2009-09-25
Zawiadomienie o Proteście, Protest (27.10.2009); Zawiadomienie o Proteście, Protest (28.10.2009)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę środków czystości

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ - Formularz Cenowy.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV – 24513000-3.

1. Zamawiający rozumie przez dostawę środków czystości sukcesywne dostawy, jeden lub dwa razy w miesiącu, przez cały czas obowiązywania umowy na podstawie zamówień składanych do Wykonawcy przy pomocy faxu.
2. Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo do realizacji zamówienia w terminie 7 dni kalendarzowych, licząc od daty przesłania do niego zamówienia faksem.
3. Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania niezmienności cen brutto na oferowany asortyment przez cały czas obowiązywania umowy.
4. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu.
5. Wykonawca musi zagwarantować dostępność dostaw przez cały czas obowiązywania umowy.
6. Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego.

Zamawiający zastrzega:
- ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie - zmniejszeniu do 25%, w czasie obowiązywania umowy, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami medycznymi i będą wynikały z zamówień bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru;
- w sytuacjach wyczerpujących znamiona siły wyższej np. brak kontraktacji usług ze Szpitalem przez Narodowy Fundusz Zdrowia, zmiana katalogu świadczeń, zmiana profilu działalności, likwidacja Szpitala, stan wyjątkowy, brak siły roboczej, ilości zamawianych towarów mogą ulec dalszym zmianom bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
Przez 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ), spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy Pzp, tj. dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; dokument potwierdzający właściwości bakteriobójcze, wirusobójcze i grzybobójcze zaoferowanego przez Wykonawcę produktu - dotyczy pozycji 27 Formularza cenowego; potwierdzenie wniesienia wadium; Wykonawca składając ofertę jest zobowiązany do dostarczenia do Magazynu Szpitala usytuowanego w Katowicach przy ul. Raciborskiej 27 (nr telefonu: 032 2515 231 do 4 wew. 272) do dnia 06.10.2009r. do godz. 10:00 nieodpłatnych próbek towaru wg Załącznika Nr 4 do SIWZ – Wykaz próbek towaru; oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Wadium
W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości: 1 000,00 zł

Kryterium oceny ofert:
1. Cena brutto podana w ofercie za wykonanie przedmiotu zamówienia - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 06.10.2009r. do godz. 10:00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.10.2009r. o godz. 11:00 w Sali Konferencyjnej w Zakładzie Radioterapii w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 27.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie zamierza
- zawierać umowy ramowej,
- ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
- zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
- zwrotu kosztów uczestnictwa w postępowaniu,
- zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy - Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy – Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - Specjalista ds. zaopatrzenia – Krystyna Serafin
Telefon: 032 2515 231 do 4 wew. 322, Fax: 032 2514 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.09.2009r.


Dodatkowe materiały:
02.10.2009 - Zapytania 02.10.2009 - Zapytania 02.10.2009 - Zmiana terminu składania ofert 02.10.2009 - Zmiana terminu składania ofert 20.10.2009 - Ogłoszenie wyników postępowania 20.10.2009 - Ogłoszenie wyników postępowania
27.10.2009 - Zawiadomienie o Proteście, Protest 27.10.2009 - Zawiadomienie o Proteście, Protest 28.10.2009 - Zawiadomienie o Proteście, Protest 28.10.2009 - Zawiadomienie o Proteście, Protest SIWZ SIWZ
Załącznik nr 1 do SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ Załącznik nr 1 do Umowy Załącznik nr 1 do Umowy
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by