2014-03-10
Ogłoszenie wyników postępowania, Załącznik nr 1 do Ogłoszenia wyników (10.04.2014)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na zakup i dostarczanie implantów ortopedycznych
oznaczenie sprawy: Szp.Leszcz /PN/21/2014

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie implantów ortopedycznych dla potrzeb Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, których rodzaj i ilości przedstawia Załącznik Nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa.

Przedmiot zamówienia został podzielony na Pakiety od Nr 1 do Nr 29.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 33183100-7 implanty ortopedyczne
  1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie implantów ortopedycznych sukcesywne dostawy na wezwanie Zamawiającego na Blok Operacyjny – Zespół Nr 2 w Katowicach przy ul. Józefowskiej 119.
  2. Zlecenia dostaw (w formie raportu zużycia lub zamówienia) będą wystawiane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy i przesyłane Wykonawcy faksem, tj.:
    1. raport zużycia – w przypadku Pakietów Nr 1-3, 5-6,
    2. zamówienie – w przypadku Pakietów Nr 4, 7-29.
  3. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego pisemnego potwierdzania przy pomocy faksu otrzymania zlecenia dostaw i realizacji każdej dostawy w terminie do:
    1. 24 godzin od daty otrzymania raportu zużycia – w przypadku Pakietów Nr 1-3, 5-6,
    2. 48 godzin od daty otrzymania zamówienia – w przypadku Pakietów Nr 4, 7-29.
  4. Wykonawca gwarantuje dostępność i płynność dostaw przez cały okres obowiązywania umowy.
  5. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać dostawy z należytą starannością, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowanie.
  6. Ilości przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z bieżących zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.
  7. W przypadku implantów sterylnych minimalny okres sterylności musi wynosić 12 miesięcy licząc od daty dostawy.
  8. Oferowana cena brutto za przedmiot zamówienia jest niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy i musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru.
  9. Dotyczy Pakietów Nr 1-3, 5-6: W zakresie ww. Pakietów, w ramach umowy na cały okres jej obowiązywania bez możliwości zapłaty dodatkowego wynagrodzenia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w depozyt na Blok Operacyjny – Zespół Nr 2 w Katowicach przy ul. Józefowskiej 119 komplet instrumentarium w kasecie odpowiedni dla danego rodzaju oferowanych implantów oraz pełne "typoszeregi" odpowiednie dla danego rodzaju oferowanych implantów, w terminie do 3 dni od daty zawarcia umowy.
    Przekazanie nastąpi na podstawie Protokołu podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
    Po zużyciu przez Zamawiającego odpowiedniego implantu Wykonawca zobowiązany jest uzupełnić "typoszereg" w terminie nie przekraczającym 24 godzin od daty złożenia przez Zamawiającego raportu zużycia.
    Po wygaśnięciu umowy Zamawiający zwróci Wykonawcy instrumentarium oraz "typoszeregi" na podstawie Protokołu podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron wraz z raportem zużycia implantów.
  10. Dotyczy Pakietów Nr 4, 7-29: W zakresie ww. Pakietów, w ramach umowy na cały okres jej obowiązywania bez możliwości zapłaty dodatkowego wynagrodzenia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczać każdorazowo Zamawiającemu w depozyt na Blok Operacyjny – Zespół Nr 2 w Katowicach przy ul. Józefowskiej 119 komplet instrumentarium w kasecie odpowiedni dla danego rodzaju zleconego implantu oraz pełny "typoszereg" odpowiedni dla danego rodzaju zleconego implantu, w terminie nie przekraczającym 48 godzin od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia.
    Przekazanie nastąpi na podstawie Protokołu podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
    Po wykonaniu operacji Zamawiający każdorazowo zwróci Wykonawcy instrumentarium oraz "typoszereg" z niewykorzystanym podczas operacji asortymentem na podstawie Protokołu podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron wraz z raportem zużycia implantu.
  11. Na cały okres obowiązywania umowy bez możliwości zapłaty dodatkowego wynagrodzenia, Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia serwisu (ostrzenie narzędzi itp.) oraz do wymiany zużytych lub uszkodzonych w czasie eksploatacji narzędzi.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na kompletne Pakiety.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
Przez okres 4 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do czasu wykorzystania wartości umowy.

Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp tj. w przypadku gdy w postępowaniu złożyły ofertę podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba że wykażą że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

5. Poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy czytelne kserokopie wymaganych zgłoszeń bądź zaświadczeń o wpisie do rejestru Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z obowiązującymi przepisami na oferowane towary.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości:

Pakiet Nr 1 - 23 zł
Pakiet Nr 2 - 91 zł
Pakiet Nr 3 - 242 zł
Pakiet Nr 4 - 48 zł
Pakiet Nr 5 - 40 zł
Pakiet Nr 6 - 141 zł
Pakiet Nr 7 - 40 zł
Pakiet Nr 8 - 13 zł
Pakiet Nr 9 - 105 zł
Pakiet Nr 10 - 8 zł
Pakiet Nr 11 - 35 zł
Pakiet Nr 12 - 115 zł
Pakiet Nr 13 - 73 zł
Pakiet Nr 14 - 66 zł
Pakiet Nr 15 - 44 zł
Pakiet Nr 16 - 44 zł
Pakiet Nr 17 - 39 zł
Pakiet Nr 18 - 115 zł
Pakiet Nr 19 - 44 zł
Pakiet Nr 20 - 110 zł
Pakiet Nr 21 - 25 zł
Pakiet Nr 22 - 52 zł
Pakiet Nr 23 - 41 zł
Pakiet Nr 24 - 66 zł
Pakiet Nr 25 - 42 zł
Pakiet Nr 26 - 36 zł
Pakiet Nr 27 - 57 zł
Pakiet Nr 28 - 31 zł
Pakiet Nr 29 - 30 zł

Kryterium oceny ofert:
1. cena brutto za przedmiot zamówienia - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 20.03.2014r. do godz. 10:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 26, Kancelaria.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.03.2014r. o godz. 11:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści SIWZ z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał SIWZ oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Zbigniew Wiąk
Telefon 32 2515-231 wew. 210
Fax 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.03.2014r.


Dodatkowe materiały:
10.04.2014 - Ogłoszenie wyników postępowania 10.04.2014 - Ogłoszenie wyników postępowania 10.04.2014 - Załącznik nr 1 do Ogłoszenia wyników 10.04.2014 - Załącznik nr 1 do Ogłoszenia wyników SIWZ SIWZ
Zapytania do SIWZ - 18.III.2014r. Zapytania do SIWZ - 18.III.2014r. Załącznik nr 2 do SIWZ Załącznik nr 2 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by