2014-12-02
Ogłoszenie wyników postępowania (23.12.2014)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 30 000 euro na transport zwłok
oznaczenie sprawy: Szp.Leszcz /PN/ 83 /2014

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest transport zwłok pacjentów zmarłych w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień: 98370000-7 usługi pogrzebowe i podobne.

Transport zwłok pacjentów odbywa się na trasach:

I.
z:
  • Zespołu Nr 1 (opisany dla potrzeb SIWZ) w lokalizacji – Katowice, przy ul. Raciborska 27,
  • Zespołu Nr 2 (opisany dla potrzeb SIWZ) w lokalizacji – Katowice, ul. Józefowska 119
do:
  • Kostnicy Szpitalnej, przy ul. Józefowskiej 119 w Katowicach
    Aktualna liczba transportów miesięcznie z Zespołu Nr 1 ok. 13-28 i z Zespołu Nr 2 ok. 1–10
    Płatność ryczałtowa – miesięczna, bez względu na ilość przeprowadzonych transportów.
II.
z:
  • Kostnicy Szpitalnej, przy ul. Józefowskiej 119 w Katowicach
do:
  • miejsca wykonywania sekcji zwłok i z powrotem do Kostnicy Szpitalnej
    Aktualna liczba transportów miesięcznie z Kostnicy Szpitalnej ok. 1.
    Obecnie dla Zamawiającego sekcję zwłok wykonuje Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul. Francuska 20-24.
    Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsca wykonywania sekcji zwłok.
    Płatność miesięczna liczona jako iloczyn rzeczywiście przejechanych km najkrótszą trasą oraz ceny za 1 km.

UWAGA!
  1. Odbiór zwłok z Zespołu Nr 1 ul. Raciborska 27, z Zespołu Nr 2 ul. Józefowska 119 - całodobowo - do 30 minut od zgłoszenia telefonicznego.
  2. Zwłoki są odbierane z Oddziałów i innych ośrodków szpitalnych i przekazywane do Kostnicy w taki sposób, aby w czasie transportu nie doznały żadnych uszkodzeń i odbywały się z zachowaniem godności zmarłego.
  3. Odbiór, transport i przekazanie do Kostnicy będzie zgodne z Regulaminem Postępowania Szpitala w Razie Śmierci Pacjenta (udostępniany Wykonawcom w siedzibie Zamawiającego).
  4. Odbiór zwłok z Oddziałów i innych ośrodków szpitalnych przez Wykonawcę następuje na podstawie druku „Karta skierowania zwłok do Kostnicy” Załącznik nr 1 do Umowy.
  5. Przekazanie zwłok do Kostnicy musi być potwierdzone w "Karcie przekazania zwłok do Kostnicy" Załącznik nr 2 do Umowy.
  6. Odbiór zwłok z Kostnicy przez Wykonawcę następuje na podstawie druku "Karta wydania/odbioru zwłok z Kostnicy" Załącznik nr 3 do Umowy.
  7. Za transport zwłok odpowiedzialny jest Wykonawca.
  8. Transport powinien być przeprowadzony w taki sposób, aby nie zwracał uwagi pacjentów Szpitala.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
Przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.

Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 usługą odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp tj. w przypadku gdy w postępowaniu złożyły ofertę podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba że wykażą że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

5. Dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia do wykonywania czynności zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium:
W postępowaniu nie jest wymagane wadium.

Kryterium oceny ofert:
1. cena ryczałtowa brutto za przedmiot zamówienia - 50%
2. cena brutto za 1 km - 50%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 11.12.2014r. do godz. 10:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 26, I piętro, Kancelaria Dyrektora
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.12.2014r. o godz. 11:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
3. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
4. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający przewiduje
zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, wielkość zamówienia uzupełniającego – 20% zamówienia podstawowego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści SIWZ z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał SIWZ oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Mirosław Urbański
Fax: 32 25 14 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.12.2014r.


Dodatkowe materiały:
23.12.2014 - Ogłoszenie wyników postępowania 23.12.2014 - Ogłoszenie wyników postępowania SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by