2010-05-04
Ogłoszenie wyników postępowania (06.07.2010)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę preparatów dezynfekcyjnych

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl

SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów dezynfekcyjnych przeznaczonych do użytku w obszarze medycznym w podziale na:
Pakiet nr 1 – Środki odkażające – dezynfekcja powierzchni,
Pakiet nr 2 – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne – dezynfekcja skóry,
Pakiet nr 3 – Środki odkażające – dezynfekcja sprzętu kuchennego,
Pakiet nr 4 – Środki odkażające – dezynfekcja powierzchni,
Pakiet nr 5 – Środki odkażające – dezynfekcja i pielęgnacja narzędzi,
ujęte w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz Asortymentowo-Cenowy

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV 24455000-8 Środki odkażające, 33631600-8 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert:
1. częściowych tj. na poszczególne kompletne Pakiety, ujęte w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularz Asortymentowo-Cenowy.
2. równoważnych pod warunkiem, że Wykonawca zaoferuje preparaty posiadające takie samo spektrum działania, takie same związki aktywne w zakresie najbardziej zbliżonym do czasu działania i stężenia, wydajności i wielkości jednostkowej opakowania

W przypadku zaoferowania preparatów dezynfekcyjnych równoważnych Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia próbek tych preparatów do magazynu Szpitala przy ul. Raciborskiej 27 w Katowicach do godziny składania ofert, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 6 do SIWZ – Wykaz dostarczonych próbek do magazynu Szpitala.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Miejsce dostawy
Magazyn Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego – ul. Raciborska 27, 40-074 Katowice.

Termin realizacji zamówienia: przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu

W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- podane w SIWZ – tj. załączą do oferty podpisane i wypełnione Załączniki 1 - 6 do SIWZ,
oraz
- podane w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: załączą do oferty:
  • koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej „zamówieniem”,
  • wykaz min. trzech wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wskazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
- podane w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: załączą do oferty:
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
oraz
- w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
  • próbki tj. w przypadku zaoferowania preparatów dezynfekcyjnych równoważnych Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia próbek tych preparatów do magazynu Szpitala przy ul. Raciborskiej 27 w Katowicach do godziny składania ofert.
a także inne dokumenty:
- Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu:
  1. wymaganych dokumentów dopuszczających preparaty dezynfekcyjne do stosowania, obrotu w kraju zgodnie z obowiązującym stanem prawnym,
  2. wyników badań potwierdzających bójcze spektrum preparatu na organizmy testowe przypisane normom wymienionym w Polskiej Normie PN-EN 14885-2008 do badania środków dezynfekcyjnych dla obszaru medycznego,
  3. aktualnych kart charakterystyki preparatów dezynfekcyjnych, wraz z zapewnieniem o przedłożeniu ich na każde wezwanie Zamawiającego podczas badania ofert, najpóźniej przed podpisaniem umowy.
- Oświadczenie Wykonawcy o zgodności oferowanego produktu z przedmiotem zamówienia,
- Materiały informacyjne o oferowanych preparatach dezynfekcyjnych,
- załączą do oferty zapisane w programie Excel na dowolnym nośniku (CD, dyskietka) wyliczenia wszystkich pozycji ujętych w Załączniku nr 1 do SIWZ.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia/ nie spełnia

Wadium
W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości:
Za Pakiet nr 1 – 1.500,00 zł,
Za Pakiet nr 2 – 500,00 zł,
Za Pakiet nr 3 – wadium nie jest wymagane,
Za Pakiet nr 4 – 450,00 zł,
Za Pakiet nr 5 – wadium nie jest wymagane.

Kryterium oceny ofert:
Najniższa cena brutto – 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 13.05.2010r. do godz. 10.00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.05.2010r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej Zakładu Radioterapii w Katowicach przy ul. Raciborskiej 27.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - Z-ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa i Epidemiologii – mgr Marzena Ciastek
Telefon: 32 2515-231 do 4 wew. 240
Fax: 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.05.2010r.


Dodatkowe materiały:
06.07.2010 - Ogłoszenie wyników postępowania 06.07.2010 - Ogłoszenie wyników postępowania 10.05.2010 - Zmiana terminu składania ofert 10.05.2010 - Zmiana terminu składania ofert 13.05.2010 - Zapytania [3,06MB] 13.05.2010 - Zapytania [3,06MB]
SIWZ SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by