2013-01-18
Ogłoszenie wyników postępowania (11.02.2013)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 14.000 EURO na zakup i dostarczanie artykułów żywnościowych - świeżych warzyw i owoców dla potrzeb Szpitala
(znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/ 15 /2013)

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie artykułów żywnościowych - świeżych warzywa i owoców, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik nr 1 do SIWZ - Oferta Cenowa Część I i Część II.

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty, 15330000-0 Przetworzone owoce i warzywa, 15331100-8 Warzywa świeże lub mrożone.
  1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie artykułów żywnościowych – świeżych warzyw i owoców, sukcesywne dostawy przez cały okres obowiązywania umowy, na wezwanie Zamawiającego.
  2. Wykonawca musi zagwarantować niezmienność cen brutto przez cały okres obowiązywania umowy
  3. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu Kuchni Z-1 i Kuchni Z-2.
  4. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy towaru do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia telefonicznie.
  5. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego towaru przez cały okres obowiązywania umowy.
  6. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego telefonicznie – raz w tygodniu, przez cały okres obowiązywania umowy.
  7. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.

UWAGA
  • Podstawą ustalenia cen towarów z Załącznika nr 1 części II, będzie średnia cena notowań warzyw i owoców z Wielkopolskiej Giełdy Rolno – Ogrodniczej powiększona o 15%.
  • W dniu dostawy towaru wydruk z cenami warzyw i owoców ze strony internetowej www.wgro.com.pl będzie dołączony do faktury.
  • Zamawiający przewiduje wzrost wartości umowy o asortyment wymieniony w Załączniku nr 1 do SIWZ część II - maksymalnie do 20 % wartości podstawowej.
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

    Miejsce realizacji dostawy
    - Kuchnia w Zespole nr 1 - Katowice ul. Raciborska 27
    - Kuchnia w Zespole nr 2 - Katowice ul. Józefowska 119

    Termin realizacji zamówienia: przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do czasu wyczerpania wartości umowy.

    Opis warunków udziału w postępowaniu
    W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

    1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

    2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
    a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia).

    3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
    a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

    4. INNE DOKUMENTY
    a) W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć informację z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy,
    b) W przypadku gospodarstw rolnych wymagane jest zaświadczenie o posiadaniu i wielkości gospodarstwa.

    Ocena spełnienia warunków:
    Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

    Wadium
    W postępowaniu nie będzie wymagane wadium.

    Kryterium oceny ofert:
    Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – 100%

    Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
    Oferty należy złożyć do dnia 30.01.2013 r. do godz. 10:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora.
    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.01.2013 r. o godz. 11:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

    Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

    Zamawiający nie ogranicza
    możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

    Zamawiający nie zamierza
    1. zawierać umowy ramowej,
    2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
    3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

    Zamawiający nie przewiduje
    1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
    2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
    3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
    4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
    5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

    Zamawiający zastrzega sobie prawo do
    1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
    2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

    Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr inż. Remigiusz Ignaszak – Inspektor
    Telefon: 32 42-00-288, Fax: 32 2514–533

    Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18.01.2013r.


  • Dodatkowe materiały:
    11.02.2013 - Ogłoszenie wyników postępowania 11.02.2013 - Ogłoszenie wyników postępowania SIWZ SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ
    W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
    Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
    W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
    © 2003 by