2011-04-26
Ogłoszenie wyników postępowania (25.05.2011)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 14.000 EURO na rozbudowę systemu telekomunikacyjnego szpitala

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu telekomunikacyjnego Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, celem objęcia łącznością telefoniczną całości Zespołu nr 1, tj. budynki Szpitala, budynek Apteki, budynek Zakładu Radioterapii, budynek POZ, budynek Zarządu, budynek Centralnej Izby Przyjęć – w budowie, budynek Bloku Operacyjnego – planowanego do budowy, oraz Zespołu nr 2 przy ul. Józefowskiej 119 poprzez moduły wyniesione i istniejący światłowód, obejmująca wszystkie urządzenia, części, elementy i prace niezbędne do zapewnienia łączności, w tym:
  1. Rozbudowa centrali telefonicznej TELESIS PX-24 zainstalowanej w Zespole Nr 1 w zakresie
    1. pakiet 16 abonentów wewnętrznych z CLIP
    2. karta PRA ISDN 30B+D;
    3. LAN/Ethernet
    4. VoIP 4 kanały
    5. rozbudowa o 4 kanałowy wielostopniowy system zapowiedzi słownej
  2. Dostawa, montaż i uruchomienie modułu wyniesionego centrali telefonicznej w Zespole Nr 2 przy ul. Józefowskiej 119 w Katowicach (nieużywanego urządzenia z rokiem produkcji nie wcześniej niż w 2010 r.) w konfiguracji:
    1. 32 wyposażeń abonenckich łączy analogowych CLID z sygnalizacją FSK (możliwość rozbudowy o 20%).
    2. 4 wyposażeń abonenckich łączy cyfrowych systemowych (możliwość rozbudowy o 20%).
    3. 4 linie analogowe zewnętrzne CLIP (możliwość rozbudowy o 20%).
    4. Wyposażenie do obsługi połączeń VoIP (minimum 4 jednoczesne rozmowy) do sieciowania z centralą telefoniczną Z1 za pomocą istniejącego światłowodu.
    5. 4 kanały VoIP (160 użytkowników)
    6. 1 szt. Cyfrowy telefon systemowy do obsługi systemu.
    7. System zasilania awaryjnego zapewniający pracę systemu w warunkach zaniku napięcia 220V w czasie minimum 6 godzin.
  3. Stanowisko taryfikacji
    Taryfikacja połączeń telefonicznych będzie realizowana w oparciu o centralne stanowisko dostarczone i zamontowane przez wykonawcę.
  4. Prace związane z podłączeniem i uruchomieniem łączności z Zakładem Radioterapii.
    1. Montaż, uruchomienie pakietów i rozszycie na łączówkach typu KRONE,
    2. Demontaż centrali na Zakładzie Radioterapii,
    3. Podłączenie centrali Z1 do Zakładu Radioterapii i zaprogramowanie systemu zgodnie z zaleceniami Zamawiającego.
  5. Prace związane z uruchomieniem systemu wyniesionego w Z2.
    1. Montaż i uruchomienie systemu w szafie rakowej 19”,
    2. Rozszycie strony stacyjnej i liniowej na patchpanelach,
    3. Wymiana przełącznicy telekomunikacyjnej w piwnicy budynku głównego Z2 i rozszycie kabli na łączówkach typu KRONE.
    Wszystkie materiały potrzebne do wykonania zlecenia będą dostarczone przez wykonawcę.
  6. Gwarancja
    Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia. Gwarancją powinien być objęty cały system telekomunikacyjny pracujący w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach. (wymagane jest wydłużenie gwarancji na obecnie eksploatowany system TELESIS PX-24, obecna gwarancja upłynęła w dniu 31.03.2011 r.)
  7. Sieciowanie
    Centrale telefoniczne Zespołu Nr 1 i Zespołu nr 2 muszą być ze sobą zsieciowane poprzez sieć IP, z wykorzystaniem technologii VoIP do zestawiania połączeń głosowych, obsługę protokołów SIP i H.323 oraz następujących kodeków audio: G.711, G.723, G.729. Obie centrale muszą pracować we wspólnej skróconej numeracji telefonicznej.
  8. Instruktaż personelu w zakresie obsługi urządzenia, po uprzednim, pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.

Uwaga: Wszystkie prace związane z rozbudową centrali muszą być wykonywane przez autoryzowany serwis firmy TELESIS posiadający aktualny certyfikat.
Parametry nowej centrali telefonicznej dla Zespołu Nr 2, przy ul. Józefowskiej 119 określa Załącznik Nr 7 do SIWZ – Parametry techniczne

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 32552310-3 - Cyfrowe centrale telefoniczne, 64220000-4 Usługi telekomunikacyjne, z wyjątkiem usług telefonicznych i przesyłu danych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia:
80 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.

Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (min. 2 dokumenty).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ.

4. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom, Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) Opis urządzenia, folder, fotografie – dokumentujące wymagania techniczne.
b) Instrukcję obsługi w języku polskim lub opis sposobu użytkowania urządzenia.

5. Dokument dopuszczający urządzenie do obrotu w kraju.

6. Informację o serwisie gwarancyjnym z uwzględnieniem miejsca, punktu obsługującego, nr telefonu i faksu do kontaktów.

7. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Wadium:
W postępowaniu nie jest wymagane wadium.

Kryterium oceny ofert:
1. cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 06.05.2011r. do godz. 10:00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.05.2011r. o godz. 11:00 w Sekcji Zamówień Publicznych Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 28, budynek Przychodni, II piętro.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści SIWZ z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał SIWZ oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Witold Nowak – Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa
Telefon 32 2511-761
Fax 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26.04.2011r.


Dodatkowe materiały:
25.05.2011 - Ogłoszenie wyników postępowania 25.05.2011 - Ogłoszenie wyników postępowania SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by