2009-12-21
Ogłoszenie wyników postępowania (02.02.2010)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę systemu zamkniętego pobierania krwi oraz sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku dla wszystkich jednostek Zespołu nr 1 i Zespołu nr 2 Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – zwana dalej Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl

Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 20 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu zamkniętego pobierania krwi oraz sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku dla wszystkich jednostek Zespołu nr 1 i Zespołu nr 2 Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz Asortymentowo-Cenowy

Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 Pakietów:
Pakiet nr 1 – system zamknięty pobierania krwi - wg CPV 33141300-3.
Zamawiany system ma być wykonany z tworzywa sztucznego
Pakiet nr 2 – mikroprobówki do hematologii oraz do surowicy - wg CPV 33192500-7.
Pakiet nr 3 – strzykawki z zatyczką do gazometrii - wg CPV 33141310-6.
Pakiet nr 4 – stazy do pobierania krwi - wg CPV 33141300-3
Pakiet nr 5 – probówki do diagnostyki pseudotrombocytopenii - wg CPV 33192500-7.
Pakiet nr 6 – pojemniki do transportu probówek - wg CPV 33140000-3

Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia próbek w ilościach określonych na str. nr 6 SIWZ.

1. Zamawiający rozumie przez dostawę zamkniętego systemu pobierania krwi oraz sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku cykliczną dostawę na wezwanie Zamawiającego.
2. Wykonawca musi zagwarantować niezmienność cen brutto przez okres obowiązywania umowy.
3. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu.
4. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w formie pisemnej przy pomocy faksu, średnio jeden lub dwa razy w miesiącu.
5. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia faksem.
6. Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.

Zamawiający zastrzega:
- ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami medycznymi bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.

7. Wykonawca musi zagwarantować dostępność zaoferowanego Zamawiającemu asortymentu przez cały okres obowiązywania umowy.
8. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności nie krótszym niż 12 miesięcy od daty dostawy, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowywanie.

Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu Nr 1:
a) system zamknięty powinien gwarantować całkowitą ochronę przed kontaktem z krwią,
b) możliwość pobierania krwi w przypadku naczyń kruchych (pacjenci leczeni onkologicznie) i u noworodków, małych dzieci,
c) probówki muszą być wykonane z tworzywa sztucznego nietłukącego i niełamliwego,
d) probówki określone w Pakiecie Nr 1 w pozycjach 1, 2, 3, 10 muszą być przystosowane do pracy z analizatorami: Cobas Integra 400 Plus, Elecsys 2010,
e) probówka określona w Pakiecie Nr 1 w pozycji 4 musi być przystosowana do pracy z analizatorem hematologicznym K-4500,
f) probówka określona w Pakiecie Nr 1 w pozycji 5 musi być przystosowana do pracy z analizatorem serologicznym Classic Plus,
g) probówka określona w Pakiecie Nr 1 w pozycji 6 musi być przystosowana do pracy z analizatorem koagulologicznym Coasys Plus C,
h) system powinien umożliwiać pobieranie krwi w kierunku badań:
- biochemicznych,
- hematologicznych,
- koagulologicznych,
- serologicznych
- OB,
i) igły wyłącznie systemowe kompatybilne z probówkami,
j) łączniki do końcówek typu Luer kompatybilne z systemem,
k) Wykonawca gwarantuje w cenie oferty przeszkolenie personelu i doradztwo w zakresie pobierania krwi w systemie /należy przeszkolić ok. 200 osób, w terminie nie dłuższym niż 3 miesiące od daty zawarcia Umowy, na zlecenie Zamawiającego w terminach przez niego wyznaczonych /
Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu Nr 1 określa Załącznik Nr 4 do SIWZ.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na poszczególne kompletne Pakiety.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
do czasu wyczerpania wartości umowy, jednak nie dłużej niż przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ), spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy Pzp, tj. dołączą: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Aktualnie obowiązujące dokumenty dopuszczające zaoferowane towary do obrotu, stosowania w kraju; Pisemną informację Wykonawcy z proponowanym zakresem szkolenia dla pracowników Zamawiającego – dotyczy Pakietu nr 1; Potwierdzenie wniesienia wadium; Próbki oferowanego asortymentu; oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Wadium
Każda oferta w zakresie Pakietu nr 1 musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 740,00 zł.
W zakresie Pakietu nr 2, 3, 4, 5, 6 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Kryterium oceny ofert:
Dotyczy Pakietu nr 1
1. Cena całkowita brutto podana w ofercie - 70%
2. Ocena parametrów technicznych i funkcjonalnych przedmiotu zamówienia - 30%

Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu Nr 1 określa Załącznik Nr 4 do SIWZ.

Dotyczy Pakietu nr 2, 3, 4, 5, 6
1. Cena całkowita brutto podana w ofercie - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do 06.01.2010r. do godz. 10:00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.01.2010r. o godz. 11:00 w Sali Konferencyjnej w Zakładzie Radioterapii w Katowicach przy ul. Raciborskiej 27.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów uczestnictwa w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr Marzena Ciastek - Z-ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa i Epidemiologii
Telefon: 32 2515 231 wew. 240
Fax: 32 2514 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.12.2009r.


Dodatkowe materiały:
02.02.2010 - Ogłoszenie wyników postępowania 02.02.2010 - Ogłoszenie wyników postępowania 07.01.2010 - Zapytania 07.01.2010 - Zapytania 28.12.2009 - Zapytania 28.12.2009 - Zapytania
29.12.2009 - Zmiana terminu składania ofert 29.12.2009 - Zmiana terminu składania ofert SIWZ SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ
Załącznik nr 1 do Umowy Załącznik nr 1 do Umowy
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by