2017-08-03
Ogłoszenie wyników postępowania (20.09.2017)
Katowickie Centrum Onkologii
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 30 000 euro na zakup i dostarczanie kaniul do długotrwałych wlewów dożylnych jednorazowego użytku
oznaczenie sprawy: KCO/PN/ 43 /2017
Podstawa prawna
Podstawa prawna: ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U.
z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.
Sposób przekazania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ
1. SIWZ jest dostępna na stronie internetowej K.C.O.: www.kco.katowice.pl
2. SIWZ można uzyskać pod adresem: Katowickie Centrum Onkologii, 40-074 Katowice, ul.
Raciborska 26 – Dział Księgowości.
3. Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).
Opis przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie kaniul do długotrwałych wlewów dożylnych
jednorazowego użytku dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii w podziale na:
Pakiet nr 1 – Kaniule do długotrwałych wlewów dożylnych i korki do kaniul jednor. użytku,
Pakiet nr 2 – Kaniule noworodkowe typu "Neoflon" do długotrwałych wlewów dożylnych i korki do
kaniul jednor. użytku,
Pakiet nr 3 – Kaniule bezpieczne do długotrwałych wlewów dożylnych jednor. użytku,
których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik nr 7 do SIWZ – Oferta Cenowa.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
33141220-8 kaniula.
I. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie kaniul do długotrwałych wlewów dożylnych
jednorazowego użytku sukcesywne dostawy na wezwanie Zamawiającego.
2. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty
transportu, wyładunku i wniesienia towaru loco Apteka Zamawiającego.
3. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego towaru przez cały okres obowiązywania
umowy.
4. Wykonawca musi zagwarantować niezmienność cen brutto na oferowane towary przez cały okres
obowiązywania umowy.
5. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały okres obowiązywania
umowy w formie pisemnej przy pomocy faksu, średnio raz lub dwa razy w miesiącu.
6. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni roboczych (t.j. od
poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od daty złożenia
zamówienia przez Zamawiającego przy pomocy faksu.
7. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od
bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą
wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia
ilości zakupionego towaru.
8. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności nie krótszym niż 8 miesięcy,
liczonym od daty dostawy, jakościowo odpowiadającym wymogom, w opakowaniach zapewniających
bezpieczny transport i przechowanie
9. W Przypadku Pakietu nr 1, 2, 3 Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia nieodpłatnych,
bezzwrotnych próbek wg Załącznika Nr 8 do SIWZ – Wykaz próbek.
10. W celu weryfikacji zgodności oferowanego asortymentu z opisem zawartym w SIWZ Zamawiający
dopuszcza możliwość wezwania Wykonawców, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, do złożenia
próbek oferowanego asortymentu lub dokumentów (kartę produktu, ulotkę, etykietę, kartę
charakterystyki lub inne dokumenty wystawione przez producenta).
11. UWAGA:
a. Zamawiający w kolumnie /Cena jedn. netto/ dopuszcza wycenę do czterech miejsc po
przecinku,
b. Zamawiający w kolumnach /Wartość ogółem netto i Wartość ogółem brutto/ dopuszcza wycenę
wyłącznie do dwóch miejsc po przecinku.
Sposób i miejsce złożenia próbek
dot. Pakietu nr 1, 2, 3
Próbki są nieodpłatne i bezzwrotne.
Zamawiający dopuszcza złożenie próbek razem z ofertą.
Próbki należy umieścić w oddzielnej od Oferty, odpowiednio zabezpieczonej paczce/kopercie.
Paczkę/kopertę oraz poszczególne próbki należy opisać w sposób umożliwiający identyfikację
Wykonawcy, tj. nazwa i adres Wykonawcy oraz numer pozycji - której dotyczy.
Paczka/koperta dodatkowo winna być opisana: PRÓBKI do przetargu na zakup i dostarczanie
kaniul.
Próbki należy złożyć zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SIWZ – Wykaz próbek, który należy wypełnić
i dołączyć do paczki/koperty z próbkami.
Próbki należy złożyć w Kancelarii Dyrektora - Katowice, ul. Raciborska 26, do dnia i godziny
składania ofert.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert:
- częściowych tj. na poszczególne kompletne Pakiety, ujęte w Załączniku Nr 7 do SIWZ,
- równoważnych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert:
- wariantowych.
Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy jednak nie dłużej
niż do czasu wyczerpania wartości umowy.
Miejsce realizacji dostaw
Apteka Zamawiającego – Katowice, ul. Raciborska 27 (czynny od poniedziałku do piątku w godz.
7:00 do 14:00).- jedno miejsce dostaw.
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.
22 ust. 1b pkt. 1, 2, 3 ustawy Pzp dotyczące:
• kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów,
• sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
• zdolności technicznej lub zawodowej,
oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o
których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 i ust. 5 ustawy Pzp., a także dołączą do oferty
dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty.
1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej:
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz
załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,
na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 2
dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).
2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Pzp Zamawiający będzie żądał:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o
której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności
lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst
jednolity: Dz. U. z 2017 poz. 229
ze zm.).
W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem
oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadzą
do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Podstawy wykluczenia
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę/ów w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1
pkt 12-23 i ust. 5 ustawy Pzp.
Zawartość oferty, w tym wykaz oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Oferta musi zawierać:
1. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty
stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania
ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące
Załącznik Nr 2 do SIWZ.
3. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania
ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące
Załącznik Nr 3 do SIWZ.
4. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Istotne Postanowienia Umowy,
stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ.
5. Wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie o
podwykonawcach, stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ.
6. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenia Wykonawcy w
sprawie gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy stanowiące Załącznik Nr 6 do
SIWZ.
7. Wypełnioną i podpisaną przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Ofertę Cenową,
stanowiącą Załącznik
Nr 7 do SIWZ.
Uwaga! Zamawiający zaleca, aby Ofertę Cenową stanowiącą Załącznik Nr 7 do SIWZ Wykonawca złożył
również w formie elektronicznej na dowolnym nośniku elektronicznym, np. na dyskietce, CD.
8. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy
przedłożyć:
- próbki zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ -Wykaz próbek.
Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta
została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień
złożenia dokumentów określonych w Warunkach udziału w postępowaniu.
Wadium
W postępowaniu nie jest wymagane wadium.
Kryterium oceny ofert:
1. Cena brutto za przedmiot zamówienia – 60%.
2. Jakość oferowanego towaru oceniana przez użytkownika na podstawie dostarczonych przez
Wykonawcę próbek – 40%.
Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 29.08.2017 r. do godz. 10:00 w Katowickim Centrum Onkologii, ul.
Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.08.2017 r. o godz. 11:00 w Katowickim Centrum Onkologii, ul.
Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.
Oferty muszą być sporządzone w języku polskim.
Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert.
Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50%
pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych,
o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający –
o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do
wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o
których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę
wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści
ją na stronie internetowej.
Osoba upoważniona do udzielania informacji
mgr Marzena Ciastek – Z- ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa i Epidemiologii
Telefon: (32) 42-00-240,
Fax: (32) 2514–533.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu
03.08.2017 r.
|