2009-03-26
Ogłoszenie wyników postępowania (24.07.2009)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 206.000 EURO na dostawę produktów leczniczych - leków

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - zwana dalej Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - zwana dalej SIWZ - jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Oznaczenie przedmiotu zamówienia CPV: 33690000

Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych - leków dla potrzeb Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach w postaciach, dawkach i szacunkowych ilościach, których wykaz w podziale na Pakiety od 1 do 248 stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ - Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa.

Przedmiotem zamówienia w rozumieniu Zamawiającego jest produkt leczniczy - lek o nazwie międzynarodowej w określonej przez Zamawiającego postaci i dawce, natomiast umieszczona nazwa handlowa jest jedynie egzemplifikacją, podaną celem usystematyzowania katalogu, w związku z brakiem nazw międzynarodowych niektórych z zamawianych produktów leczniczych.
  1. Leki muszą być dostarczone zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
  2. Wykonawca musi zagwarantować dostępność całego oferowanego asortymentu przez cały czas trwania umowy.
  3. Zamawiający zastrzega: ilości zamawianych leków mogą ulec zmianom, w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, związanych z udzielanymi świadczeniami medycznymi i będą wynikały z bieżących zamówień.
  4. Wykonawca musi zagwarantować możliwość składania zamówień telefonicznie, potwierdzonych faxem, od poniedziałku do piątku w godzinach 07.00 - 17.00.
  5. Zamawiający rozumie przez dostawę leku cykliczną dostawę leku na wezwanie Zamawiającego w terminach określonych przez Zamawiającego, tj.:
    - Maksymalnie do 72 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego telefonicznie, potwierdzonego faxem. Jeśli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Apteki Szpitalnej dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
  6. W przypadku braku realizacji zamówienia w określonym w umowie terminie, Wykonawca wyraża zgodę na pokrycie powstałej różnicy, w związku z dokonaniem interwencyjnego zakupu leku przez Szpital u innego wykonawcy.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na poszczególne pełne Pakiety. W przypadku, w którym Wykonawca złoży najkorzystniejsze oferty na więcej niż jeden z pakietów, zostanie zawarta jedna umowa, w której każdy pakiet stanowić będzie niezależny element, którego dotyczyć będą wszystkie jej postanowienia, włącznie z możliwością jej rozwiązania.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na zasadach określonych w Instrukcji, stanowiącej Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
Do czasu wykorzystania wartości umowy, jednak nie dłużej niż 1 rok od daty jej zawarcia.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ), wniosą wadium i spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy Pzp, dołączą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późniejszymi zmianami), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późniejszymi zmianami), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; ostatnie sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności; kopię Świadectwa Rejestracji oferowanego leku lub oświadczenie Wykonawcy o posiadanych świadectwach rejestracji oraz oświadczenie, że na wezwanie Zamawiającego dostarczy kopię Świadectw Rejestracji; wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - nie mniej niż 5.
oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Wadium
W zamówieniu wymagane jest wadium w Pakietach i w wysokości wyszczególnionych w Załączniku Nr 8 do SIWZ - Zestawienie wartości wadium.

Kryterium oceny ofert:
1. Cena brutto za Pakiet - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 05.05.2009r. do godz. 11:00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala, w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 26.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.05.2009r. o godz. 12:00 w Sali Konferencyjnej w Zakładzie Radioterapii, w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 27.

Termin związania ofertą wynosi 60 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie zamierza
- zawierać umowy ramowej,
- ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
- zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
- zwrotu kosztów uczestnictwa w postępowaniu,
- zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej o której mowa w art. 12a ustawy - Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający - o ile zajdzie taka konieczność - przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 38 ust. 4 - 6 ustawy - Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji
Lek. med. Witold Nowak - Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa
Telefon: 0-32 2511 761
Fax: 0-32 2514 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 26.03.2009r.


Dodatkowe materiały:
04.05.2009 - Zapytania do SIWZ 04.05.2009 - Zapytania do SIWZ 04.05.2009 - Załącznik nr 3 do SIWZ - modyfikacja 04.05.2009 - Załącznik nr 3 do SIWZ - modyfikacja 04.05.2009 - Zmiana terminu składania ofert 04.05.2009 - Zmiana terminu składania ofert
14.04.2009 - Zawiadomienie o proteście, Protest 14.04.2009 - Zawiadomienie o proteście, Protest 14.05.2009 - Zapytania 14.05.2009 - Zapytania 20.04.2009 - Stanowisko Zamawiającego do Protestu 20.04.2009 - Stanowisko Zamawiającego do Protestu
20.04.2009 - Stanowisko Zamawiającego do Protestu 20.04.2009 - Stanowisko Zamawiającego do Protestu 20.04.2009 - Zapytania, modyfikacja SIWZ 20.04.2009 - Zapytania, modyfikacja SIWZ 20.04.2009 - Załącznik nr 3 do SIWZ - modyfikacja 20.04.2009 - Załącznik nr 3 do SIWZ - modyfikacja
20.04.2009 - Zmiana terminu składania ofert 20.04.2009 - Zmiana terminu składania ofert 21.05.2009 - Zapytania 21.05.2009 - Zapytania 21.05.2009 - Zapytania 21.05.2009 - Zapytania
24.07.2009 - Ogłoszenie wyników postępowania 24.07.2009 - Ogłoszenie wyników postępowania SIWZ SIWZ Zawiadomienie o proteście - 03.04.2009r. Zawiadomienie o proteście - 03.04.2009r.
Załącznik nr 3 do SIWZ Załącznik nr 3 do SIWZ Załącznik nr 3A do SIWZ Załącznik nr 3A do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by