2009-05-20
Ogłoszenie wyników postępowania - 07.08.2009r

Zamawiający
Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO
na
dostawę sprzętu komputerowego

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – zwana dalej Pzp.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Oznaczenie przedmiotu zamówienia CPV: 30213300-8 – komputery biurkowe,30213100-6 – komputery przenośne, 33195100-4 – monitory, 30232110-8 – drukarki laserowe
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 Pakiety:
Pakiet 1 – zestawy komputerowe,
Pakiet 2 – laptopy,
Pakiet 3 – monitory,
Pakiet 4 - drukarki
Minimalne parametry techniczne przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ – Specyfikacja Asortymentowo–Techniczna.

Zamówienie obejmuje:
· transport do magazynu Zamawiającego,
· serwis gwarancyjny, w ramach którego Wykonawca zapewnia:
  • konserwację, naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe (za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych) /w cenie oferty/ za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu,

  • gwarancja ulega przedłużeniu o czas niesprawności sprzętu w przypadku napraw gwarancyjnych
Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, z gwarancją min. 24 miesiące.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na poszczególne Pakiety od 1 do 4.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia:
Na czas udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, jednak nie dłużej niż na okres 48 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ), wniosą wadium i spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn.), dołączą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; warunki udzielonej gwarancji oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Osobą upoważnioną do udzielania informacji jest:
mgr Tomasz Duniec - informatyk

Telefon: 0-32 2515-231 do 4 wew. 241, fax : 0-32 2514 - 533

Wadium:
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości:
Pakiet 1 - 1.800,00 zł
Pakiet 2 - 400,00 zł
Pakiet 3 – wolne od wniesienia wadium
Pakiet 4 - 600,00 zł

Kryterium oceny ofert:
1. Całkowita cena ( brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia podana w ofercie - 80 %
2. Okres gwarancji podany w miesiącach liczony od daty dostarczenia towaru - 20 %

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 02.06.2009r. do godz. 10:00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.06.2009r. do godz. 11:00 w Sali Konferencyjnej w Zakładzie Radioterapii w Katowicach przy ul. Raciborskiej 27.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie zamierza:
- zawierać umowy ramowej,
- ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
- zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje:
- zwrotu kosztów uczestnictwa w postępowaniu,
- zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm. )

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy - Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy – Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.05.2009r.


Dodatkowe materiały:
04.06.2009 - Zapytania 04.06.2009 - Zapytania 29.05.2009 - Zapytania do SIWZ 29.05.2009 - Zapytania do SIWZ 29.05.2009 - Załącznik nr 2 - poprawiony 29.05.2009 - Załącznik nr 2 - poprawiony
Ogłoszenie wyników postępowania - 07.08.2009r Ogłoszenie wyników postępowania - 07.08.2009r SIWZ SIWZ Zmiana terminu składania ofert - 29.05.2009r. Zmiana terminu składania ofert - 29.05.2009r.
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by