2016-12-01
Ogłoszenie wyników postępowania (02.01.2017)


Katowickie Centrum Onkologii
Ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 Euro na zakup i dostarczenie fabrycznie nowych serwerów i oprogramowania do wirtualizacji dla Zakładu Radioterapii Katowickiego Centrum Onkologii
znak sprawy: K.C.O./PN/ 83 /2016

Podstawa prawna: ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) zwana dalej ustawą Pzp.

SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Centrum: www.kco.katowice.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Katowickie Centrum Onkologii, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie fabrycznie nowych serwerów i oprogramowania do wirtualizacji dla Zakładu Radioterapii Katowickiego Centrum Onkologii.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie fabrycznie nowych serwerów i oprogramowania do wirtualizacji dla Zakładu Radioterapii Katowickiego Centrum Onkologii.

Dostawa sprzętu i oprogramowania obejmuje:
  1. Dostarczanie czterech serwerów wraz z częściami i akcesoriami wymaganymi do montażu w szafie RACK zamawiającego
  2. Dostarczenie oprogramowania i bezterminowych licencji do:
    a. wirtualizacji dostarczonych serwerów
    b. budowy wirtualnej sieci SAN (ang. Storage Aera Network) na bazie dostarczonego sprzętu)
  3. Dostarczenie bezterminowych licencji na systemy operacyjne wraz z licencjami CAL
  4. Dostarczenie sieciowego serwera plików NAS z dyskami oraz częściami i akcesoriami wymaganymi do montażu w szafie RACK zamawiającego
  5. Dostarczenie przełączników sieciowych dla budowanej sieci Virtual SAN wraz z częściami i akcesoriami wymaganymi do montażu w szafie RACK zamawiającego

Dostarczone programy i systemy muszą być w najnowszych dostępnych wersjach.
Dostarczony sprzęt serwerowy musi być w najnowszych dostępnych wersjach które posiadają pełną kompatybilność z zamawianym oprogramowaniem.

Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferta odpowiada określonym wymaganiom żąda przedstawienia specyfikacji technicznej zgodnie załącznikiem "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia".

Oferent zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą, szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu wraz z nazwą producenta oraz nazwą modelu wraz z jego typem.

Urządzenia muszą być fabrycznie nowe oraz muszą pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski. – data produkcji nie może być starsza niż 12 miesięcy wstecz od złożenia oferty.

Zamawiający posiada szafę RACK 19" marki Fujitsu-Siemens model PRIMECENTER o rozmiarze 42U z asymetrycznym rozkładem szyn montażowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia".

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
48820000-2 Serwery
48810000-9 Systemy informacyjne

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.

Miejsce realizacji zamówienia
Zakład Radioterapii, ul. Raciborska 27, 40 – 074 Katowice.

Termin realizacji
Do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.

Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1b pkt. 1, 2, 3 ustawy Pzp dotyczące:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- zdolności technicznej lub zawodowej,
oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 i ust. 5 ustawy Pzp., a także dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty.

1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, co najmniej 2 dostawami serwerów i oprogramowania)

2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP.

3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 poz. 184 ze zm.).
W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Podstawy wykluczenia:
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę/ów w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1pkt 12-23 i ust. 5 ustawy PZP.

Wykaz oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
  1. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz Oferty.
  2. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 2 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Oferta Cenowa.
  3. Aktualne na dzień składania ofert:
    - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ.
    - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ.
  4. Podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 5 do SIWZ – Istotne Postanowienia Umowy.
  5. Podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 6 do SIWZ – Oświadczenie Wykonawcy w sprawie gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  6. Podpisany i wypełniony przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 7 do SIWZ - Oświadczenie o podwykonawcach
  7. Opis urządzenia, foldery, – dokumentujące i potwierdzające spełnienie wymagań technicznych dopuszcza się w języku angielskim.
  8. Opis sposobu użytkowania urządzenia – dopuszcza się w języku angielskim.
  9. Dokumenty:
    - Deklaracja zgodności CE.
    - ISO 14001 dla Producenta sprzętu;
    - Potwierdzenie kompatybilności serwerów i użytych komponentów serwerowych z dostarczonym systemem do wirtualizacji dla najnowszej wersji z dnia ogłoszenia przetargu (dopuszczalny wydruk ze strony internetowej – dotyczy wydruków kompatybilności)

Informacje zawarte w oświadczeniu będą, stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Zamawiający najpierw dokona oceny, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów określonych w Warunkach udziału w postępowaniu:

Wadium
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia - 60%
2. Ilość dostarczonych procesorów w serwerach wymienionych w załączniku numer 2, część A - 17%
3. Okres gwarancji na serwery wymienione w załączniku numer 2, część A - 8%
4. Parametr TBW dostarczonych dysków w grupie "Capacity" wymienionych w serwerach w załączniku numer 2, część A - 4%
5. Parametr TBW dostarczonych dysków w grupie "Cache" wymienionych w serwerach w załączniku numer 2, część A - 4%
6. Okres gwarancji na serwer NAS oraz dyski wymienione w załączniku numer 2, część D - 4%
7. Okres wsparcia producenta oprogramowania do wirtualizacji wymienionego w załączniku numer 2, część B - 3%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 09.12.2016r. do godz. 10:00, w 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26, Kancelaria Dyrektora, I piętro
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.12.2016r. o godz. 11:00, w 40-074 Katowice, ul. Raciborska 28

(budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych)

Oferty muszą być sporządzone w języku polskim.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
3. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
4. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający przewiduje
1. W zakresie serwisu pogwarancyjnego:
zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
Wysokość zamówień wynosi do 30 % wartości zamówienia podstawowego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr inż. Grzegorz Woźniak
Telefon 32 42 00 117, 32 42 00 126
Email g.wozniak@kco.katowice.pl
Fax 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.12.2016r.


Dodatkowe materiały:
02.01.2017 - Ogłoszenie wyników postępowania 02.01.2017 - Ogłoszenie wyników postępowania 08.12.2016 - Zmiana terminu składania ofert 08.12.2016 - Zmiana terminu składania ofert 09.12.2016 - Zapytania 09.12.2016 - Zapytania
12.12.2016 - Zapytania (brakująca strona do Zapytań z dnia 09.12.2016) 12.12.2016 - Zapytania (brakująca strona do Zapytań z dnia 09.12.2016) 13.12.2016 - Zapytania 13.12.2016 - Zapytania 13.12.2016 - Zmiana terminu składania ofert 13.12.2016 - Zmiana terminu składania ofert
16.12.2016 - Kwota na sfinansowanie zamówienia 16.12.2016 - Kwota na sfinansowanie zamówienia 16.12.2016 - Zestawienie ofert 16.12.2016 - Zestawienie ofert SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by