2010-05-26
Ogłoszenie wyników postępowania (24.06.2010)



Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-74 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 14.000 EURO na zakup urządzeń UPS na potrzeby Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego


Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń UPS w ilości 15 szt. z przeznaczeniem do pracy w szafach dystrybucyjnych. Szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia poniżej:

1. UPS 19'' o mocy skutecznej 900W i mocy pozornej 1 500 VA * - 3 szt.
2. UPS 19'' o mocy skutecznej 600W i mocy pozornej 1 000 VA * - 12 szt.

*Zdalne monitorowanie wszystkich UPS za pośrednictwem sieci (nadzorowanie poprzez HTTP) i oprogramowania.

Dostarczony sprzęt musi być zgodny z normami: PN-EN 62040-1-1:2006, PN-EN 62040-2:2008 oraz posiadać znak CE dla krajów UE i EFTA.

Wykonawca dostarczy na własny koszt wszystkie elementy składające się na przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.

UWAGA!
Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, z rokiem produkcji: 2010 oraz okresem gwarancji na urządzenie: min. 24 miesiące.


Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 31154000-0 bezprzestojowe źródła energii.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia:
Dostawa w terminie uzgodnionym z Zamawiającym nastąpi do 14 dni od daty zawarcia umowy.
Umowa zostanie zawarta na czas określony tj. na czas udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jednak nie dłużej niż na 36 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej Szpitala: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy dokumenty przetargowe można uzyskać za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
  1. podane w SIWZ tj. wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ,
  2. określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj. załączą do oferty:
    1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (min. 1 dokument).
  3. określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, tj. załączą do oferty:
    1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
      Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  4. załączą do oferty inne dokumenty:
    1. Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane Szpitalowi urządzenia UPS spełniają wymagania, które dyktują normy: PN-EN 62040-1-1:2006 i PN-EN 62040-2:2008 - "Stabilizowane źródła zasilania"
    2. Dokument potwierdzający, że oferowane urządzenia UPS posiadają znak CE dla krajów UE i EFTA.


Ocena warunków:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Wadium
W postępowaniu nie będzie wymagane wadium.

Kryterium oceny ofert:
1. cena brutto za przedmiot zamówienia -100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 08.06.2010 r. do godz. 10:00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 26.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.06.2010 r. o godz. 11:00 w Sali Konferencyjnej w Zakładzie Radioterapii w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 27.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba uprawniona do kontaktowania się z Wykonawcami - mgr Tomasz Duniec - Informatyk
Telefon: 32 2515 231 do 4 wew. 241,
Tel. kom. 603-798-662
Fax: 32 2514 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26.05.2010 r.


Dodatkowe materiały:
01.06.2010 - Zapytania 01.06.2010 - Zapytania 24.06.2010 - Ogłoszenie wyników postępowania 24.06.2010 - Ogłoszenie wyników postępowania SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by