Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na zakup i dostarczenie urządzenia do dozymetrii in vivo tj. bezprzewodowego systemu dozymetrii in vivo wraz z detektorami
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego:
www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym
(koszt 10 zł brutto).
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostarczenie urządzenia do dozymetrii in vivo, tj. bezprzewodowego systemu dozymetrii in vivo wraz z detektorami, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa.
Zamówienie obejmuje również:
- transport, wyładunek i wniesienie do Zakładu Radioterapii,
- uruchomienie,
- okres gwarancji – 24 miesiące,
- szkolenie personelu ( 4 osoby ) w zakresie obsługi,
- utrzymywanie na stanie Zakładu Radioterapii sprawnych detektorów w ilości określonej w Załączniku nr 2 do SIWZ pkt 12,
- serwis gwarancyjny, w ramach którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty:
- sprawność systemu,
- przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta,
- naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją systemu,
- wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania,
- przedłużenie gwarancji o czas *niesprawności systemu, w przypadku napraw gwarancyjnych,
- łączna *niesprawność (w przypadku awarii) nie przekroczy 7 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych liczonych od daty zawarcia umowy z wyłączeniem dni, kiedy zapewniono sprawność sprzętu poprzez zapewnienie równorzędnego sprzętu zastępczego,
- czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych w siedzibie Zamawiającego max. 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych).
- serwis pogwarancyjny na okres 2 lat po zakończeniu gwarancji, na warunkach udzielonej gwarancji, tj.
- zapewnienie sprawności systemu,
- przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta,
- naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją systemu,
- wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania,
- łączna *niesprawność (w przypadku awarii) nie przekroczy 7 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych liczonych od daty zawarcia umowy z wyłączeniem dni, kiedy zapewniono sprawność sprzętu poprzez zapewnienie równorzędnego sprzętu zastępczego,
* przez niesprawność systemu Zamawiający rozumie brak możliwości wykonywania pomiarów dawki zdefiniowanych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
- czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych w siedzibie Zamawiającego max. 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych),
oraz
- utrzymywanie na stanie Zakładu Radioterapii sprawnych detektorów w ilości określonej w Załączniku nr 2 do SIWZ pkt 12,
- upgrade oprogramowania w okresie obowiązywania umowy na serwis pogwarancyjny
w cenie zgodnej ze złożoną Ofertą Wykonawcy, powiększonej o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (inflacja), waloryzacja po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy na serwis pogwarancyjny.
- zapewnienie dostępności części i serwisu przez okres min. 10 lat po zakończeniu okresu gwarancji.
Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 33100000-1
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
dot. zakupu i dostarczenia urządzenia do dozymetrii in vivo, tj. bezprzewodowego systemu dozymetrii in vivo wraz z detektorami.
- transport, wyładunek i wniesienie do Zakładu Radioterapii w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,
- uruchomienie,
- szkolenie w zakresie obsługi, po uprzednim, pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym zakończone podpisaniem "Protokołu szkolenia"
całość zadania zakończona podpisaniem "Protokołu końcowego" w terminie 60 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
dot. dostarczania detektorów:
- przez okres obowiązywania umowy.
Miejsce dostarczenia
- Zakład Radioterapii, ul. Raciborska 27, Katowice
Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.
2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 2 dostawami bezprzewodowego systemu dozymetrii in vivo wraz z detektorami)
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom, Wykonawcy dołączą do Ofert:
a) Opis systemu, specyfikacje produktu, foldery, katalogi – dokumentujące i potwierdzające spełnienie wymagań funkcjonalnych.
b) Opis sposobu użytkowania systemu lub instrukcja obsługi w języku polskim.
6. Dokument dopuszczający system do obrotu w kraju.
7. Informację o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu i faxu do kontaktów zgodnie z art. 90 ust. 4 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r., Nr 107, poz. 679, z późn.zm.)
8. Wykaz dostawców zużywalnych części i materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę zaoferowanego urządzenia zgodnie z art. 90 ust. 3 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r.,Nr 107, poz. 679, z późn.zm.)
9. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć informację z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Wadium:
W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości:
2 000,00 zł.
Kryterium oceny ofert:
1. Cena brutto za przedmiot zamówienia (bez serwisu pogwarancyjnego) -
70%
2. Cena brutto za 2 letni serwis pogwarancyjny -
30%
Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć
do dnia 18.07.2012r. do godz. 10:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 26, Kancelaria Dyrektora, I piętro
Otwarcie ofert nastąpi
w dniu 18.07.2012r. o godz. 11:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.
Termin związania ofertą: wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający przewiduje
1. W zakresie serwisu:
zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
Wysokość zamówień uzupełniających wynosi do 20 % wartości zamówienia podstawowego
Zamawiający nie przewiduje:
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.
Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Witold Nowak – Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa
Telefon: 32 2511-761
Fax: 32 2514-533
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.07.2012 r.