2009-07-29
Unieważnienie postępowania (02.09.2009)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na wykonanie projektu budowlanego adaptacji pomieszczeń znajdujących się w budynku głównym Zespołu Nr 1 Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego przy ul. Raciborskiej 27 w Katowicach na Pracownię Endoskopii

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – zwana dalej Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
  1. Wykonanie projektu budowlanego (również w wersji elektronicznej) adaptacji pomieszczeń znajdujących się w budynku głównym Zespołu Nr 1 Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego przy ul. Raciborskiej 27 w Katowicach na Pracownię Endoskopii, według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003r. Nr 120, poz. 1133) wydanego na podstawie art. 34 ust. 6 pkt 1 ustawy z dnia 07.07.1994r. – Prawo budowlane (Dz. U. Z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) zgodnego z załączoną koncepcją, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę /decyzję tę w imieniu Zamawiającego uzyska Wykonawca zamówienia/
  2. Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji.
    Projekt powinien zawierać w szczególności:
    • projekt wyburzeń,
    • projekt budowlano – wykonawczy,
    • kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót dla robót budowlanych.
    Ponadto projekt musi zawierać wszelkie opracowania wynikające z przepisów szczegółowych.
    Projekt należy uzgodnić pod względem BHP, ergonomii, przeciwpożarowym i sanitarno-epidemiologicznym.

Zakres i rodzaj prac projektowych:

Proponowana funkcja Pracowni Endoskopii musi zawierać pomieszczenia zgodnie z załączoną koncepcją – Załącznik nr 5 do SIWZ, tj.:
  • pomieszczenie pracowni kolonoskopii z kabiną i WC dla pacjentów,
  • zmywalnia,
  • pomieszczenie pracowni endoskopii,
  • pokój wybudzeń,
  • rejestracja.
Projektowana funkcja wymusza wykonanie remontu pomieszczeń w części budowlanej.

UWAGA!
1. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z obiektem.
2. Prace nie wskazane wprost, a wynikające z przepisów i procesu realizacji, Wykonawca ma obowiązek zrealizować i skalkulować w ramach oferty przetargowej tak, aby obiekt był obiektem nadającym się do użytkowania.
3. Wykonawca ma obowiązek wykonać i zrealizować zadanie w nieprzekraczalnym terminie zgodnie ze złożoną ofertą przetargową.
4. Wykonawca ma obowiązek uzyskać wszelkie wymagane uzgodnienia.
5. Wykonawca ma obowiązek dołączyć do projektu oświadczenie o przeniesieniu bez żadnych ograniczeń autorskich praw majątkowych do dokumentacji projektowej będącej przedmiotem umowy na rzecz Zamawiającego.
6. Wykonawca ma obowiązek dołączyć do projektu oświadczenie o jego wykonaniu zgodnie z obowiązującymi przepisami i wzięciu pełnej odpowiedzialności za błędy w jego wykonaniu przy korzystaniu z niego przez Zamawiającego.
7. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć kosztorysy inwestorskie wraz z przedmiarami.
8. Wykonawca ma obowiązek wystąpić i uzyskać decyzję o pozwoleniu na budowę.
9. Posiadana przez Zamawiającego dokumentacja budynku jest do wglądu codziennie (od poniedziałku do piątku) w godz. 09.00 – 14.00 po uprzednim zgłoszeniu, a Wykonawcy zostanie ona protokolarnie przekazana na czas niezbędny do wykonania projektu. Wyciąg z dokumentacji stanowią załączniki nr 5a i 5b do SIWZ

Oznaczenie wg CPV: /71251000-2 – usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków/ /71247000-1 – nadzór nad robotami budowlanymi/

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, równoważnych, częściowych.

Zamawiający nie zamierza:
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje:
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp.

Termin realizacji zamówienia: (bez nadzoru autorskiego) pożądany do 90 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ), wniosą wadium i spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy Pzp, dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże co najmniej 1 dokument potwierdzający wykonanie projektu o podobnym zakresie kompleksowości i wartości oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy.

Ocena spełnienia warunków:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Osoba uprawniona do kontaktowania się z Wykonawcami - mgr inż. Włodzimierz Sygulski – Z-ca Dyrektora ds. Administracyjno-Technicznych
Telefon: 032 2511-761, kom. 603-798-573
Fax: 032 2514 533

Wadium
W zamówieniu jest wymagane wadium w wysokości: 840,00 zł.

Kryteria oceny ofert:
1. Cena całkowita (brutto) podana w ofercie za wykonanie przedmiotu zamówienia - 90%
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia (bez nadzoru autorskiego) podany w dniach licząc od daty zawarcia umowy - 10%

Oferty należy złożyć do dnia 28.08.2009r. do godz. 10.00 w Kancelarii Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.08.2009r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej Zakładu Radioterapii w Katowicach przy ul. Raciborskiej 27.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy - Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy – Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 29.07.2009r.


Dodatkowe materiały:
02.09.2009 - Unieważnienie postępowania 02.09.2009 - Unieważnienie postępowania SIWZ SIWZ Załącznik nr 5 Załącznik nr 5
Załącznik nr 5a Załącznik nr 5a Załącznik nr 5b Załącznik nr 5b
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by