2013-11-05
Ogłoszenie wyników postępowania (06.12.2013)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę, montaż, uruchomienie dźwigu szpitalnego linowego z napędem elektrycznym w istniejącym szybie windowym wraz z jego dostosowaniem w budynku Szpitala im Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach Zespół nr 2 przy ul. Józefowskiej 119 z demontażem istniejącego dźwigu wraz maszynownią, wentylacją, linami.
(znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/ 85 /2013)

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie dźwigu szpitalnego linowego z napędem elektrycznym w istniejącym szybie windowym wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi w zakresie dostosowania istniejącego szybu w budynku Szpitala im Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach Zespół nr 2 przy ul. Józefowskiej 119 z demontażem istniejącego dźwigu wraz maszynownią, wentylacją, linami.
Dźwig musi spełniać wszystkie wymagania zawarte w Dyrektywie 95/16/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 czerwca 1995r. w sprawie zbliżenia ustawodawstwa Państw Członkowskich dotyczących dźwigów oraz normach zharmonizowanych EN 81.1. oraz przepisy ustawy z 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności /Dz. U. z 2010 Nr 138 poz. 935 z późn zmianami/ oraz z rozporządzeniami wykonawczymi do niej

Wymagane parametry techniczne
  • Dźwig 1 sztuka elektryczny, linowy
  • Udźwig min 1200 kg
  • ilość przystanków 6
  • ilość dojść 1 zewnętrzne, 5 wewnętrznych
  • Przewidywana częstotliwość jazd 15.000 cykli w okresie 1 miesiąca
  • drzwi kabinowe automatyczne teleskopowe, ze stali nierdzewnej "satyna" szerokość min. 1200mm
  • drzwi szybowe automatyczne teleskopowe, ze stali nierdzewnej "satyna" szerokość min. 1200mm
  • kabina dźwigu metalowa, przelotowa, wykonanie: ściany i sufit ze stali nierdzewnej "satyna", oświetlenie – sufitowe, energooszczędne, oświetlenie awaryjne (min. 2h),
    podłoga – wykładzina antypoślizgowa, niepalna, trudnościeralna,
    poręcz (ze stali nierdzewnej), lustro,
    wyposażenie: panel dyspozycji wykonany ze stali nierdzewnej "satyna" z piętrowskazywaczem cyfrowym, wyposażony w przyciski z grafiką Braille’a, dźwiękową i świetlną sygnalizacją przeciążenia kabiny, wentylator, system komunikatów głosowych, system komunikacji głosowej ze służbami ratowniczymi za pomocą urządzenia opartego na telefonii przewodowej
  • wymiary kabiny wewnętrzne min. szerokość 1500mm, długość 2400mm
  • kasety wezwań z piętrowskazywaczami wykonane ze stali nierdzewnej – "satyna", umieszczone w murze lub ościeżnicy, z podświetlanymi przyciskami z grafiką Braille’a, sygnalizacja kierunku dalszej jazdy
  • sterowanie mikroprocesorowe z menu sterownika w języku polskim, układ sterowania zbiorczego góra/dół, z możliwością programowania, zapis usterek w pamięci mikroprocesora z datą i godziną wystąpienia i funkcji specjalnych (np. zjazd specjalny na wypadek pożaru), z wyświetlaczem typu LCD na sterowniku w szafie sterowej (dostęp do pamięci dla osób uprawnionych bez potrzeby stosowania dodatkowych urządzeń), wyświetlanie informacji o usterkach dźwigu na piętrowskazywaczach w j. polskim,
  • napęd nowy, elektryczny, minimum jednobiegowy z płynnym ruchem,
  • szyb (istniejący) wymiary wewnętrzne szerokość: 2300mm, długość: 2700mm, wysokość: 20900 mm,
  • podszybie 1160mm
  • nadszybie 2970mm
  • wentylacja grawitacyjna nawiewno-wywiewna maszynowni i wywiewna szybu oświetlenie maszynowni i szybu
  • Osłona przeciwwagi, ogranicznik prędkości, lina ogranicznika, prowadnice kabiny, prowadnice przeciwwagi, zderzaki kabiny, zderzaki przeciwwagi – wszystkie w/w elementy nowe, dostosowane do nowego dźwigu
Zamawiający wymaga, aby dźwig i wszystkie elementy niezbędne do montażu i uruchomienia miały rok produkcji 2013,

ZAKRES PRAC REMONTOWO-BUDOWLANYCH:
  • wykucie drzwi szybowych, montaż i obróbka nowych drzwi szybowych, malowanie miejsc umieszczenia drzwi farbą emulsyjną
  • montaż blach przyprogowych po zainstalowaniu nowych drzwi
  • pełna adaptacja szybu wraz z malowaniem farbą emulsyjną
  • malowanie maszynowni (ścian i sufitów) farbą emulsyjną
  • wykonanie posadzki z płytek ceramicznych w maszynowni,
  • pomalowanie drzwi do maszynowni
  • wykonanie podłączenia telefonu alarmowego dźwigu do instalacji telefonicznej w maszynowni

Uwaga
Wszystkie elementy starego dźwigu zdemontowane z szybu i maszynowni należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami w tym zakresie

Okres udzielonej gwarancji:
Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia w tym dźwig z osprzętem, prace budowlane i instalacyjne na okres 24 miesięcy. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru, bez zastrzeżeń, przedmiotu zamówienia potwierdzonego decyzją UDT dopuszczającą dźwig do eksploatacji.
Wykonawca zapewnia w okresie gwarancyjnym w cenie oferty:
  • przeglądy miesięczne zgodnie z przepisami wraz z dojazdem, materiałami i częściami, robocizną
  • naprawy (w tym dojazd, części, materiały eksploatacyjne, robocizna)
  • czas przystąpienia do naprawy od zgłoszenia – do 1 godziny
  • sprawność przedmiotu zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 355 dni w okresach 12-to miesięcznych (niesprawność dniowa to wyłączenie dźwigu na okres powyżej 3 godzin)

Warunki prowadzenia robót

A. Wykonawca natrafi przy realizacji przedmiotu zamówienia na utrudnienia związane z koniecznością realizacji robót w czynnym budynku szpitala

B. Wykonawca zobowiązany jest:
  • dokonać wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, oraz posiąść wszelkie niezbędne informacje, które są konieczne do przygotowania oferty i wykonania przedmiotu zamówienia,
  • do zapoznania się z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją dźwigu,
  • przed rozpoczęciem robót do uzgodnienia harmonogramu robót z Zamawiającym,
  • prowadzić roboty zgodnie z przepisami bhp i p.poż.,
  • przekazać Zamawiającemu w trakcie odbioru końcowego:
    - decyzję UDT dopuszczającą dźwig do eksploatacji
    - dokumentację techniczną i montażową dźwigu.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
42416100-6 - windy
45313100-5 - instalowanie wind
45210000-2 - roboty budowlane w zakresie budynków

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
nie później niż do dnia 31.01.2014r.

Opis warunków udziału w postępowaniu

W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnione i podpisane Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 2,4 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem pracy polegającej na zrealizowaniu dostawy i montażu dźwigu (minimum 1).
b) kopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200.000,00 zł.

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy Oświadczenie w sprawie gwarancji należytego wykonania umowy stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ

6. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych t.j. w przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły ofertę podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba, że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

7. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) opis techniczny dźwigu zawierający podstawowe dane techniczne / producent, wymiary kabiny, nośność dźwigu, rodzaj napędu, układ sterowania itp./ oraz folder.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości 3000,00 zł

Kryteria oceny ofert:
1. Cena brutto ryczałtowa za wykonanie przedmiotu zamówienia - 80%
2. Czas wyłączenia budynku z możliwości korzystania z dźwigu w dniach kalendarzowych - 20%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 18.11.2013 r. do godz. 10:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.11.2013 r. o godz. 11:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
3. zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
5. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
6. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr inż. Włodzimierz Sygulski, mgr inż. Wojciech Szczepaniuk
Telefon: 32 2511-761
Fax: 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.11.2013 r.


Dodatkowe materiały:
06.12.2013 - Ogłoszenie wyników postępowania 06.12.2013 - Ogłoszenie wyników postępowania Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia SIWZ SIWZ
Zapytania do SIWZ - 14.XI.2013r. Zapytania do SIWZ - 14.XI.2013r.
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by