Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę łóżek rehabilitacyjnych i materacy przeciwodleżynowych
Przedmiotem zamówienia:
dostawa:
Łóżek rehabilitacyjnych w ilości 37 szt. i materacy przeciwodleżynowych w ilości 37 szt. – wg Załącznika nr 1 do SIWZ wraz z:
- transportem i wniesieniem towaru na Oddziały Szpitala,
- montażem,
- 24 miesięcznym okresem gwarancji na towar,
- instrukcją obsługi w języku polskim,
Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień:
33192120-9 – łóżka szpitalne
39143112-4 - materace
Wymagane parametry techniczne łóżek i materacy zostały określone szczegółowo w Załączniku nr 4 do SIWZ.
W ramach gwarancji Wykonawca zapewnia
a) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe (w cenie oferty) za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu,
b) gwarancja ulega przedłużeniu o czas niesprawności sprzętu w przypadku napraw gwarancyjnych.
Zaoferowane łóżka i materace muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, z rokiem produkcji nie wcześniej niż 2008.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
Zamawiający dokona zamówień na towary objęte umową w dwóch transzach, w terminie do 5 miesięcy od daty zawarcia umowy. Dostawy towarów odbywać się będą na podstawie pisemnego zamówienia złożonego do Wykonawcy faksem, w terminie:
- 60 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia
Umowa zostanie zawarta na okres 24 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej Szpitala:
www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy dokumenty przetargowe można uzyskać za zaliczeniem pocztowym
(koszt 20 zł brutto).
Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ), wniosą wadium i spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r.Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, instrukcję obsługi w języku polskim na oferowany sprzęt, materiały producenta, foldery, opisy, katalogi itp. pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów, dokument dopuszczający sprzęt do obrotu w kraju zgodnie z obowiązującymi przepisami, informację o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym z uwzględnieniem miejsca, punktu obsługującego, nr telefonu i faksu do kontaktów oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy.
Ocena warunków:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Witold Nowak – Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa.
Telefon: 032 2511-761, Fax: 032 2514-533
Wadium:
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości –
1.600,00 zł
Kryterium oceny ofert:
1. Oferowana cena brutto za przedmiot zamówienia -
100%
Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć
do dnia 23.09.2009r. do godz. 11.00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala, w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26.
Otwarcie ofert nastąpi
w dniu 23.09.2009r. o godz. 12.00 w Sali Konferencyjnej w Zakładzie Radioterapii, w Katowicach przy ul. Raciborskiej 27.
Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Zamawiający nie zamierza:
- zawierać umowy ramowej
- ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
- zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie przewiduje:
- zwrotu kosztów uczestnictwa w postępowaniu,
- zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy - Pzp.
W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy – Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.09.2009r.