2010-03-01
Ogłoszenie wyniku postępowania - 20.04.2010r.


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO
na dostawę tonerów, bębnów oraz taśmy woskowo-żywicznej do drukarek

Przedmiotem zamówienia jest dostawa: tonerów do drukarek laserowych (wg CPV 30125110-5), bębnów do drukarek (wg CPV 30124300-7), taśmy woskowo – żywicznej do drukarek (wg CPV 30192320-0) – zwanych w dalszej treści materiałami eksploatacyjnymi dla potrzeb Szpitala, których szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ – Formularz Asortymentowo – Cenowy.

Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający (sprzęt nowy, na gwarancji) i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne zapotrzebowanie na materiały eksploatacyjne w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne – kompatybilne.

Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o takich samych parametrach (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) jak oryginał produkowanego przez producenta urządzenia, który nie spowoduje utraty gwarancji producenta na posiadany przez Zamawiającego sprzęt.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


UWAGA!
A. Zamontowanie i używanie zaoferowanych przez Wykonawcę kompatybilnych materiałów eksploatacyjnych nie może naruszać warunków gwarancji na urządzenie.
B. Wykonawca oferując materiały eksploatacyjne gwarantuje ich niezawodną pracę przez cały okres eksploatacji, tj. do momentu wyczerpania ładunku barwiącego.
C. W przypadku dostarczenia kompatybilnych materiałów eksploatacyjnych Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu równoważnego dostarczonego przez Wykonawcę.

Wymogi techniczne:
Materiały eksploatacyjne muszą:
A. posiadać oryginalne i fabrycznie zamknięte zewnętrzne opakowanie,
B. posiadać fabryczne opakowane chroniące w sposób bezpośredni kasetę z tonerem oraz tusz po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowanie wewnętrzne),
C. być oznakowane indywidualnym kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz modelu materiału eksploatacyjnego. Oznaczenia muszą być umieszczone na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem oraz tuszem,
D. kaseta z tonerem/tuszem nie może powodować ograniczeń funkcji możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o stopniu zużycia tonera/ tuszu).

Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej Szpitala: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy dokumenty przetargowe można uzyskać za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
• podane w SIWZ – tj. załączą do oferty podpisane i wypełnione Załączniki do SIWZ, oraz
• podane w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: załączą do oferty:
- wykaz min. trzech wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wskazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
• podane w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: załączą do oferty:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
- jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a także
• załączą do oferty:
- dokument potwierdzający wydrukowanie żądanej przez Zamawiającego liczby stron, ilości znaków, pojemności zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - kolumna - „wydajność/ilość stron/wymiary”;
- oświadczenie producenta potwierdzające, że do produkcji zaoferowanych Szpitalowi materiałów eksploatacyjnych (tonerów) używa się nowych wałków światłoczułych – w przypadku, gdy zaoferowany został produkt równoważny;
- próbkę towaru odpowiednio oznakowaną umożliwiającą identyfikację Wykonawcy – oferowany toner do drukarki laserowej Samsung ML – 2851 NDR w ilości 1 szt.

Ocena warunków:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.

Osobą upoważnioną do udzielania informacji jest:
Informatyk – mgr Tomasz Duniec

Telefon: /0-32/ 2515 – 231 do 4 wew. 241,
Tel. kom. 603-798-662
Fax: /0-32/ 2514 – 533

Wadium:
W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości: 1.500,00 zł w zakresie Pakietu nr 1.
W zakresie Pakietu nr 2 wadium nie będzie wymagane.

Potwierdzenie wniesienia wadium należy złożyć w Kancelarii Dyrektora do dnia 10.03.2010 r. do godziny 10:00.

Kryterium oceny ofert:
Cena brutto za Pakiet - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 10.03.2010 r. do godz. 10:00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.03.2010 r. o godz. 11:00 w Sali Konferencyjnej w Zakładzie Radioterapii w Katowicach przy ul. Raciborskiej 27.

Termin związania ofertą: wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy - Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy – Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Zamawiający nie zamierza:
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje:
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający nie ogranicza:
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.03.2010 r.


Dodatkowe materiały:
05.03.2010 - Zapytania 05.03.2010 - Zapytania Ogłoszenie wyniku postępowania - 20.04.2010r. Ogłoszenie wyniku postępowania - 20.04.2010r. SIWZ SIWZ
Załącznik nr 1 do SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ Załącznik nr 1 do Umowy Załącznik nr 1 do Umowy
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by