2010-10-11
Ogłoszenie wyników postępowania (19.11.2010)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę sprzętu medycznego

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku oraz materiałów medycznych jednorazowego użytku w podziale na:
Pakiet nr 1 – kaniule do długotrwałych wlewów dożylnych
Pakiet nr 2 – rękawice
Pakiet nr 3 – elektromedycyna
Pakiet nr 4 – szczoteczki do pobierania wymazów, wzierniki ginekologiczne jed,. użytku
Pakiet nr 5 – cewniki, zgłębniki, sondy, dreny
Pakiet nr 6 – pojemniki na odpady medyczne
Pakiet nr 7 – igły jedn. użytku do biopsji szpiku kostnego
Pakiet nr 8 – rurki intubacyjne, tracheostomijne, ustno – gardłowe, filtr elektrostatyczny
Pakiet nr 9 – podkłady chłonne, higieniczne podkłady ochronne
Pakiet nr 10 – sprzęt i materiały ogólnomedyczne jednorazowego i wielorazowego użytku
Pakiet nr 11 – opaski identyfikacyjne, zaciskacze do pępowiny
Pakiet nr 12 – igły do znieczuleń
Pakiet nr 13 – przyrządy do przetoczeń
Pakiet nr 14 – przyrząd do podawania leku
Pakiet nr 15 – igła do pobierania i rozpuszczania leków
Pakiet nr 16 – igła do portu
Pakiet nr 17 – igły iniekcyjne
Pakiet nr 18 – strzykawki jedn. użytku
Pakiet nr 19 – ostrza do skalpeli
Pakiet nr 20 – papiery do aparatów, folia termiczna
Pakiet nr 21 – baseny, kaczki papierowe do urządzenia utylizującego
Pakiet nr 22 – zestawy do kaniulacji żył centralnych
Pakiet nr 23 – zestaw do przetaczania płynów z zaworem dokładnego dawkowania
Pakiet nr 24 – zestawy do cewnikowania żył centralnych
Pakiet nr 25 – zestawy do znieczuleń
Pakiet nr 26 – osłonki lateksowe na głowicę USG
Pakiet nr 27 – aparat do aspiracji i wstrzykiwania leków
Pakiet nr 28 – żel do USG

ujęte w Załączniku nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV – 33140000-3 – materiały medyczne.

1. Zamawiający rozumie przez dostawę sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku oraz materiałów medycznych jednorazowego użytku sukcesywne dostawy na wezwanie Zamawiającego.
2. Oferowana cena brutto jest niezmienna przez cały czas obowiązywania umowy i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu.
3. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały czas obowiązywania umowy w formie pisemnej przy pomocy faksu, średnio raz lub dwa razy w miesiącu.
4. Wykonawca musi zagwarantować płynność zaopatrzenia na w/w asortyment przez cały okres obowiązywania umowy.
5. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia.
6. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianom - zmniejszeniu w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami medycznymi i będą wynikały z bieżących zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne kompletne Pakiety oraz ofert równoważnych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
do czasu wyczerpania wartości umowy jednak nie dłużej niż na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (min. 2 dokumenty).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

4. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy.

5. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom, Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) Bezpłatne i bezzwrotne próbki w zakresie Pakietów Nr: 1, 2, 11, 12, 19, 22, 23, 24, 25, 27, 28, w ilości określonej w Załączniku Nr 8 do SIWZ – Wykaz Próbek. Załącznik ten winien być wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Próbki odpowiednio zabezpieczone, opatrzone danymi Wykonawcy umożliwiającymi jego identyfikację, opisane i przyporządkowane danemu Pakietowi wraz z ww. Załącznikiem należy złożyć do Magazynu Szpitala – Katowice, ul. Raciborska 27, do dnia 20.10.2010 r. do godz. 10:00
b) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom (EN 455 – 1,2,3) lub specyfikacjom technicznym (niska zawartość protein lateksowych - poniżej 80ug/g) – dot. Pakietu Nr 2 poz. 1-7, 9-12

6. Inne dokumenty:
a) kartę charakterystyki produktu, wystawioną przez producenta, potwierdzającą żądane cechy produktu – dot. Pakietu Nr 28.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Wadium:
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości:
Pakiet Nr 1: 740,00 zł
Pakiet Nr 2: 2.950,00 zł
Pakiet Nr 6: 660,00 zł
Pakiet Nr 10: 1.600,00 zł
Pakiet Nr 13: 1.100,00 zł
Pakiet Nr 18: 1.000,00 zł
Pakiet Nr 23: 700,00 zł
Pakiet Nr 25: 2.300,00 zł

W ramach pozostałych Pakietów wadium nie jest wymagane.

Kryterium oceny ofert:
Dotyczy Pakietów Nr: 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28
1. Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet - 100%

Dotyczy Pakietów Nr: 1, 2, 11, 12, 19
1. Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet - 70%
2. Jakość oferowanego towaru oceniana przez użytkownika na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę próbek - 30%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 20.10.2010r. do godz. 10:00 w Budynku Zakładu Radioterapii w Katowicach przy ul. Raciborskiej 27, I piętro, Sekretariat Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.10.2010r. o godz. 11:00 w Budynku Poradni Szpitalnej w Katowicach przy ul. Raciborskiej 28 (II piętro).

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - Z-ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa i Epidemiologii – mgr Marzena Ciastek
Telefon: 32 2515 231 do 4 wew. 240,
Fax: 32 2514 – 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.10.2010 r.


Dodatkowe materiały:
15.10.2010 - Zapytania [3,77MB] 15.10.2010 - Zapytania [3,77MB] 18.10.2010 - Zmiana terminu składania ofert 18.10.2010 - Zmiana terminu składania ofert 19.11.2010 - Ogłoszenie wyników postępowania 19.11.2010 - Ogłoszenie wyników postępowania
SIWZ SIWZ Zapytania do SIWZ - 22.10.2010r. Zapytania do SIWZ - 22.10.2010r. Załącznik nr 2 do SIWZ Załącznik nr 2 do SIWZ
Załącznik nr 8 do SIWZ Załącznik nr 8 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by