2011-09-02
Sprostowanie do Ogłoszenia wyników postępowania z dnia 03.X.2011r.(18.X.2011r.) / Ogłoszenie wyników postępowania - 03.X.2011r. / Zapytania do SIWZ (16.09.2011)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę implantów ortopedycznych

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów ortopedycznych dla potrzeb Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, których rodzaj i ilości przedstawia Załącznik Nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa.

Przedmiot zamówienia został podzielony na Pakiety od Nr 1 do Nr 16.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 33183100-7
  1. Zamawiający rozumie przez dostawę implantów ortopedycznych sukcesywne dostawy na wezwanie Zamawiającego.
  2. Zlecenia dostaw będą wystawiane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w formie pisemnej (zamówienie / raport zużycia) przy pomocy faksu.
  3. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego pisemnego przy pomocy faksu potwierdzenia otrzymania zlecenia dostawy i realizacji każdej dostawy w terminie do 24 godzin od daty otrzymania zlecenia.
  4. Wykonawca gwarantuje dostępność i płynność dostaw przez cały okres obowiązywania umowy.
  5. Ilości przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z bieżących zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.
  6. W przypadku implantów sterylnych minimalny okres sterylności musi wynosić 12 miesięcy licząc od daty dostawy.
  7. Oferowana cena brutto za przedmiot zamówienia jest niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy i musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru.
  8. Dotyczy Pakietów Nr 1, 2, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 15, 16: W zakresie ww. Pakietów, na cały okres obowiązywania umowy, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nieodpłatnie w depozyt na Blok Operacyjny – Zespół Nr 2 w Katowicach przy ul. Józefowskiej 119 komplet instrumentarium w kasecie odpowiedni dla danego rodzaju oferowanych implantów oraz "typoszeregi" odpowiednie dla danego rodzaju oferowanych implantów, w terminie do 3 dni od daty zawarcia umowy.
    Przekazanie nastąpi na podstawie Protokołu podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
    Po wygaśnięciu umowy Zamawiający zwróci Wykonawcy instrumentarium oraz „typoszeregi” na podstawie Protokołu podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron wraz z raportem zużycia implantów.
  9. Dotyczy Pakietów Nr 7, 14: W zakresie ww. Pakietów, przez cały okres obowiązywania umowy, Wykonawca dostarczać będzie każdorazowo Zamawiającemu nieodpłatnie w depozyt na Blok Operacyjny – Zespół Nr 2 w Katowicach przy ul. Józefowskiej 119 komplet instrumentarium w kasecie odpowiedni dla danego rodzaju zleconego implantu oraz „typoszereg” odpowiedni dla danego rodzaju zleconego implantu, w terminie nie przekraczającym 48 godzin od daty złożenia przez Zamawiającego zlecenia dostawy implantu, celem wykonania danej operacji. Przekazanie nastąpi na podstawie Protokołu podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
    Po wykonaniu operacji Zamawiający każdorazowo zwróci Wykonawcy instrumentarium oraz "typoszereg" na podstawie Protokołu podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron wraz z raportem zużycia implantu.
  10. Na cały okres obowiązywania umowy, Wykonawca zapewnia bezpłatny serwis i wymianę uszkodzonych części instrumentarium (ostrzenie narzędzi itp.).

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na pełne Pakiety.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
Przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do czasu wykorzystania wartości umowy.

Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz min. 2 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (min. 2 dokumenty).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy.

5. Poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy czytelne kserokopie wymaganych zgłoszeń bądź zaświadczeń o wpisie do rejestru Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z obowiązującymi przepisami na oferowane towary.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Wadium
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości:
Pakiet Nr 1 - 180,00 zł
Pakiet Nr 2 - 350,00 zł
Pakiet Nr 3 - 770,00 zł
Pakiet Nr 4 - 160,00 zł
Pakiet Nr 5 - 100,00 zł
Pakiet Nr 6 - 220,00 zł
Pakiet Nr 7 - 870,00 zł
Pakiet Nr 8 - 70,00 zł
Pakiet Nr 9 - 230,00 zł
Pakiet Nr 10 - 40,00 zł
Pakiet Nr 11 - 7,00 zł
Pakiet Nr 12 - 40,00 zł
Pakiet Nr 13 - 50,00 zł
Pakiet Nr 14 - 700,00 zł
Pakiet Nr 15 - 160,00 zł
Pakiet Nr 16 - 130,00 zł

Kryterium oceny ofert:
1. cena brutto za przedmiot zamówienia - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 16.09.2011r. do godz. 10:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 26, Kancelaria
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.09.2011r. o godz. 11:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści SIWZ z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał SIWZ oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Zbigniew Wiąk
Telefon 32 2515-231 wew. 210
Fax 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.09.2011 r.


Dodatkowe materiały:
15.09.2011 - Zmiana terminu składania ofert 15.09.2011 - Zmiana terminu składania ofert 16.09.2011 - Zapytania [doc, 2.92MB] 16.09.2011 - Zapytania [doc, 2.92MB] Ogłoszenie wyników postępowania - 03.X.2011r. Ogłoszenie wyników postępowania - 03.X.2011r.
SIWZ SIWZ Sprostowanie do Ogłoszenia wyników postępowania z dnia 03.X.2011r. Sprostowanie do Ogłoszenia wyników postępowania z dnia 03.X.2011r. Załącznik nr 2 do SIWZ Załącznik nr 2 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by