2009-10-05
Ogłoszenie wyników postępowania (21.10.2009)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 14.000 EURO na zakup i dostawę druków medycznych, akcydensowych oraz druków na indywidualne zamówienie wg wzorów

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 20 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa druków medycznych, akcydensowych oraz druków na indywidualne zamówienie wg wzorów, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 4 do SIWZ - Formularz Cenowy.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych CPV – 22900000-9

1. Zamawiający rozumie przez dostawę druków medycznych, akcydensowych oraz druków na indywidualne zamówienie wg wzorów cykliczną dostawę na wezwanie Zamawiającego.
2. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu.
3. Wykonawca jest zobowiązany do zachowania niezmienności cen brutto na oferowany asortyment przez cały czas trwania umowy.
4. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego średnio dwa razy w miesiącu na podstawie pisemnych zamówień składanych do Wykonawcy przy pomocy faxu.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji każdorazowo zamówienia w terminie do 7 dni kalendarzowych licząc od daty przesłania faksem zamówienia.
6. Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianom w czasie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega:
  • ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianom - zmniejszeniu o 25%, w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami medycznymi i będą wynikały z bieżących zamówień.
  • w sytuacjach wyczerpujących znamiona siły wyższej np. brak kontraktacji usług ze Szpitalem przez Narodowy Fundusz Zdrowia, zmiana profilu działalności, likwidacja Szpitala, stan wyjątkowy, brak siły roboczej, ilości zamawianego towaru mogą ulec dalszym zmianom bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.
7. Wykonawca musi zagwarantować płynność zaopatrzenia w w/w asortyment przez okres obowiązywania umowy.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia: przez 12 miesięcy od daty zawarcia umowy

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ), spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy Pzp, tj. dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Wadium
W postępowaniu nie jest wymagane wadium.

Kryterium oceny ofert:
1. Cena brutto podana w ofercie za wykonanie przedmiotu zamówienia - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 15.10.2009r. do godz. 10:00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.10.2009r. o godz. 11:00 w Sali Konferencyjnej w Zakładzie Radioterapii w Katowicach przy ul. Raciborskiej 27.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie zamierza
- zawierać umowy ramowej,
- ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
- zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
- zwrotu kosztów uczestnictwa w postępowaniu,
- zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy - Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy – Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - Specjalista ds. zaopatrzenia - Krystyna Serafin
Telefon: 032 2515 231 do 4, wew. 322, Fax: 032 2514 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.10.2009r.


Dodatkowe materiały:
21.10.2009 - Ogłoszenie wyników postępowania 21.10.2009 - Ogłoszenie wyników postępowania SIWZ SIWZ Załącznik nr 1 do Umowy Załącznik nr 1 do Umowy
Załącznik nr 4 do SIWZ Załącznik nr 4 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by