2010-04-14
Ogłoszenie wyników postępowania (16.06.2010)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 193.000,00 EURO
na
pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego:
A) "Rozbudowa kompleksu Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach w celu utworzenia Centralnej Izby Przyjęć oraz dostosowanie oddziałów łóżkowych do wymogów prawa"
B) "Utworzenie nowoczesnego Bloku Operacyjnego wraz z zapleczem poprzez rozbudowę i doposażenie Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach"

Podstawa prawna

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl

Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym. Przesłany SIWZ będzie zawierał dokumentacje projektowe w wersji elektronicznej (płyta CD). Koszt SIWZ wynosi 10 zł brutto plus koszty wysyłki, a w przypadku wyrażenia woli uzyskania dokumentacji projektowej w wersji papierowej wynosi dodatkowo:
1) dla Centralnej Izby Przyjęć – 1.342,00 zł (tysiąc trzysta czterdzieści dwa zł) brutto,
2) dla Bloku Operacyjnego – 1.085,80 zł (tysiąc osiemdziesiąt pięć i 80/100 zł) brutto,
podane kwoty zawierają wyłącznie koszt powielenia dokumentacji.

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego (tj. kompleksowa obsługa zadania inwestycyjnego wraz z rozliczeniem środków przeznaczonych na jego realizację oraz przygotowaniem i organizacją postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Pzp na Generalnego Wykonawcę robót budowlanych i dostaw) dla zadania inwestycyjnego:
A) „Rozbudowa kompleksu Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach w celu utworzenia Centralnej Izby Przyjęć oraz dostosowania oddziałów łóżkowych do wymogów prawa” finansowana m.in. ze środków dotacji Województwa Śląskiego na podstawie uchwały Zarządu Województwa Śląskiego nr 342/349/III/2010 z dnia 16 lutego 2010 r., zwanego dalej „zadaniem A” lub „budową Centralnej Izby Przyjęć”,
B) „Utworzenie nowoczesnego Bloku Operacyjnego wraz z zapleczem poprzez rozbudowę i doposażenie Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach” ujęte w Wieloletnim Planie Inwestycyjnym Województwa Śląskiego na lata 2010 – 2012 i po 2012 (poz. 11 działu 851 w zakresie ochrony zdrowia) i zgłoszonego do dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007- 2013 (działanie 9.1 infrastruktura lecznictwa zamkniętego, wniosek nr WND- RPSL. 09.01.00-00-094/09-02), zwanego dalej „zadaniem B” lub „budową Bloku Operacyjnego”.

Zadanie A oznacza: budowę Centralnej Izby Przyjęć z oddziałami łóżkowymi wraz z niezbędną infrastrukturą umożliwiającą funkcjonowanie obiektu włącznie z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz wyposażenie obiektu w niezbędną aparaturę i sprzęt medyczny, sprzęt i elementy wyposażenia pomieszczeń.
Zadanie B oznacza: budowę Bloku Operacyjnego włącznie z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu wraz z wyposażeniem obiektu w niezbędną aparaturę i sprzęt medyczny, sprzęt i elementy wyposażenia pomieszczeń.

Przedmiot zamówienia został podzielony na:
Pakiet nr 1- realizacja zadania A oraz tych części zadania B, które są niezbędne dla funkcjonowania inwestycji objętej zadaniem A*,
Pakiet nr 2 – realizacja pozostałej, nieobjętej Pakietem nr 1, części zadania B.
* Zamawiający w ramach Pakietu nr 1 tj. budowy Centralnej Izby Przyjęć, przewiduje wykonanie prac części zadania B, którymi, zdaniem Zamawiającego, są:
1) przełożenie i demontaż istniejących kabli,
2) dostawa i montaż stacji transformatorowych wraz z podłączeniem,
3) dostawa i montaż agregatu prądotwórczego wraz z podłączeniem,
4) węzeł cieplny z rozbudową kotłowni,
5) fundament pod zbiornik gazu wraz z instalacją gazów medycznych.
Zamawiający oczekuje realizacji tych pozycji w zakresie niezbędnym do kompletnego wykonania Pakietu nr 1, aż do oddania jej do użytkowania wraz ze wszystkimi niezbędnymi pozwoleniami i decyzjami administracyjnymi, na zasadach realizacji „Pod klucz”.

Każdy z Pakietów stanowi niezależną część zamówienia kompletną pod względem celu i funkcji, do których odnoszą się wszystkie postanowienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia włącznie z możliwością jego unieważnienia. Zamawiający zaznacza, że realizacja zadania oznaczonego jako Pakiet nr 2 będzie uzależniona od pozyskania dofinansowania z programu finansowanego przez Unię Europejską, w związku z czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia tej części przedmiotu zamówienia, a wtedy z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.

Zamawiający posiada uaktualnione kosztorysy inwestorskie i pozwolenia na budowę, z wyjątkiem pozwolenia na budowę – przekładka ciepłociągu i przekładki energetyczne – Decyzja nr 158/08, z dnia 14 lutego 2008 roku, Prezydenta Miasta Katowice, które wygasło i Zamawiający prowadzi aktualnie procedurę jego uzyskania.

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
71.24.70.00 – 1 , 71.31.00.00-4, 79.21.10.00 – 6, 79.11.00.00 - 8

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.


Zadania zasadnicze Inwestora Zastępczego zostały określone w „Obowiązkach i zakresie czynności Inwestora Zastępczego" - Załącznik nr 1 do SIWZ oraz w „Projekcie umowy" - Załącznik nr 4A do SIWZ dla Pakietu nr 1 i Załącznik nr 4B do SIWZ dla Pakietu nr 2.

Uwaga!
W Załączniku nr 7 do SIWZ
zostały określone minimalne wymogi, jakie Zamawiający stawia Generalnemu Wykonawcy Inwestycji, które Inwestor Zastępczy będzie zobowiązany zawrzeć w opracowywanej przez siebie dokumentacji przetargowej.

Zamawiający zastrzega, że żadna część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.

Miejsce realizacji
Katowice ul. Raciborska 27

Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia:
1) 31 października 2012 r. dla Pakietu nr 1,
2) cztery lata dla Pakietu nr 2.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
• podane w SIWZ – tj. załączą do oferty podpisane i wypełnione Załączniki do SIWZ,
oraz
• podane w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: załączą do oferty:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług (co najmniej jedna usługa polegająca na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego przy realizacji budowy obiektu budowlanego kubaturowego, o wartości co najmniej 25 mln. zł brutto; wymaga się, aby zrealizowana inwestycja obejmowała branże konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną, elektryczną i drogową) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ),
- wykaz osób, (inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów, z doświadczeniem w nadzorowaniu co najmniej 3 robót branży konstrukcyjno - budowlanej na obiektach kubaturowych o kubaturze minimum 20000 m3 każdy; - inspektorzy nadzoru branży instalacyjnej posiadający uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów; - inspektor nadzoru branży elektrycznej posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów;- inspektor nadzoru robót drogowych posiadający uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności drogowej lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów; - osoba ds. rozliczeń posiadająca doświadczenie zawodowe przy obsłudze inwestycji budowlanych; - osoba ds. zamówień publicznych posiadającego doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowania postępowań przetargowych w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (min. 2 postępowania – przetargi nieograniczone), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ),
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 1.000.000 zł ( jeden milion zł ),
• podane w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: załączą do oferty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenia naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust.1, pkt. 4-8 ustawy – Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 9 ustawy – Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- zaświadczenie właściwego ze względu na siedzibę albo miejsce zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, organu sądowego lub administracyjnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – Pzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

Ocena spełnienia warunków:

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia

Wadium

W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości: 15.000,00 zł

Kryterium oceny ofert:

Oferowana cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – 100%.

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert

Oferty należy złożyć do dnia 24.05.2010r. do godz. 10:00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.05.2010r. o godz. 11:00 w Sali Konferencyjnej Zakładu Radioterapii w Katowicach przy ul. Raciborskiej 27.

Termin związania ofertą wynosi 60 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza:
1) zawierać umowy ramowej,
2) ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3) zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje:
1) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2) udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia dla Pakietu nr 1, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający przewiduje:
1) unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia dla Pakietu nr 2, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia,
2) zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp oraz zamówienia dodatkowe, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, o której mowa w art. 12a ustawy Pzp; w przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2) zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp; zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji
mgr Sergiusz Karpiński
Telefon: 0-32 205-08-46
Fax: 0-32 2514-533


Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 13.04.2010r.


Dodatkowe materiały:
16.06.2010 - Ogłoszenie wyników postępowania 16.06.2010 - Ogłoszenie wyników postępowania 18.05.2010 - Zapytania 18.05.2010 - Zapytania 20.05.2010 - Zmiana terminu składania ofert 20.05.2010 - Zmiana terminu składania ofert
25.05.2010 - Zmiana terminu składania ofert 25.05.2010 - Zmiana terminu składania ofert 27.05.2010 - Zapytania 27.05.2010 - Zapytania Dokumentacja projektowa Bloku Operacyjnego - Pakiet nr 2 [zip, 166MB] Dokumentacja projektowa Bloku Operacyjnego - Pakiet nr 2 [zip, 166MB]
Dokumentacja projektowa Centralnej Izby Przyjęć - Pakiet nr 1 [zip, 143MB] Dokumentacja projektowa Centralnej Izby Przyjęć - Pakiet nr 1 [zip, 143MB] Kserokopia umowy dotacji z Woj. Śląskim na budowę Centralnej Izby Przyjęć [zip, 3MB] Kserokopia umowy dotacji z Woj. Śląskim na budowę Centralnej Izby Przyjęć [zip, 3MB] Kserokopia wniosku do RPO o dofinansowanie budowy Bloku Operacyjnego [zip, 12,7MB] Kserokopia wniosku do RPO o dofinansowanie budowy Bloku Operacyjnego [zip, 12,7MB]
Pozwolenia na budowę [zip, 790KB] Pozwolenia na budowę [zip, 790KB] SIWZ [doc, 625KB] SIWZ [doc, 625KB] Zapytanie do SIWZ - 28.04.2010r. Zapytanie do SIWZ - 28.04.2010r.
Załącznik 8A do SIWZ [xls, 38KB] Załącznik 8A do SIWZ [xls, 38KB] Załącznik 8B do SIWZ [xls, 63KB] Załącznik 8B do SIWZ [xls, 63KB] Załącznik 9A do SIWZ [zip, 81KB] Załącznik 9A do SIWZ [zip, 81KB]
Załącznik 9B do SIWZ [zip, 77KB] Załącznik 9B do SIWZ [zip, 77KB]
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by