2009-10-13
Ogłoszenie wyników postępowania (17.11.2009)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 14.000 EURO na zakup systemu informatycznego do ewidencji środków trwałych i wyposażenia w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach wraz z zakupem sprzętu uzupełniającego wyposażenie informatyczne

Przedmiotem zamówienia jest: zakup systemu informatycznego do ewidencji środków trwałych i wyposażenia w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach wraz z zakupem sprzętu uzupełniającego wyposażenie informatyczne

Zakres systemu informatycznego do ewidencji środków trwałych i wyposażenia szczegółowo określa Załącznik nr 1 do SIWZ.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień: 30241000-0
Przez zakup systemu informatycznego do ewidencji środków trwałych i wyposażenia wraz z zakupem sprzętu uzupełniającego wyposażenie informatyczne Zamawiający rozumie:
  • udzielenie bezterminowej licencji na oprogramowanie,
  • instalację oprogramowania wraz z podłączeniem urządzeń zewnętrznych,
  • wdrożenie
  • dostawę sprzętu uzupełniającego wyposażenie informatyczne,
  • serwis gwarancyjny 36 miesięcy,
  • szkolenie pracowników obsługujących program - 4 osoby,
  • sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych (etykiety kodów kreskowych)
  • serwis pogwarancyjny - 12 miesięcy po upływie gwarancji (Wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia umowy serwisowej po upływie gwarancji na warunkach określonych w ofercie. Zamawiający dopuszcza waloryzację ceny za serwis pogwarancyjny w maksymalnym wymiarze do wskaźnika inflacji.)

W ramach serwisu gwarancyjnego Wykonawca zapewnia:
  1. przeglądy serwisowe,
  2. naprawę i wymianę części (w cenie oferty) za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest nieprawidłową eksploatacją urządzeń i oprogramowania,
  3. usuwanie błędów w działaniu aplikacji, reakcje na awarie i usuwanie ich skutków, dostosowanie do zmian przepisów prawnych w ramach złożonej oferty cenowej
  4. upgradowanie oprogramowania obsługującego przedmiot zamówienia do nowych wersji,
  5. pomoc techniczną producenta oprogramowania,
  6. gwarancja ulega przedłużeniu o czas niesprawności przedmiotu zamówienia w przypadku napraw gwarancyjnych.
Zamawiający nie dopuszcza złożenie ofert częściowych ani wariantowych.

Termin realizacji zamówienia -
w zakresie:
  • udzielenia bezterminowej licencji na oprogramowanie na 3 stanowiskach roboczych,
  • instalacji oprogramowania wraz z podłączeniem urządzeń zewnętrznych,
  • wdrożenia
  • dostawy sprzętu uzupełniającego wyposażenie informatyczne,
  • szkolenia pracowników (4 osoby) obsługujących program,
w terminie do 20 dni od daty zawarcia umowy

w zakresie serwisowania gwarancyjnego i sukcesywnych dostaw materiałów eksploatacyjnych (etykiety kodów kreskowych - 36 miesięcy licząc od daty podpisania "Protokołu prawidłowego wykonania umowy"

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej Szpitala: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy dokumenty przetargowe można uzyskać za zaliczeniem pocztowym (koszt 20 zł brutto).

Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ) i spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn.), dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, informację w zakresie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu i faxu do kontaktów, e- mail, wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie wg Załącznika nr 6 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, co najmniej trzema wdrożeniami systemu informatycznego do ewidencji środków trwałych i wyposażenia i przedstawi na to dokumenty, szczegółowy opis zaoferowanego systemu informatycznego do ewidencji środków trwałych i wyposażenia, foldery informacyjne, wzory generowanych dokumentów, wniosą wadium oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy.

Ocena warunków:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr Tomasz Duniec - informatyk
Fax: 032 2514-533

Wadium:
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 300,00 zł

Kryterium oceny ofert:
1. Oferowana cena brutto za całość przedmiotu zamówienia - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 22.10.2009r. do godz. 10.00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.10.2009r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej w Zakładzie Radioterapii w Katowicach przy ul. Raciborskiej 27.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie zamierza:
- zawierać umowy ramowej
- ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
- zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje:
- zwrotu kosztów uczestnictwa w postępowaniu,
- zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.)

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy - Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy – Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13.10.2009r.


Dodatkowe materiały:
17.11.2009 - Ogłoszenie wyników postępowania 17.11.2009 - Ogłoszenie wyników postępowania 21.10.2009 - Zapytania 21.10.2009 - Zapytania 21.10.2009 - Zmiana terminu składania ofert 21.10.2009 - Zmiana terminu składania ofert
SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by