2010-07-02
Ogłoszenie wyników postępowania - 08.09.2010r.


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40–074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę serwera

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera o parametrach technicznych określonych w Specyfikacji Asortymentowo-Cenowej stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ.

Zamówienie obejmuje również:
1. transport urządzenia do miejsca dostawy,
2. montaż, instalację i uruchomienie,
3. okres gwarancji – min. 36 miesięcy,
4. serwis gwarancyjny, w ramach którego Wykonawca zapewnia:
a) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe (w cenie oferty) za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia,
b) gwarancja ulega przedłużeniu o czas niesprawności urządzenia, w przypadku napraw gwarancyjnych.
5. autoryzowany serwis po zakończeniu gwarancji (na warunkach udzielonej gwarancji) przez okres min. 4 lat.

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 48820000-2

Zamawiający nie dopuszcza składania ani ofert częściowych, ani ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

Termin realizacji zamówienia:
Na czas udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, jednak nie dłużej niż na okres 48 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w tym termin realizacji zamówienia w zakresie transportu urządzenia do miejsca dostawy, montażu, instalacji i uruchomienia zakończone podpisaniem przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy „Protokołu bezusterkowego odbioru urządzenia” wraz z wystawieniem faktury VAT – do 60 dni od daty zawarcia umowy.

Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:
1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (min. 2 dokumenty).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

4. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom, Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) Opis urządzenia, folder, fotografie – dokumentujące wymagania techniczne.
b) Instrukcję obsługi w języku polskim lub opis sposobu użytkowania urządzenia.

5. Dokument dopuszczający urządzenie do obrotu w kraju.

6. Certyfikat spełniający standardy branżowe Microsoft.

7. Informację o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym z uwzględnieniem miejsca, punktu obsługującego, nr telefonu i faksu do kontaktów.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Wadium:
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 1.400,00 zł

Kryterium oceny ofert:
1. cena brutto za przedmiot zamówienia - 80%
2. koszt rocznego serwisu pogwarancyjnego - 20%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 13.07.2010r. do godz. 10:00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.07.2010r. o godz. 11:00 w Sali Konferencyjnej w Zakładzie Radioterapii w Katowicach przy ul. Raciborskiej 27.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający przewiduje
w zakresie serwisu
1. zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści SIWZ z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał SIWZ oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - Tomasz Duniec
Telefon: 32 2515-231 do 3 wew. 241
Fax: 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.07.2010r.


Dodatkowe materiały:
Ogłoszenie wyników postępowania - 08.09.2010r. Ogłoszenie wyników postępowania - 08.09.2010r. SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by