2014-10-10
Ogłoszenie wyników postępowania - 22.XII.2014r. / Zapytania do SIWZ, Zmiana terminu składania ofert - 08.XII.2014r.


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 5 186 000 EURO na budowę budynku Bloku Operacyjnego wraz z przebudową budynków istniejących w strefie stykowej w ramach inwestycji "Budowa budynku Bloku Operacyjnego wraz z rozbudową i nadbudową budynków na terenie Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego", przy ul Raciborskiej 27, 40-074 Katowice - Etap I.
(znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/ 73 / 2014 )

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl po opublikowaniu ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym. Przesłany SIWZ będzie zawierał dokumentacje projektowe w wersji elektronicznej (płyta CD). Koszt SIWZ wynosi 10 zł brutto plus koszty wysyłki, a w przypadku wyrażenia woli uzyskania dokumentacji projektowej w wersji papierowej wynosi dodatkowo 1.500,00 zł (tysiąc pięćset i 00/100 zł) brutto, przy czym podane kwoty zawierają wyłącznie koszt powielenia dokumentacji.

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest: budowa budynku Bloku Operacyjnego wraz z przebudową budynków istniejących w strefie stykowej w ramach inwestycji "Budowa budynku Bloku Operacyjnego wraz z rozbudową i nadbudową budynków na terenie Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego", przy ul Raciborskiej 27, 40-074 Katowice – Etap I, na który składa się zasadniczo zakres:
  1. budowa budynku Bloku Operacyjnego,
  2. przebudowa budynków Oddziału Dermatologii i Oddziału Ginekologiczno-Położniczego w strefach stykowych z nowym budynkiem Bloku Operacyjnego,
  3. przebudowa części budynku Oddziału Dermatologii oraz przebudowa części budynku Oddziału Ginekologiczno-Położniczego wraz z rozbudową o trzon komunikacji pionowej w celu ich dostosowania do przepisów przeciwpożarowych,
  4. przebudowa przyłączy zewnętrznych,
  5. zakup i montaż wyposażenia meblowego zabudowanego dla budynku Bloku Operacyjnego,
  6. zakup i montaż sprzętu medycznego zabudowanego dla budynku Bloku Operacyjnego,
  7. zakup, montaż i uruchomienie wyposażenia dla Centralnej Sterylizacji w budynku Bloku Operacyjnego oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń na jej użytkowanie,
  8. przebudowa oraz budowa elementów zagospodarowania terenu,
  9. wycinka i nasadzenie drzew zgodnie z decyzją administracyjną
  10. szkolenie personelu przyszłego użytkownika w zakresie prawidłowej eksploatacji zainstalowanego sprzętu i aparatury, w tym sprzętu i aparatury medycznej,
  11. serwis gwarancyjny wraz z obowiązkowymi przeglądami.
wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu, zgodami, pozwoleniami, aż do osiągnięcia celu jakim jest funkcjonowanie obiektu w strukturze Szpitala zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego i opisanymi w SIWZ, dokumentacji, której wykaz stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

Załącznik nr 1A do SIWZ dotyczy wyłączeń Etapu II i Etapu III niebędących Przedmiotem Zamówienia (załącznik graficzny wskazuje obszar, w którym zakres prac wykończeniowych został włączony do realizacji III Etapu).

Zamówienie nie obejmuje!:
Etapu II: Dostawa aparatury, sprzętu, mebli i wyposażenia niezabudowanego
  1. Przedmiar robót technologia – wyposażenie ruchome
  2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót nr 14.2_lesz_st-454211531_dostawa mebli i wyposażenia.
  3. Część projektu technologii w zakresie opisu: "Zestawienie technologii meble gotowe i sprzęt niezabudowany".

Etapu III: Dostawa Angiografu wraz z robotami wykończeniowymi Sali operacyjnej do brachyterapii śródoperacyjnej
  1. Przedmiar technologia – sala operacyjna do brachyterapii śródoperacyjnej.
  2. Część Projektu wykonawczego Technologia, wyposażenie opisująca wymagania dla Sali operacyjnej do brachyterapii śródoperacyjnej i Angiografu.

Procedury wyłaniające Wykonawców Etapu II i Etapu III będą przeprowadzone przez Zamawiającego w kolejnych postępowaniach o zamówienie publiczne.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
Realizacja Przedmiotu Zamówienia wiąże się z wykonaniem prac opisanych we Wspólnym Słowniku Zamówień:
Roboty budowlano-montażowe, instalacyjne i wykończeniowe zgodne z kodami CPV:
45.00.00.00 - 7 Roboty budowlane
45.21.51.40 - 0 Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
32.32.35.00 - 8 Urządzenia do nadzoru wideo
39.10.00.00 - 3 Meble
42.96.11.00 - 1 System kontroli dostępu
43.32.20.00 - 6 Urządzenia do demontażu
77.21.14.00 - 6 Usługi wycinania drzew
77.31.00.00 - 6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
33.10.00.00 - 1 Urządzenia medyczne
80.51.10.00 - 9 Usługi szkolenia personelu

Załącznik nr 14 do SIWZ zawiera wersję elektroniczną Dokumentacji projektowej, STWiORB, a wersja papierowa będzie dostępna na pisemny wniosek Wykonawcy po uiszczeniu opłaty.

Pozwolenie na budowę stanowi Załącznik nr 13 do SIWZ.

Wykonawca udzieli 60-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlano–montażowe, 10-letniej gwarancji na wykonane pokrycie dachowe i co najmniej 24 – miesięcznej gwarancji na wbudowany i zastosowany sprzęt, aparaturę i wyposażenie w obiekcie, a także przekaże dokumenty potwierdzające udzielone gwarancje.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

Miejsce realizacji
Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 27.

Termin realizacji zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 31 lipca 2016 r., przy czym Wykonawca musi uwzględnić, co najmniej 30-dniowy okres na przeprowadzenie odbioru końcowego.

Opis warunków udziału w postępowaniu
1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt.5 ustawy PZP. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 ustawy PZP, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 5 ustawy PZP.

2. W postępowaniu może uczestniczyć Wykonawca, który spełnia warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP i dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia publicznego; niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy PZP.

3. Wykonawca wykaże, że:
1) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji podobnych robót oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Przedmiotu Zamówienia; w szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, oceniany będzie łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):
a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Przedmiotu Zamówienia lub posiada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (sporządzone wg. wzoru Załącznik nr 6 do SIWZ), w tym co najmniej:
- Kierownika budowy – posiadającego minimum 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, w tym przy realizacji przynajmniej 2 obiektów użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej co najmniej 2.000 m2 każdy, w tym co najmniej jedną budowę bloku operacyjnego posiadającego co najmniej trzy sale operacyjne, o wartości brutto co najmniej 10.000.000 zł, oraz posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń,
- Kierownika robót w zakresie sieci i instalacji sanitarnych - posiadającego minimum 5–letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót w zakresie sieci i instalacji sanitarnych oraz posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń,
- Kierownika robót wentylacyjnych, posiadającego minimum 5–letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót w zakresie wentylacji oraz posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń;
- Kierownika robót w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadającego minimum 5–letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń;
- Kierownika robót w zakresie instalacji niskoprądowych, posiadającego minimum 5–letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót w zakresie instalacji niskoprądowych oraz posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń;
- Kierownika robót w zakresie montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia, posiadającego licencję pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia wydaną na podstawie art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1099 ze zm.);
2) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, oceniany będzie łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wybudowaniu budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej minimum 3.000 m2, kubaturze minimum 20.000 m3 i wartości brutto co najmniej 15.000.000 zł każdy, w tym co najmniej jedną robotę budowlaną będącą budową bloku operacyjnego posiadającego co najmniej trzy sale operacyjne, o wartości brutto co najmniej 10.000.000 zł, przy czym budynek użyteczności publicznej rozumiany jest zgodnie z treścią rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2009r., nr 56, poz. 461),
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Przedmiotu Zamówienia; w szczególności Wykonawca musi spełniać (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, oceniany będzie łączny potencjał ekonomiczny i finansowy) następujące warunki:
a) osiągnął w ostatnich trzech latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przychody netto ze sprzedaży wynoszące średnio co najmniej 15.000.000 zł rocznie,
b) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 15.000.000 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3.000.000 zł,
4) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 15.000.000 zł (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, oceniana będzie łączna kwota ubezpieczenia).

4. Dla wykazania spełnienia wymagań, o których mowa w ust. 3, pkt 1, lit. a, niezbędne jest złożenie oświadczenia o treści zgodnej z Załącznikiem nr 6 do SIWZ o wykształceniu, uprawnieniach oraz nabytej praktyce osób objętych wykazem.

5. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a Ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r. poz. 1409), z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63 poz. 394).


W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Załącznik nr 8 do SIWZ,

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca dołącza do oferty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) w stosunku do osoby fizycznej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, podpisane przez tę osobę Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik nr 10A do SIWZ,
3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 oraz ust. 10 i 11 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP (dotyczy podmiotów zbiorowych), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4. W stosunku do osób wyszczególnionych w warunkach udziału w postępowaniu ust. 3, pkt 1, lit. a, należy złożyć odpowiednio:
1) uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do wykonania przedmiotu zamówienia,
2) aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego – z określonym terminem ich ważności,
3) wypis z centralnego rejestru osób uprawnionych, potwierdzony przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane (dotyczy tylko tych osób, których uprawnienia budowlane zostały wydane na podstawie przepisów, które weszły w życie po dniu 14 lutego 1995 r.).

5. W celu potwierdzenia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca przedstawia:
1) sprawozdania finansowe albo ich części (co najmniej bilans i rachunek zysków i strat), a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności – za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres,
2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6. W celu potwierdzenia ubezpieczenia działalności od odpowiedzialności cywilnej Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony.

7. Informację o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym sprzętu medycznego ze wskazaniem miejsca punktu obsługującego, numerami telefonu i faxu do kontaktów zgodnie z art. 90 ust. 4 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ((Dz.U. z 2010r. Nr 107 poz. 679 ze zm.).

8. Informację o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym sprzętu i wyposażenia innego niż sprzęt medyczny ze wskazaniem miejsca punktu obsługującego, numerami telefonu i faxu do kontaktów.

9.Wykaz dostawców zużywalnych części i materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę zaoferowanego sprzętu medycznego zgodnie z art. 90 ust. 3 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ((Dz.U. z 2010r. Nr 107 poz. 679 ze zm.).

10.Wykaz dostawców zużywalnych części i materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę zaoferowanego sprzętu i wyposażenia innego niż sprzęt medyczny.

11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, przedstawia zaświadczenie właściwego ze względu na siedzibę albo miejsce zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, organu sądowego lub administracyjnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz ust. 10 i 11 ustawy PZP - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokumenty potwierdzające, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty.

12. Listę podmiotów należących do grupy kapitałowej obejmującej Wykonawcę albo oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 12 do SIWZ; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten składa pełnomocnik tych Wykonawców, a złożony dokument musi dotyczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.


Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów. Spełnianie minimalnych warunków udziału w postępowaniu będzie określone metodą "spełnia" – "nie spełnia".

Wadium
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości 500,000,00 zł.

Kryterium oceny ofert:
1. Oferowana cena ryczałtowa brutto (z VAT) za wykonanie przedmiotu zamówienia - 80%
2. Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia potwierdzony podpisaniem Protokołu Odbioru Końcowego w dniach kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy - 20%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 20.11.2014r. do godz. 10:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 26 – Kancelaria Szpitala, I piętro.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.11.2014r. o godz. 11:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 60 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza:
1) zawierać umowy ramowej,
2) ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3) zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje:
1) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2) udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia,
4) zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP oraz zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.

Zamawiający przewiduje:
możliwość zmian w umowie w postaci Aneksu podpisanego przez strony umowy, w szczególności związanymi ze zmianami Harmonogramu realizacji Przedmiotu Zamówienia, finansowaniem inwestycji, skrócenie czasu realizacji Przedmiotu Zamówienia, konieczności wstrzymania realizacji Przedmiotu Zamówienia, zdarzeniami będącymi siłą wyższą, w szczególności takimi jak: katastrofalne działanie przyrody, akty władzy ustawodawczej i wykonawczej, zaburzenia życia zbiorowego, zmianami przepisów prawa mającymi wpływ na prawa i obowiązki stron.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, o której mowa w art. 12a ustawy PZP; w przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, o ile zajdzie taka konieczność przedłużony zostanie termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2) zmiany treści SIWZ z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy PZP; zostaną niezwłocznie przekaże wszystkim Wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieszczone na stronie internetowej, na której opublikowano SIWZ.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr Sergiusz Karpiński - Pełnomocnik Dyrektora ds. projektów i inwestycji
Telefon: /32/ 42 00 100,
Fax: /32/ 2514 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 10.10.2014 r.


Dodatkowe materiały:
07.11.2014 - Dokumenty dot. odpowiedzi na zapytania do SIWZ [zip] 07.11.2014 - Dokumenty dot. odpowiedzi na zapytania do SIWZ [zip] 07.11.2014 - Zapytania, cz. 1 07.11.2014 - Zapytania, cz. 1 07.11.2014 - Zapytania, cz. 2 07.11.2014 - Zapytania, cz. 2
08.12.2014 - Zapytania 08.12.2014 - Zapytania 08.12.2014 - Zmiana terminu składania ofert 08.12.2014 - Zmiana terminu składania ofert 13.11.2014 - Dokumenty dot. odpowiedzi na zapytania do SIWZ [zip] 13.11.2014 - Dokumenty dot. odpowiedzi na zapytania do SIWZ [zip]
13.11.2014 - Zapytania 13.11.2014 - Zapytania 17.11.2014 - Zmiana terminu składania ofert 17.11.2014 - Zmiana terminu składania ofert 19.11.2014 - Zmiana treści ogłoszenia, SIWZ, terminu składania ofert 19.11.2014 - Zmiana treści ogłoszenia, SIWZ, terminu składania ofert
20.11.2014 - Dokumentacja ws. wydania zezwolenia na usunięcie 2 drzew - sprostowanie 20.11.2014 - Dokumentacja ws. wydania zezwolenia na usunięcie 2 drzew - sprostowanie 21.11.2014 - Zapytania 21.11.2014 - Zapytania 26.11.2014 - Kopia decyzji o wycinkach drzew z terenu szpitala 26.11.2014 - Kopia decyzji o wycinkach drzew z terenu szpitala
26.11.2014 - Zapytania 26.11.2014 - Zapytania 28.10.2014 - Zapytania 28.10.2014 - Zapytania 28.10.2014 - Załącznik nr 16 do SIWZ (wersja elektr. dokumentacji geologicznej) [zip, 24,6 MB] 28.10.2014 - Załącznik nr 16 do SIWZ (wersja elektr. dokumentacji geologicznej) [zip, 24,6 MB]
29.10.2014 - Zmiana Ogłoszenia o zamówieniu z dn. 29.10.2014 29.10.2014 - Zmiana Ogłoszenia o zamówieniu z dn. 29.10.2014 29.10.2014 - Zmiana treści SIWZ z dn. 29.10.2014 (strony 4, 5, 7, 16) 29.10.2014 - Zmiana treści SIWZ z dn. 29.10.2014 (strony 4, 5, 7, 16) Ogłoszenie wyników postępowania - 22.XII.2014r. Ogłoszenie wyników postępowania - 22.XII.2014r.
SIWZ [doc, 52 MB] SIWZ [doc, 52 MB] Załącznik nr 14 do SIWZ [zip, 334 MB] Załącznik nr 14 do SIWZ [zip, 334 MB]
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by