2009-06-15
Ogłoszenie wyników postępowania (01.07.2009)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę odczynników, materiałów kontrolnych, kalibratorów, materiałów eksploatacyjnych do analizatora biochemicznego Cobas Integra 400 Plus wraz z serwisem analizatora dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - zwana dalej Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 20 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, kalibratorów, materiałów eksploatacyjnych do analizatora biochemicznego Cobas Integra 400 Plus (w dalszej treści odczynniki laboratoryjne) wraz z serwisem analizatora, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Oznaczenie według CPV: 33696500-0 odczynniki laboratoryjne.

Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia
Zamawiane odczynniki są predefiniowane do analizatora biochemicznego Cobas Integra 400 Plus i nie mogą podlegać modyfikacjom, winny być oznaczone kodem kreskowym umożliwiającym automatyczny odczyt przez aparat.
Aplikacje biochemiczne enzymatyczne wg I.F.C.C. (International Federation of clinical chemistry)

Wg instrukcji obsługi użytkowania, producent zaleca użycie odczynników oryginalnych - posiadających zgłoszenie, wpis do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub inny dokument zgodnie z obowiązującym stanem prawnym w tym zakresie, dopuszczający produkt do stosowania i obrotu w kraju.

Pożądane będzie zaoferowanie odczynników oryginalnych.

Zamawiający dopuszcza zaoferowanie odczynników laboratoryjnych równoważnych, kompatybilnych dla użytkowanego urządzenia, posiadających zgłoszenie, wpis do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oferowanych odczynników laboratoryjnych lub inny dokument zgodnie z obowiązującym stanem prawnym w tym zakresie, dopuszczający produkt do stosowania, obrotu w kraju.

Wykonawca na cały okres obowiązywania umowy musi zagwarantować autoryzowany serwis analizatora Cobas Integra 400 Plus wraz z ewentualną wymianą części w ramach złożonej oferty cenowej.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

Zamawiający nie zamierza:
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje:
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp.

Termin realizacji zamówienia: przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Wadium
W postępowaniu o zamówienie nie będzie wymagane wadium.

Opis warunków udziału w postępowaniu
  • podane w SIWZ – tj. załączą do oferty podpisane i wypełnione Załączniki do SIWZ,
  • podane w art. 22 ustawy Pzp,
  • załączą do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  • załączą do oferty dokumenty posiadające zgłoszenie, wpis do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - w przypadku zaoferowania odczynników równoważnych, kompatybilnych dla użytkowanego urządzenia,
  • załączą do oferty zapisane na dowolnym nośniku (np. CD, dyskietka) wyliczenia wszystkich pozycji ujętych w Załączniku nr 4 do SIWZ na które składa ofertę,
  • Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty charakterystyk wszystkich oferowanych substancji i preparatów niebezpiecznych w formie papierowej oraz zapisane na dowolnym nośniku (np. CD, dyskietka), na każdy z odczynników wraz z ofertą a w przypadku braku kart charakterystyk dla oferowanych produktów – Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty nie posiadają cech substancji niebezpiecznych zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi,
  • W przypadku zaoferowania odczynników zawierających substancje niebezpieczne i inne składniki ujęte w ustawie o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz.U. z 2001r. Nr 63 poz. 638 ze zmianami) oraz o odpadach (Dz.U. z 2007r. Nr 39 poz. 251) – załączą do oferty Oświadczenie Wykonawcy, że:
    • na własny koszt odbiera i utylizuje odpady i opakowania po zużytych odczynnikach,
    • odbiór opakowań odbywać się będzie raz w miesiącu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,
  • załączą do oferty Oświadczenie Wykonawcy uwzględniające szczegółowy opis sposobu odbioru opakowań z podaniem: nazwy firmy, nr telefonu, osoby odpowiedzialnej oraz oświadcza, że odbiór opakowań po zużytych odczynnikach będzie potwierdzony odpowiednim dokumentem,
  • nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
Ocena spełnienia warunków:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Kryterium oceny ofert:
1. Oferowana cena brutto - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 23.06.2009r. do godz. 10:00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 26.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.06.2009r. o godz. 11:00 w Sali Konferencyjnej w Zakładzie Radioterapii w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 27.

Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Osoba upoważniona do udzielania informacji
Kierownik Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej – mgr Stanisław Iwańczak
Telefon: 032 2515 231 do 4 wew. 229
Fax: 032 2514 533

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.06.2009r.


Dodatkowe materiały:
01.07.2009 - Ogłoszenie wyników postępowania 01.07.2009 - Ogłoszenie wyników postępowania SIWZ SIWZ Załącznik nr 4 do SIWZ Załącznik nr 4 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by