2009-09-08
Ogłoszenie wyników postępowania (15.10.2009)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę łóżek rehabilitacyjnych i materacy przeciwodleżynowych

Przedmiotem zamówienia:
dostawa:
Łóżek rehabilitacyjnych w ilości 37 szt. i materacy przeciwodleżynowych w ilości 37 szt. – wg Załącznika nr 1 do SIWZ wraz z:
  • transportem i wniesieniem towaru na Oddziały Szpitala,
  • montażem,
  • 24 miesięcznym okresem gwarancji na towar,
  • instrukcją obsługi w języku polskim,

Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień:
33192120-9 – łóżka szpitalne
39143112-4 - materace

Wymagane parametry techniczne łóżek i materacy zostały określone szczegółowo w Załączniku nr 4 do SIWZ.

W ramach gwarancji Wykonawca zapewnia
a) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe (w cenie oferty) za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu,
b) gwarancja ulega przedłużeniu o czas niesprawności sprzętu w przypadku napraw gwarancyjnych.

Zaoferowane łóżka i materace muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, z rokiem produkcji nie wcześniej niż 2008.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.

Termin realizacji zamówienia:
Zamawiający dokona zamówień na towary objęte umową w dwóch transzach, w terminie do 5 miesięcy od daty zawarcia umowy. Dostawy towarów odbywać się będą na podstawie pisemnego zamówienia złożonego do Wykonawcy faksem, w terminie:
- 60 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia
Umowa zostanie zawarta na okres 24 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej Szpitala: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy dokumenty przetargowe można uzyskać za zaliczeniem pocztowym (koszt 20 zł brutto).

Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ), wniosą wadium i spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r.Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, instrukcję obsługi w języku polskim na oferowany sprzęt, materiały producenta, foldery, opisy, katalogi itp. pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów, dokument dopuszczający sprzęt do obrotu w kraju zgodnie z obowiązującymi przepisami, informację o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym z uwzględnieniem miejsca, punktu obsługującego, nr telefonu i faksu do kontaktów oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy.

Ocena warunków:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Witold Nowak – Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa.
Telefon: 032 2511-761, Fax: 032 2514-533

Wadium:
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości – 1.600,00 zł

Kryterium oceny ofert:
1. Oferowana cena brutto za przedmiot zamówienia - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 23.09.2009r. do godz. 11.00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala, w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.09.2009r. o godz. 12.00 w Sali Konferencyjnej w Zakładzie Radioterapii, w Katowicach przy ul. Raciborskiej 27.

Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie zamierza:
- zawierać umowy ramowej
- ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
- zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje:
- zwrotu kosztów uczestnictwa w postępowaniu,
- zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.)

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy - Pzp.
W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.

2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy – Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.09.2009r.


Dodatkowe materiały:
15.10.2009 - Ogłoszenie wyników postępowania 15.10.2009 - Ogłoszenie wyników postępowania 17.09.2009 - Zapytania do SIWZ 17.09.2009 - Zapytania do SIWZ 17.09.2009 - Zapytania do SIWZ 17.09.2009 - Zapytania do SIWZ
SIWZ SIWZ Załącznik nr 4 do SIWZ Załącznik nr 4 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by