2011-01-19
Ogłoszenie wyników postępowania - 10.03.2011r. / Zapytania do SIWZ (24.01.2011)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę wyrobów z włókniny (masek, czepków, fartuchów, podkładów, serwet operacyjnych, prześcieradeł i ochraniaczy na obuwie) jednorazowego i wielorazowego użytku

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl

SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów z włókniny (masek, czepków, fartuchów, podkładów, serwet operacyjnych, prześcieradeł i ochraniaczy na obuwie) jednorazowego i wielorazowego użytku w podziale na pozycje od 1 do 16, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz Asortymentowo-Cenowy
  1. Zamawiający rozumie przez dostawę wyrobów z włókniny (masek, czepków, fartuchów, podkładów) jednorazowego i wielorazowego użytku sukcesywne dostawy na wezwanie Zamawiającego.
  2. Oferowana cena brutto jest niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy i musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym (koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru loco magazyn Zamawiającego).
  3. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w formie pisemnej przy pomocy faksu, średnio raz lub dwa razy w miesiącu.
  4. Wykonawca musi zagwarantować płynność zaopatrzenia na w/w asortyment przez cały okres obowiązywania umowy.
  5. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia.
  6. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego towaru przez cały okres obowiązywania umowy.
  7. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami medycznymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.


Sposób dostarczenia próbek:
1. Wykonawca składając ofertę będzie zobowiązany do dostarczenia do Kancelarii Dyrektora do dnia 27.01.2011r. do godz. 10:00 nieodpłatnych, bezzwrotnych próbek towaru wg Załącznika Nr 8 do SIWZ – Wykaz próbek towaru, który należy wypełnić i dołączyć do przesyłki z próbkami. Każda próbka musi być oznakowana numerem pozycji której dotyczy.
2. Przesyłka z próbkami musi być oznakowana w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, tj. nazwa i adres Wykonawcy z dopiskiem "próbki do przetargu".

Uwaga!
Zamawiający nie wyraża zgody na dołączenie oferty do przesyłki z próbkami.

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 33140000-3 Materiały medyczne.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na poszczególne pozycje od 1 do 16.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Miejsce realizacji dostawy: Magazyn Szpitala – Katowice ul. Raciborska 27.

Termin realizacji zamówienia: do czasu wyczerpania wartości umowy jednak nie dłużej niż do dnia 08.09.2011r.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (min. 2 dokumenty).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy.

5. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ.

6. Inne dokumenty:
a) Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty dokumenty potwierdzające, że oferowane towary posiadają dopuszczenia do obrotu w kraju zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz.U. z 2010r. Nr 107 poz. 679 ze zm.), z wyraźnym wskazaniem numeru pozycji, której dokument dotyczy.
b) Jeżeli oferowany towar nie jest wyrobem medycznym – należy złożyć stosowne oświadczenie wykonawcy - stanowiące Załącznik nr 9 do SIWZ.
c) dot. obłożeń i odzieży chirurgicznej
  1. Wykonawca załącza do oferty oświadczenie producenta o zgodności z normą PN-EN 13795 1,2,3.
  2. Wykonawca załącza do oferty arkusz danych technicznych materiału podstawowego - włókniny - potwierdzający zgodność z normą PN-EN 13795 1,2,3.
d) Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty zapisane w programie Excel na dowolnym nośniku (CD, dyskietka) wyliczenia pozycji na które składa ofertę wg Załącznika nr 1 do SIWZ.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia/ nie spełnia

Wadium
W postępowaniu nie będzie wymagane wadium.

Kryterium oceny ofert:
Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 27.01.2011r. do godz. 10:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 26, Kancelaria Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.01.2011r. o godz. 11:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - Gabriela Pietyra – Kierownik Działu ds. Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Telefon: 32 2515 231 do 4, wew. 330,
Fax: 32 2514 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19.01.2011r.


Dodatkowe materiały:
21.01.2011 - Zapytania 21.01.2011 - Zapytania 21.01.2011 - Zapytania 21.01.2011 - Zapytania 24.01.2011 - Zapytania 24.01.2011 - Zapytania
Ogłoszenie wyników postępowania - 10.03.2011r. Ogłoszenie wyników postępowania - 10.03.2011r. SIWZ SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by