2014-05-22
Ogłoszenie wyników postępowania (16.06.2014)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na zakup i dostarczanie akcesoriów do napromieniania pacjentów
oznaczenie sprawy: Szp.Leszcz /PN/ 37/ 2014

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie akcesoriów do napromieniania pacjentów (kompleksowy system do unieruchomienia, zestawy do mocowań, maski termoplastyczne) dla potrzeb Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, których rodzaj i ilości przedstawia Załącznik Nr 2 część A i część B do SIWZ – Oferta Cenowa.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV - 33151400-7 – wyroby do radioterapii
  1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie akcesoriów do napromieniania pacjentów:
    • jednorazową dostawę – dotyczy kompleksowego systemu do unieruchomienia i zestawów do mocowań,
    • sukcesywne dostawy na wezwanie Zamawiającego – dotyczy masek termoplastycznych.
  2. W przypadku zaoferowania towaru:
    1. wytwarzanego na terytorium Polski, Wykonawca gwarantuje niezmienność cen brutto w złotych polskich przez cały okres obowiązywania umowy,
    2. wytwarzanego poza terytorium Polski, Wykonawca gwarantuje niezmienność cen brutto w walucie obcej Euro/USD przez cały okres obowiązywania umowy, a rozliczenia z Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich wg średniego kursu Euro/USD w NBP – Tabela A na dzień wystawienia faktury.
  3. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu oraz opłaty celne (jeżeli dotyczy).
  4. Zamówienie na kompleksowy system do unieruchomienia i zestawy do mocowań, w ilości niezmienionej ujętej w Załączniku Nr 2 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w jednorazowej dostawie w terminie do 2 miesięcy od daty zawarcia umowy.
  5. Zamówienia na maski termoplastyczne będą dokonywane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w formie pisemnej przy pomocy faksu.
  6. Zamówienia na maski termoplastyczne Wykonawca zobowiązany jest realizować sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w terminie do 6 tygodni od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia faksem.
  7. Wykonawca musi zagwarantować płynność dostaw masek termoplastycznych przez cały okres obowiązywania umowy.
  8. Ilości masek termoplastycznych mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami medycznymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.
  9. Wykonawca na kompleksowy system do unieruchomienia i zestawy do mocowań gwarantuje min. 24 miesięczny okres gwarancji liczony od daty podpisania protokołu bezusterkowego odbioru przez osoby upoważnione ze strony Zamawiającego i Wykonawcy.
  10. Wykonawca na maski termoplastyczne gwarantuje min. 12 miesięczny okres gwarancji liczony od daty dostawy.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
Przez okres 26 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do czasu wykorzystania wartości umowy.

Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 dostawą odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
a) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom technicznym, Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) opis, karty katalogowe

5. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp tj. w przypadku gdy w postępowaniu złożyły ofertę podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba że wykażą że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

6. Aktualnie obowiązujące dokumenty potwierdzające, że oferowane towary posiadają dopuszczenie do obrotu w kraju.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium
W postępowaniu nie jest wymagane wadium.

Kryterium oceny ofert:
1. cena brutto za przedmiot zamówienia - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 03.06.2014r. do godz. 10:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 26, Kancelaria.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.06.2014r. o godz. 11:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści SIWZ z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał SIWZ oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Robert Kwiatkowski
Telefon: 32 20 50 845
Fax: 32 25 14 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.05.2014r.


Dodatkowe materiały:
16.06.2014 - Ogłoszenie wyników postępowania 16.06.2014 - Ogłoszenie wyników postępowania 29.05.2014 - Zapytania 29.05.2014 - Zapytania SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by