2013-05-13
Ogłoszenie wyników postępowania (24.07.2013)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 200 000 EURO na zakup przyspieszacza liniowego

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl po ukazaniu się ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Pakiet nr 1:
A) zakup przyspieszacza liniowego monoenergetycznego generującego promieniowanie fotonowe o energii do 10 MV wyposażonego w system wizualizacji wiązki EPID oraz kolimator wielolistkowy MLC - szt. 1, w ramach programu zdrowotnego "Narodowy program zwalczania chorób nowotworowych" zadanie pn: "Poprawa działania systemu radioterapii onkologicznej w Polsce – Doposażenie i modernizacja zakładów radioterapii" na potrzeby Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach
B) zakup doposażenia przyspieszacza liniowego, o którym mowa w Pakiecie nr 1A

Pakiet nr 2 - serwis pogwarancyjny zamówienia określonego w Pakiecie nr 1 A i 1B.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametry i wymogi określa Załącznik nr 4 do SIWZ.

Zaoferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane, z rokiem produkcji 2013.

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia:
  1. Dostawę urządzenia wraz z:
    - montażem,
    - instalacją,
    - uruchomieniem przedmiotu zamówienia,
  2. Współpracę i uzgodnienia z wykonawcą rozbudowy i przebudowy budynku Radioterapii Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach dla potrzeb Pracowni Brachyterapii i bunkra akceleratora" - w trakcie realizacji (w tym terminy montażu, dane techniczne i itp.),
  3. Instruktaż personelu Zakładu Radioterapii w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu i oprogramowania przeprowadzone w języku polskim w miejscu instalacji, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym zakończone podpisaniem "Protokołu szkolenia".
  4. Wykonanie projektu ochrony radiologicznej wraz z uzyskaniem opinii, wykonanie pomiarów dozymetrycznych, uzyskanie dla Zamawiającego niezbędnych zezwoleń na stosowanie przedmiotu zamówienia.
  5. Zintegrowanie przedmiotu zamówienia wraz z oprogramowaniem obsługującym z systemami będącymi obecnie na wyposażeniu Zakładu Radioterapii: systemy planowania leczenia, system zarządzania danymi MOSAIQ.
  6. 24 miesięczną gwarancję liczoną od daty podpisania przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy "Protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia".
  7. Czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych do 24 godzin od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy: dni roboczych)
  8. Dostępność części i serwisu przez okres min. 10 lat po zakończeniu okresu gwarancji.
  9. Serwis pogwarancyjny na okres 2 lat po zakończeniu gwarancji, na warunkach udzielonej gwarancji w cenie zgodnej ze złożoną Ofertą Wykonawcy. Dopuszcza się waloryzację ceny o wskaźnik inflacji, w okresach 12 miesięcznych licząc od dnia obowiązywania umowy serwisowej (pierwsza waloryzacja po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy serwisowej)

Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień 33151000-3 – urządzenia i wyroby do radioterapii
504212000 - 2 – usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej ani oferty częściowej.

UWAGA!
  1. Zamawiający dopuszcza tylko i wyłącznie złożenie oferty posiadającej wszystkie wymagane parametry szczegółowo określone w Załączniku Nr 4 do SIWZ.
  2. Zamawiający przewiduje zawarcie umowy zakupu i umowy serwisowej.
  3. Dot. Pakietu nr 1A. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za utratę źródła finansowania zakupu przyspieszacza liniowego finansowanego przez Ministra Zdrowia w przypadku nie posadowienia sprzętu w obiekcie w terminie zgodnym z Umową.

W ramach gwarancji Wykonawca zapewnia w cenie oferty:
  1. przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta,
  2. wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania,
  3. naprawę i wymianę części na nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia, oprogramowania,
  4. nadzór, serwisowanie, dostosowanie do potrzeb Zakładu Radioterapii przedmiotu zamówienia
  5. współpracę w zintegrowaniu przedmiotu zamówienia z systemami, które będą zakupione w ramach doposażenia i rozwoju Szpitala,
  6. przedłużenie gwarancji o czas niesprawności przedmiotu zamówienia w przypadku napraw gwarancyjnych.
  7. czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych do 24 godzin od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy: dni roboczych).

Termin realizacji zamówienia
  1. dostawa w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, ale nie później niż do dnia 06.09.2013r. do godz. 10:00 zakończona podpisaniem "Protokołu zdawczo – odbiorczego z dostawy i odbioru sprzętu" wraz z wystawieniem faktury VAT – dot. Pakietu nr 1A,
  2. instalacja/ zainstalowanie do dnia 26.09.2013r. do godz. 14:00 potwierdzona "Protokołem zainstalowania" – dot. Pakietu nr 1A,
  3. przekazanie do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi pomiarami, atestami i dokumentacją powykonawczą – dot. Pakietu nr 1A,1B, w tym:
    a. zintegrowanie przedmiotu zamówienia wraz z oprogramowaniem obsługującym z systemami będącymi obecnie na wyposażeniu Zakładu Radioterapii: systemy planowania leczenia, system zarządzania danymi MOSAIQ.
    b. testowanie urządzenia
    c. instruktaż personelu Zakładu Radioterapii w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania urządzenia i oprogramowania przeprowadzone w języku polskim w miejscu instalacji po uprzednim pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, zakończone podpisaniem "Protokołu szkolenia", wraz z uruchomieniem przedmiotu zamówienia, które Zamawiający rozumie jako możliwość udzielania świadczeń zdrowotnych z wykorzystaniem przedmiotu zamówienia zakończone podpisaniem "Protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia", - do dnia 06.01.2014r. do godz. 10:00 wraz z wystawieniem faktury vat.

Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.(Wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 dostawą przyspieszacza liniowego).
b) opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 5 500.000,00 zł

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych,
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 - 11 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert,
f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.

4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d) zaświadczenie właściwego ze względu na siedzibę albo miejsce zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, organu sądowego lub administracyjnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10-11 ustawy Pzp – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych t.j. w przypadku gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły oferty podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

6. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom, Wykonawcy dołączą do Ofert:
a) Opis urządzenia, foldery, fotografie – dokumentujące i potwierdzające spełnienie wymagań technicznych
b) Opis sposobu użytkowania urządzenia.

7. Dokument dopuszczający urządzenie do obrotu w kraju.

8. Informację o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu i faxu do kontaktów zgodnie z art. 90 ust. 4 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j.: Dz. U. z 2010r. nr 107, poz. 679, z późn. zm.)

9. Wykaz dostawców zużywalnych części i materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę zaoferowanego sprzętu zgodnie z art. 90 ust. 3 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( t.j.: Dz. U. z 2010r. nr 107, poz. 679, z późn. zm.)

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 50.000,00 zł

Kryterium oceny ofert:
1. Cena brutto Pakietu nr 1 - 90%
2. Cena brutto Pakietu nr 2 - 10%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 24.06.2013r. do godz. 10:00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26 (I piętro).
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.06.2013r. o godz. 11:00 w Sekcji Zamówień Publicznych w Katowicach przy ul. Raciborskiej 28 (budynek Przychodni Szpitala, II piętro).

Termin związania ofertą wynosi 60 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający przewiduje
1. zmiany w umowie związane ze zmianą zasad finansowania zakupu przedmiotu zamówienia dostosowując je do umowy na realizację programu zdrowotnego.
2. zmiany w umowie w związku z realizacją rozbudowy i przebudowy budynku Radioterapii Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach dla potrzeb Pracowni Brachyterapii i bunkra akceleratora.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści SIWZ z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał SIWZ oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Witold Nowak - Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa
Telefon: 32 2511-761
Lek. med. Robert Kwiatkowski
Telefon: 32 2050-845

Fax: 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 13.05.013r.


Dodatkowe materiały:
04.07.2013 - Zapytania 04.07.2013 - Zapytania 10.07.2013 - Zapytania 10.07.2013 - Zapytania 11.06.2013 - Zapytania [doc, 8,1MB] 11.06.2013 - Zapytania [doc, 8,1MB]
11.06.2013 - Załącznik nr 6 (zmiana) 11.06.2013 - Załącznik nr 6 (zmiana) 11.06.2013 - Załącznik nr 6A (zmiana) 11.06.2013 - Załącznik nr 6A (zmiana) 11.07.2013 - Zapytania 11.07.2013 - Zapytania
20.06.2013 - Zapytania 20.06.2013 - Zapytania 21.05.2013 - Zapytania 21.05.2013 - Zapytania 24.07.2013 - Ogłoszenie wyników postępowania 24.07.2013 - Ogłoszenie wyników postępowania
25.06.2013 - Zmiana terminu składania oferft 25.06.2013 - Zmiana terminu składania oferft 28.06.2013r. - Tekst jednolity SIWZ 28.06.2013r. - Tekst jednolity SIWZ 28.06.2013r. - Zmiana ogłoszenia 28.06.2013r. - Zmiana ogłoszenia
28.06.2013r. - Zmiana treści SIWZ 28.06.2013r. - Zmiana treści SIWZ SIWZ SIWZ Zmiana ogłoszenia - 07.VI.2013r. Zmiana ogłoszenia - 07.VI.2013r.
Zmiana SIWZ - 07.VI.2013r. Zmiana SIWZ - 07.VI.2013r.
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by