2014-02-06
Ogłoszenie wyników postępowania (24.02.2014)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 euro na wykonanie połączeń sieci teleinformatycznej

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
wykonanie połączeń sieci teleinformatycznych pomiędzy budynkiem Zarządu zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26, budynkiem Radioterapii zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Raciborskiej 27, a Zespołem nr 2 zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Józefowskiej 119, z dostępem do Internetu wraz z montażem, uruchomieniem i konserwacją i serwisowaniem wszystkich niezbędnych nowych urządzeń wraz z dwuletnią opłatą za Internet*

* oznacza całkowitą opłatę obejmującą instalację, abonament, opłatę za ewentualną dzierżawę łączy, inne opłaty wynikające z przyjętego przez Wykonawcę rozwiązania.

CPV: 32412110-8 Sieć internetowa, CPV: 32412120-8 Sieć intranetowa.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.

UWAGA!
  1. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z istniejącymi obiektami i urządzeniami teleinformatycznymi Szpitala.
  2. Wykonawca ma obowiązek połączenia sieci transmisji danych pomiędzy:
    • budynkiem Zarządu i Zespołem nr 2 w oparciu o łącze o skutecznej przepływności 70 Mbit/s z zapewnieniem bezpieczeństwa ich transmisji. Wymagany Interfejs ETHERNET (RJ45).
    • budynkiem Radioterapii i Zespołem nr 2 w oparciu o łącze o skutecznej przepływności 30 Mbit/s z zapewnieniem bezpieczeństwa ich transmisji. Wymagany Interfejs ETHERNET (RJ45).

    Transmisja danych zostanie zrealizowana w oparciu o wydzielony VLAN z gwarantowaną przepustowością w każdą stronę. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia na czas trwania Umowy urządzeń niezbędnych do realizacji transmisji w oparciu o wydzielony VLAN.
  3. Wykonawca ma obowiązek wykonać wszelkie prace związane z realizacją projektu i montażem wszystkich niezbędnych urządzeń w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy oraz nadzorować poprawność połączeń wraz z ich serwisowaniem:
    • Wykonanie projektowanego rozwiązania wraz z opisem zastosowanego rozwiązania bezpieczeństwa transmisji danych,
    • Testy urządzeń transmisyjnych,
    • Instalacja urządzeń, testy urządzeń i szkolenie użytkownika,
    • Odbiór i przekazanie do używania urządzeń wraz z aktywnymi łączami i projektem powykonawczym,
  4. Parametry dostępu do Internetu - gwarantowana przepływność min. 90 Mbit/s - wymagany Interfejs ETHERNET (RJ45) - lokalizacja przyłącza Internetu w budynku Zarządu.
  5. Dostarczenie 10 zewnętrznych adresów IP.
  6. Zamawiający nie dopuszcza realizacji usługi inną drogą niż kablowa.
  7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wdrożony system zarządzania jakością zgodny z EN ISO 9001:2008 lub nowszym w zakresie utrzymania i udostępniania światłowodowej sieci telekomunikacyjnej oraz świadczenia usług telekomunikacyjnych."

Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od daty wykonania połączeń z dostępem do Internetu
Termin wykonania połączeń z dostępem do Internetu: do 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy.

Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 usługą odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia).

1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
a) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

5. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normą jakości EN ISO 9001:2008 lub nowszą w zakresie utrzymania i udostępniania światłowodowej sieci telekomunikacyjnej oraz świadczenia usług telekomunikacyjnych.

6. Inne dokumenty: Projekt rozwiązania zawierający:
- schemat blokowy i funkcjonalny wraz z opisem
- zastosowane urządzenia, miejsca ich zainstalowania i zasady ich działania
- opis działania wewnętrznej sieci teleinformatycznej z zapewnieniem bezpieczeństwa transmisji danych
- opis w zakresie sposobu dostarczenia Internetu

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium:
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 500,00 zł

Kryterium oceny ofert:
1. Cena brutto za całkowitą realizację zamówienia /wykonanie połączenia, dostawa, montaż urządzeń, konserwacja i serwisowanie wraz z dwuletnią opłatą za Internet* w okresie 2 lat oraz demontaż po zakończeniu umowy/ - 100%

* oznacza całkowitą opłatę obejmującą instalację, abonament, opłatę za ewentualną dzierżawę łączy, inne opłaty wynikające z przyjętego przez Wykonawcę rozwiązania

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 13.02.2014.r. do godz. 10:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 26, I piętro, Kancelaria Dyrektora
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.02.2014r. o godz. 11:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
3. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
4. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający przewiduje
zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w wysokości 20% zamówienia podstawowego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści SIWZ z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał SIWZ oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr Tomasz Duniec - informatyk
Telefon: 32 4200-282
Fax: 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.02.2014 r.


Dodatkowe materiały:
11.02.2014 - Modyfikacja treści SIWZ i Ogłoszenia o zamówieniu 11.02.2014 - Modyfikacja treści SIWZ i Ogłoszenia o zamówieniu 24.02.2014 - Ogłoszenie wyników postępowania 24.02.2014 - Ogłoszenie wyników postępowania SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by