2010-01-27
Unieważnienie postępowania (08.02.2010)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę artykułów biurowych dla potrzeb Szpitala

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – w dalszej treści Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ – Formularz Cenowy.

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV 30190000-7 (Różny sprzęt i artykuły biurowe).

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych ani składania ofert wariantowych.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w przypadku pozycji nr 6, 18, 31, 32, 67, 68, 70, 74, 75, 80, 88, 89, 91, 93, 94, 105, 109, 110, 111, 126, 129, 130, 138, 139, 162 z gwarancją odpowiedniej jakości towaru.

W przypadku pozycji nr 4, 5, 7, 8, 9, 11, 14, 30, 33, 34, 35, 36, 37, 72, 82, 140, 141, 144 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych, gdyż są to priorytetowe pozycje dla Zamawiającego.

Zamawiający nie zamierza:
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje:
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp.

Termin realizacji zamówienia: przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- podane w SIWZ – tj. załączą do oferty podpisane i wypełnione Załączniki do SIWZ,
- na podstawie art. 22 Pzp,
  • załączą do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku gospodarstw rolnych wymagane jest zaświadczenie o posiadaniu i wielkości gospodarstwa,
  • załączą do oferty wykaz min. trzech wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wskazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
  • załączą do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o posiadaniu środków finansowych na kwotę nie mniejszą niż 30.000 zł, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert,
- oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp.

Ocena spełnienia warunków:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia.

Osoba upoważniona do udzielania informacji:
Krystyna Serafin – Specjalista ds. zaopatrzenia
Telefon: 32 2515-231 do 4, wew. 322, fax: 32 2514-533

Wadium
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości 1.300,00 zł.

Kryterium oceny ofert:
Oferowana cena brutto – 100%

Oferty należy złożyć do dnia 05.02.2010r. do godz. 10:00 w Kancelarii Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.02.2010r. o godz. 11:00 w Sali Konferencyjnej Zakładu Radioterapii w Katowicach przy ul. Raciborskiej 27.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy - Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy – Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie UZP w dniu 27.01.2010r.


Dodatkowe materiały:
08.02.2010 - Unieważnienie postępowania 08.02.2010 - Unieważnienie postępowania SIWZ SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by