2011-03-29
Ogłoszenie wyników postępowania (12.05.2011)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 14.000 EURO
na
na dostawę tonerów, bębnów oraz taśmy woskowo – żywicznej do drukarek


Podstawa prawna
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl

Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia
jest dostawa: tonerów do drukarek laserowych (wg CPV 30125110-5), bębnów do drukarek (wg CPV 30124300-7), taśmy woskowo – żywicznej do drukarek (wg CPV 30192320-0) – zwanych w dalszej treści materiałami eksploatacyjnymi dla potrzeb Szpitala, których szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ – Formularz Asortymentowo – Cenowy.

Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający (sprzęt nowy, na gwarancji) i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne zapotrzebowanie na materiały eksploatacyjne w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne – kompatybilne.

Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o takich samych parametrach (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) jak oryginał produkowanego przez producenta urządzenia, który nie spowoduje utraty gwarancji producenta na posiadany przez Zamawiającego sprzęt.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

UWAGA!

A. Zamontowanie i używanie zaoferowanych przez Wykonawcę kompatybilnych materiałów eksploatacyjnych nie może naruszać warunków gwarancji na urządzenie.
B. Wykonawca oferując materiały eksploatacyjne gwarantuje ich niezawodną pracę przez cały okres eksploatacji, tj. do momentu wyczerpania ładunku barwiącego.
C. W przypadku dostarczenia kompatybilnych materiałów eksploatacyjnych Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu równoważnego dostarczonego przez Wykonawcę.

Wymogi techniczne:
Materiały eksploatacyjne muszą:
A. posiadać oryginalne i fabrycznie zamknięte zewnętrzne opakowanie,
B. posiadać fabryczne opakowane chroniące w sposób bezpośredni kasetę z tonerem oraz tusz po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowanie wewnętrzne),
C. być oznakowane indywidualnym kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz modelu materiału eksploatacyjnego. Oznaczenia muszą być umieszczone na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem oraz tuszem,
D. kaseta z tonerem/tuszem nie może powodować ograniczeń funkcji możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o stopniu zużycia tonera/ tuszu).

1. Przez dostawę materiałów eksploatacyjnych Zamawiający rozumie sukcesywne dostawy jeden lub dwa razy w miesiącu przez cały okres obowiązywania umowy na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przy pomocy faksu.
2. Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo do realizacji zamówienia w terminie 5 dni kalendarzowych licząc od daty przesłania do niego zamówienia faksem.
3. Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania niezmienności cen brutto na zaoferowany asortyment przez cały okres obowiązywania umowy.
4. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu Zamawiającego.
5. Wykonawca musi zagwarantować dostępność towaru przez cały okres obowiązywania umowy.
6. Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.

Termin realizacji zamówienia:
na okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do czasu wyczerpania wartości umowy.

Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.
2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (min. 3 dokumenty).
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ
4. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy.
5. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom, Wykonawcy dołączą do Oferty:
c) dokument potwierdzający wydrukowanie żądanej przez Zamawiającego liczby stron, ilości znaków, pojemności zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - kolumna - „wydajność/ilość stron/wymiary”;
d) oświadczenie producenta potwierdzające, że do produkcji zaoferowanych Szpitalowi materiałów eksploatacyjnych (tonerów) używa się nowych wałków światłoczułych – w przypadku, gdy zaoferowany został produkt równoważny;
e) bezpłatną i bezzwrotną próbkę towaru, odpowiednio oznakowaną umożliwiającą identyfikację Wykonawcy – oferowany toner do drukarki laserowej Samsung ML – 2851 NDR w ilości 1 szt. – w przypadku, gdy zaoferowany został produkt równoważny;

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.

Wadium:
W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości: 1.000,00 zł w zakresie Pakietu nr 1.
W zakresie Pakietu nr 2 wadium nie będzie wymagane.

Potwierdzenie wniesienia wadium należy złożyć w Kancelarii Dyrektora do dnia 08.04.2010 r. do godziny 10:00.

Kryterium oceny ofert:
1. Cena brutto za Pakiet - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 08.04.2011r. do godz. 10:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 26, Kancelaria Dyrektora, I piętro

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.04.2011r. o godz. 11:00 w 40 – 074 Katowice, ulica Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą: wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza 1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje:
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,v 4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osobą upoważnioną do udzielania informacji jest:
Informatyk – mgr Tomasz Duniec

Telefon: 603-798-662
Fax: /32/ 2514 – 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29.03.2010 r.


Dodatkowe materiały:
06.04.2011 - Zapytania 06.04.2011 - Zapytania 12.05.2011 - Ogłoszenie wyników postępowania 12.05.2011 - Ogłoszenie wyników postępowania SIWZ SIWZ
Załącznik nr 1 do SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by