2009-12-10
Ogłoszenie wyników-(02.03.2010) Zapytania do SIWZ (14.01.2010; 13.01.2010)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 206.000 EURO na dostawę produktów leczniczych – leków, płynów infuzyjnych, materiałów opatrunkowych

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – zwana dalej Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Oznaczenie przedmiotu zamówienia CPV: 33690000

Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych – leków, płynów infuzyjnych, materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach w postaciach, dawkach i szacunkowych ilościach, których wykaz w podziale na Pakiety od 1 do 228 stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ – Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa.

1. Leki, płyny infuzyjne, materiały opatrunkowe muszą być dostarczone zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
2. Wykonawca musi zagwarantować dostępność całego oferowanego asortymentu przez cały czas trwania umowy.
3. Zamawiający zastrzega: ilości zamawianych leków, płynów infuzyjnych, materiałów opatrunkowych mogą ulec zmianom, w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, związanych z udzielanymi świadczeniami medycznymi i będą wynikały z bieżących zamówień.
4. Wykonawca musi zagwarantować możliwość składania zamówień telefonicznie, potwierdzonych faxem, od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00 – 17.00.
5. Zamawiający rozumie przez dostawę leku, płynu infuzyjnego, materiału opatrunkowego cykliczną dostawę na wezwanie Zamawiającego w terminach określonych przez Zamawiającego, tj.:
  • Maksymalnie do 72 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego telefonicznie, potwierdzonego faxem. Jeśli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Apteki Szpitalnej dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
6. W przypadku braku realizacji zamówienia w określonym w umowie terminie, Wykonawca wyraża zgodę na pokrycie powstałej różnicy, w związku z dokonaniem interwencyjnego zakupu leku, płynu infuzyjnego, materiału opatrunkowego przez Szpital u innego Wykonawcy.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na poszczególne pełne Pakiety. W przypadku, w którym Wykonawca złoży najkorzystniejsze oferty na więcej niż jeden z Pakietów, zostanie zawarta jedna umowa, w której każdy Pakiet stanowić będzie niezależny element, którego dotyczyć będą wszystkie jej postanowienia, włącznie z możliwością jej rozwiązania.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na zasadach określonych w Instrukcji, stanowiącej Załącznik Nr 4 do SIWZ.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
Do czasu wykorzystania wartości umowy, jednak nie dłużej niż 1 rok od daty jej zawarcia.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ), wniosą wadium i spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy Pzp, dołączą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późniejszymi zmianami), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późniejszymi zmianami), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; ostatnie sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności; kopię Świadectwa Rejestracji oferowanego leku lub oświadczenie Wykonawcy o posiadanych świadectwach rejestracji oraz oświadczenie, że na wezwanie Zamawiającego dostarczy kopię Świadectw Rejestracji; wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie – nie mniej niż 3 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Wadium
W zamówieniu wymagane jest wadium:
w Pakiecie nr 2 – 25.250,00 zł
w Pakiecie nr 6 – 9.550,00 zł
w Pakiecie nr 8 - 16.380,00 zł
w Pakiecie nr 10 - 2.050,00 zł
w Pakiecie nr 13 – 19.100,00 zł
w Pakiecie nr 15 - 20.100,00 zł
w Pakiecie nr 17 - 4.120,00 zł
w Pakiecie nr 18 - 37.500,00 zł
w pozostałych Pakietach wadium nie jest wymagane.

Kryterium oceny ofert:
1. Cena brutto za Pakiet - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 19.01.2010r. do godz. 11:00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.01.2010r. o godz. 12:00 w Sali Konferencyjnej w Zakładzie Radioterapii w Katowicach przy ul. Raciborskiej 27.

Termin związania ofertą wynosi 60 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie zamierza
- zawierać umowy ramowej,
- ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
- zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
- zwrotu kosztów uczestnictwa w postępowaniu,
- zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej o której mowa w art. 12a ustawy - Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy – Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji
Lek. med. Witold Nowak – Z- ca Dyrektora ds. Lecznictwa
Fax: 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 10.12.2009r.


Dodatkowe materiały:
06.01.2010 - Zapytania 06.01.2010 - Zapytania 07.01.2010 - Rozstrzygnięcie Protestu 07.01.2010 - Rozstrzygnięcie Protestu 11.01.2010 - Zapytania 11.01.2010 - Zapytania
13.01.2010 - Zapytania 13.01.2010 - Zapytania 14.01.2010 - Zapytania 14.01.2010 - Zapytania 24.12.2009 - Zapytania 24.12.2009 - Zapytania
30.12.2009 - Zawiadomienie o proteście; Protest 30.12.2009 - Zawiadomienie o proteście; Protest SIWZ SIWZ Wynik postępowania - 02.03.2010r Wynik postępowania - 02.03.2010r
Załącznik do wyników postępowania - 02.03.2010r Załącznik do wyników postępowania - 02.03.2010r Załącznik nr 3 do SIWZ Załącznik nr 3 do SIWZ Załącznik nr 3A do SIWZ Załącznik nr 3A do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by