2009-02-25
Ogłoszenie wyników postępowania (01.04.2009)



Zamawiający
Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO
na dostawę nici chirurgicznych

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – zwana dalej Pzp.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Formularz Asortymentowo – Cenowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień ( CPV: 33141100-1)

Przedmiot zamówienia został podzielony na 18 pozycji.
    1. Zamawiający rozumie przez dostawę nici chirurgicznych sukcesywne dostawy na wezwanie Zamawiającego.
    2. Oferowana cena brutto jest niezmienna przez cały czas obowiązywania umowy i musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu
    3. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały czas obowiązywania umowy w formie pisemnej przy pomocy faksu, średnio jeden lub dwa razy w miesiącu.
    4. Wykonawca musi zagwarantować dostępność i płynność dostaw przez cały okres obowiązywania umowy.
    5. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 15 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia.
    6. Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega:
    • ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianom - zmniejszeniu o 25%, w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami medycznymi i będą wynikały z bieżących zamówień.
    • W sytuacjach wyczerpujących znamiona siły wyższej np. zmiana profilu działalności, stan wyjątkowy, ilości zamawianych towarów mogą ulec dalszym zmianom bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na poszczególne pozycje (od 1 do 18) ujęte w Formularzu Asortymentowo – Cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
Przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ), spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy Pzp, tj. dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia, lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej z zakresie objętym zamówieniem publicznym; aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy kserokopie wymaganych zaświadczeń o wpisie do rejestru Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z obowiązującymi przepisami na oferowane nici chirurgiczne; wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres postępowania jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie – nie mniej niż 5; materiały informacyjne o zaoferowanych niciach chirurgicznych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Wadium
W postępowaniu nie będzie wymagane wadium.

Kryterium oceny ofert:
1. Cena brutto podana w ofercie za wykonanie przedmiotu zamówienia - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 06.03.2009r. do godz. 10:00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.03.2009r. o godz. 11:00 w Sali Konferencyjnej w Zakładzie Radioterapii w Katowicach przy ul. Raciborskiej 27.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie zamierza
- zawierać umowy ramowej,
- ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
- zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
- zwrotu kosztów uczestnictwa w postępowaniu,
- zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

Osoba upoważniona do udzielania informacji
lek. med. Witold Nowak – Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa
Telefon: 032 2511761, fax: 032 2514533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.02.2009r.


Katowice, dnia 03.03.2009r.

ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIE OFERT

Zamawiający - Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach informuje, że wpłynęły zapytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na które udzieli odpowiedzi najpóźniej w dniu 05.03.2009r.
W związku z tym przedłuża się termin składania ofert do dnia 10.03.2009r do godz. 10:00 w Kancelarii Dyrektora - Katowice, ul. Raciborska 26.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.03.2009r. o godz. 12:00 w Sali Konferencyjnej w Zakładzie Radioterapii Szpitala - Katowice, ul. Raciborska 27.


Dodatkowe materiały:
01.04.2009 - Ogłoszenie wyników postępowania 01.04.2009 - Ogłoszenie wyników postępowania SIWZ SIWZ Zapytania do SIWZ - 06.03.2009r. Zapytania do SIWZ - 06.03.2009r.
Załącznik nr 1 do SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ Załącznik nr 1 do Umowy Załącznik nr 1 do Umowy
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by