2016-10-26
Unieważnienie postępowania (29.11.2016)


Katowickie Centrum Onkologii
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 Euro na serwis pogwarancyjny zapewniający sprawność systemu PACS/RIS producenta Pixel Technology s.c. wraz z wszystkimi urządzeniami i oprogramowaniem.
(znak sprawy: K.C.O./PN/ 74 / 2016)

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.kco.katowice.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Katowickie Centrum Onkologii, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dwuletni serwis pogwarancyjny zapewniający sprawność systemu PACS/RIS producenta Pixel Technology s.c wraz z wszystkimi urządzeniami i oprogramowaniem.

Serwis pogwarancyjny obejmuje:
  1. naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest:
    a1/ nieprawidłową eksploatacją urządzeń,
    a2/ ingerencją w sprzęt przez osoby nieautoryzowane/nieupoważnione przez Wykonawcę
    a3/ uszkodzeniem, zniszczeniem w tym zdarzeniem typu pożar, zalaniem, katastrofą budowlaną, dewastacją w wyniku włamania
  2. uaktualnianie oprogramowania do najnowszych wersji,
  3. przeglądy serwisowe zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
  4. dostępność części zamiennych min. przez okres obowiązywania umowy,
  5. czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych wynosić będzie do 24 godzin (licząc dni robocze) od momentu zgłoszenia awarii faksem. Awarie Zamawiający zgłasza Wykonawcy faksem, w trybie 24/7 (24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu),
  6. zapewnienie na czas naprawy elementu/elementów zastępczych (o co najmniej takich samych parametrach technicznych, funkcjonalności jak pierwotnie dostarczone) z zagwarantowaniem sprawności systemu w przypadku przekroczenia łącznej niesprawności elementu/ów systemu powyżej 20 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych od zawarcia umowy.
  7. wymianę elementu/ów na fabrycznie nowe (o co najmniej takich samych parametrach technicznych i okresie gwarancji jak pierwotnie dostarczone) w przypadku przekroczenia łącznej niesprawności systemu PACS/RIS powyżej 30 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych /wlicza się okres zastosowania elementu/ów zastępczego/
  8. podłączenie do systemu PACS/RIS urządzeń generujących obrazy, które będą zakupione przez Zamawiającego w trakcie obowiązywania umowy na serwis pogwarancyjny
Elementy składowe systemu PACS/RIS posiadanego przez Zamawiającego wykazano w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 50800000-3, 72267000-4

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.

Miejsce świadczenia usługi
Pracownia Diagnostyki Obrazowej, ul. Raciborska 27, 40-074 Katowice.

Termin realizacji
Przez 24 miesiące od daty zawarcia umowy.

Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1b pkt. 1, 2, 3 ustawy Pzp dotyczące:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- zdolności technicznej lub zawodowej,
oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 i ust. 5 ustawy Pzp., a także dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty.

1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, co najmniej 2 usługami tożsamymi z przedmiotem zamówienia)

2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP.

3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, złoży:
a) informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 poz. 184 ze zm.).

W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Podstawy wykluczenia:
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę/ów w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1pkt 12-23 i ust. 5 ustawy PZP.

Wykaz oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
1. Aktualne na dzień składania ofert:
- Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ.
- Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ.

Informacje zawarte w oświadczeniu będą, stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Zamawiający najpierw dokona oceny, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów określonych w Warunkach udziału w postępowaniu.

Wadium
W postępowaniu nie jest wymagane wadium.

Kryterium oceny ofert:
1. Cena brutto dwuletniego serwisu pogwarancyjnego systemu PACS/RIS producenta Pixel Technology s.c. wraz z wszystkimi urządzeniami i oprogramowaniem - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 08.11.2016r. do godz. 10:00, w 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26, Kancelaria Dyrektora, I piętro
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.11.2016r. o godz. 11:00, w 40-074 Katowice, ul. Raciborska 28 (budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych)

Oferty muszą być sporządzone w języku polskim.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający przewiduje
zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w wysokości 30 % wartości zamówienia podstawowego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - Mgr Tomasz Duniec
Telefon 32 42 00 282
Fax 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26.10.2016r.


Dodatkowe materiały:
07.11.2016 - Zmiana terminu składania ofert 07.11.2016 - Zmiana terminu składania ofert 08.11.2016 - Zapytania 08.11.2016 - Zapytania 08.11.2016 - Załącznik nr 7 do SIWZ /zmiana z dnia 08.11.2016/ 08.11.2016 - Załącznik nr 7 do SIWZ /zmiana z dnia 08.11.2016/
15.11.2016 - Informacja z otwarcia ofert 15.11.2016 - Informacja z otwarcia ofert 15.11.2016 - Kwota, jaką Zamawiający przeznacza na sfinansowanie zamówienia 15.11.2016 - Kwota, jaką Zamawiający przeznacza na sfinansowanie zamówienia 29.11.2016 - Unieważnienie postępowania 29.11.2016 - Unieważnienie postępowania
SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by