2013-06-11
Unieważnienie postępowania (26.07.2013)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 5 000 000 EURO na zaprojektowanie i wykonanie adaptacji pomieszczenia w budynku Centralnej Izby Przyjęć na pracownię rtg w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach w formule "zaprojektuj i zbuduj" na zasadzie "pod klucz".

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
  1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie adaptacji pomieszczenia 032 w budynku Centralnej Izby Przyjęć na pracownię rtg w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach w formule "zaprojektuj i zbuduj" na zasadzie "pod klucz".
  2. Przedmiot zamówienia polega na:
    1. wykonaniu koncepcji pracowni rtg w tym rozwiązań projektowych i wykonawczych całości prac budowlanych określonych w przedmiocie zamówienia; z aranżacją i wyposażeniem
    2. zaprojektowaniu i wykonaniu zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego koncepcją pracowni rtg wraz z wyposażeniem oraz z demontażem i przeniesieniem aparatu rtg z likwidowanej pracowni w budynku Oddziału Chorób Płuc, jego instalacją i uruchomieniem w nowej lokalizacji.
    3. uzyskaniu w imieniu Zamawiającego decyzji Prezydenta Miasta Katowice – pozwolenia na budowę pt. "Adaptacja pomieszczenia w budynku Centralnej Izby Przyjęć na pracownię rtg w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach."
    4. pełnieniu nadzoru autorskiego nad realizacją powyższych przedsięwzięć.
    5. uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych pozwoleń na użytkowanie aparatu rtg i pracowni rtg
  3. Opis przedmiotu zamówienia wynika ze SIWZ, Programu funkcjonalno - użytkowego, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  4. Autorem projektu budynku Centralnej Izby Przyjęć jest Konsorcjum Biuro Architekt Kaczmarczyk & Statyk, którego liderem było Biuro Architekt Kaczmarczyk ul. Mickiewicza 9A 34-200 Sucha Beskidzka, a prowadzący projekt architekt Andrzej Kaczmarczyk
  5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Opis i oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:

71240000-2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania.
45000000-7 Roboty budowlane:
45215140-0 roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych,
45220000-5 roboty inżynieryjne i budowlane,
45223000-6 roboty budowlane w zakresie konstrukcji,
45300000-0 roboty w zakresie instalacji budowlanych,
45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 tynkowanie,
45420000-7 roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie,
45430000-0 pokrywanie podłóg i ścian,
45440000-3 roboty malarskie i szklarskie,
45450000-6 roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
do 30.12.2013r.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, zapoznają się z obiektami Szpitala i dokumentacją budynku Centralnej Izby Przyjęć, przed złożeniem oferty oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2,4 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz robót budowlanych lub projektowych i budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże nie mniej niż 1 dokument potwierdzający wykonanie robót budowlanych lub projektowych i budowlanych tj. wykonanie pracowni rtg wg Załącznika nr 7 do SIWZ.
b) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności projektowej, budowlanej po nie mniej niż 800.000,00 zł /w przypadku podwykonawcy warunek ten dotyczy realizowanego przez niego zakresu/.

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 2, 3 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych,
c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych t.j. w przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły ofertę podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej chyba, że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości 1 000,00 zł.

Kryterium oceny ofert:
1. Oferowana cena ryczałtowa (z VAT) za wykonanie przedmiotu zamówienia - 90%
2. Czas wykonania w dniach kalendarzowych przedmiotu zamówienia - 10%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 02.07.2013r. do godz. 10:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora, I piętro.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.07.2013r. o godz. 11:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. zamówień dodatkowych ani uzupełniających
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Witold Nowak – Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa
Telefon: 32 2511-761,
Fax: 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.06.2013r.


Dodatkowe materiały:
01.07.2013 - Zmiana terminu składania ofert 01.07.2013 - Zmiana terminu składania ofert 08.07.2013 - Zapytania do SIWZ 08.07.2013 - Zapytania do SIWZ 08.07.2013 - Zmiana terminu składania ofert 08.07.2013 - Zmiana terminu składania ofert
26.07.2013 - Unieważnienie postępowania 26.07.2013 - Unieważnienie postępowania SIWZ SIWZ Załącznik nr 1 Załącznik nr 1
Załącznik nr 2 Załącznik nr 2
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by