06.03.2014 - Zapytania
21.03.2014 - Ogłoszenie wyników postępowania 21.03.2014 - Ogłoszenie wyników postępowania 27.02.2014 - Zapytania 27.02.2014 - Zapytania SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by