2016-02-12
Ogłoszenie wyników postępowania (03.03.2016)


Katowickie Centrum Onkologii
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, materiałów kontrolnych, kalibratorów, materiałów eksploatacyjnych do analizatora/ów oraz autoryzowany serwis zapewniający sprawność analizatora/ów w tym przeglądy, naprawy wraz z wymianą części
(znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/ 5 / 2016

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Sposób przekazania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ
  1. SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Centrum: www.kco.katowice.pl
  2. SIWZ można uzyskać pod adresem: Katowickie Centrum Onkologii, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
  3. Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, materiałów kontrolnych, kalibratorów, materiałów eksploatacyjnych do analizatora/ów (zwane w dalszej treści odczynniki laboratoryjne) oraz autoryzowany serwis zapewniający sprawność analizatora/ów w tym przeglądy, naprawy wraz z wymianą części w podziale na:

Pakiet nr 1 – Odczynniki, materiały kontrolne, kalibratory, materiały eksploatacyjne do analizatora biochemicznego Cobas Integra 400 Plus oraz autoryzowany serwis zapewniający sprawność analizatora w tym przeglądy, naprawy wraz z wymianą części,
Pakiet nr 2 – Odczynniki materiały kontrolne, kalibratory, materiały eksploatacyjne do analizatora Coasys Plus C oraz autoryzowany serwis zapewniający sprawność analizatora w tym przeglądy, naprawy wraz z wymianą części,
Pakiet nr 3 – Odczynniki, materiały kontrolne, kalibratory, materiały eksploatacyjne do analizatora Cobas E411 do wykonywania badań immunochemicznych oraz autoryzowany serwis zapewniający sprawność analizatora w tym przeglądy, naprawy wraz z wymianą części, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 8 do SIWZ.

Oznaczenie wg CPV: 33696500-0 odczynniki laboratoryjne, 50410000-2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej.

I. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia
  1. dot. Pakietu nr 1
    Zamawiane odczynniki są predefiniowane do analizatora biochemicznego Cobas Integra 400 Plus i nie mogą podlegać modyfikacjom, muszą być oznaczone kodem kreskowym umożliwiającym automatyczny odczyt przez aparat.
    Aplikacje biochemiczne enzymatyczne wg I.F.C.C. (International Federation of Clinical Chemistry)
  2. dot. Pakietu nr 2
    Zamawiane odczynniki laboratoryjne są predefiniowane do analizatora Coasys Plus C i nie mogą podlegać modyfikacjom.
  3. dot. Pakietu nr 3 Zamawiane odczynniki laboratoryjne są predefiniowane do analizatora Cobas E411 do wykonywania badań immunochemicznych i nie mogą podlegać modyfikacjom, muszą być oznaczone kodem kreskowym umożliwiającym automatyczny odczyt przez aparat.

UWAGA
Wg instrukcji obsługi użytkowania, producent zaleca użycie odczynników oryginalnych - posiadających zgłoszenie, wpis do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub inny dokument zgodnie z obowiązującym stanem prawnym w tym zakresie, dopuszczający produkt do stosowania i obrotu w kraju.

Pożądane będzie zaoferowanie odczynników oryginalnych.

Zamawiający dopuszcza zaoferowanie odczynników laboratoryjnych równoważnych, kompatybilnych dla użytkowanego urządzenia, posiadających odpowiednie zgłoszenie, wpis do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oferowanych odczynników laboratoryjnych lub inny dokument zgodnie z obowiązującym stanem prawnym w tym zakresie, dopuszczający produkt do stosowania i obrotu w kraju.

II. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia
  1. Wykonawca gwarantuje dostarczenie, wraz z pierwszą dostawą odczynników, aktualnych instrukcji w języku polskim zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. z 2015r. poz. 876 ze zm.).
  2. Wykonawca gwarantuje dostarczenie towaru z terminem ważności nie krótszym niż:
    - 8 miesięcy - dot. Pakietu nr 1 i 2,
    - 4 miesiące - dot. Pakietu nr 3,
    od daty dostawy do magazynu Zamawiającego, jakościowo odpowiadających wymogom, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i magazynowanie.
  3. Wykonawca na cały okres obowiązywania umowy musi zagwarantować autoryzowany serwis zapewniający sprawność analizatora/ów w tym przeglądy, naprawy wraz z wyminą części:
    - analizatora Cobas Integra 400 Plus,
    - analizatora Coasys Plus C,
    - analizatora Cobas E411 do wykonywania badań immunochemicznych,
    w ramach złożonej oferty cenowej.
  4. Zapewnienie sprawności analizatora/ów może się odbyć przez wstawienie analizatora zastępczego.

III. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia
  1. Zamawiający rozumie przez dostawę odczynników laboratoryjnych, sukcesywne dostawy jeden lub dwa razy w miesiącu przez cały okres obowiązywania umowy na podstawie zamówień składanych do Wykonawcy przy pomocy faksu.
  2. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni roboczych (dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) od daty złożenia zamówienia przy pomocy faksu.
  3. Wykonawca musi zagwarantować niezmienność cen brutto przez cały okres obowiązywania umowy.
  4. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu Zamawiającego oraz koszty autoryzowanego serwisu zapewniającymi sprawność analizatora/ów wraz z przeglądami, naprawami i wyminą części oraz ewentualne koszty związane z instalacją analizatora zastępczego w ramach zapewnienia sprawności.
  5. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego towaru przez cały okres obowiązywania umowy.
  6. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.

WYMAGANIA DODATKOWE:
Dot. Pakietu nr 1
  1. Przetarg na dostawę odczynników, materiałów kontrolnych, kalibratorów, materiałów eksploatacyjnych do analizatora Cobas Integra 400 Plus będącego własnością Zamawiającego.
  2. W przypadku braku sprawności analizatora Cobas Integra 400 Plus uniemożliwiającego wykonywanie badań lub cyklicznie powtarzającego się problemu z utrzymaniem jego pełnej gotowości do wykonywania badań, w terminie do 14 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego, Wykonawca dostarczy analizator zastępczy o co najmniej takich samych parametrach co Cobas Integra 400 Plus.
  3. W przypadku zaoferowania analizatora zastępczego w ramach zapewnienia sprawności w trakcie realizacji umowy Wykonawca gwarantuje w ramach złożonej oferty cenowej, że:
    • poinformuje o tym fakcie Zamawiającego przed dostarczeniem analizatora,
    • zapewni ciągłość wykonywanych badań,
    • zainstaluje zaoferowany analizator zastępczy, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zakończony protokołem instalacji i uruchomienia oraz szkolenia personelu,
    • po zakończeniu umowy Wykonawca zobowiązany jest do odbioru analizatora zastępczego potwierdzonego protokołem odbioru,
    • zapewni taką ilość odczynników pozwalającą na wykonanie jednakowej ilości badań co na analizatorze Cobas Integra 400 Plus do czasu zakończenia umowy,
    • dołączy do oferty materiały informacyjne z dokładnym opisem technicznym oferowanego analizatora zastępczego.
  4. Wykonawca zapewnia podłączenie analizatora zastępczego do laboratoryjnego systemu informatycznego e-Lab.
  5. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę.

Dot. Pakietu nr 2
  1. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę. Odczynniki oferowane zgodne z ustawą o wyrobach medycznych.
  2. Zaoferowane odczynniki w tym kalibratory, osocza kontrolne posiadają aplikacje oraz wartości nominalne dla oferowanych odczynników do analizatora Coasys Plus C.
  3. Wykonawca gwarantuje wdrożenie odczynników na miejscu w laboratorium.
  4. Lista referencyjna w załączniku do oferty.

Dot. Pakietu nr 3
  1. Przetarg na dostawę odczynników, materiałów kontrolnych, kalibratorów, materiałów eksploatacyjnych do analizatora Cobas E411 będącego własnością Zamawiającego.
  2. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert:
1. częściowych tj. na poszczególne kompletne Pakiety, ujęte w Załączniku Nr 8 do SIWZ,
2. równoważnych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Miejsce realizacji dostaw
Magazyn Zamawiającego – ul. Raciborska 27, 40-074 Katowice (czynny od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 do 15:00).

Termin realizacji zamówienia: przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do czasu wyczerpania wartości umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu
1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.
2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp t.j. w przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły ofertę podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba, że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

6. INNE DOKUMENTY:
a) W przypadku zaoferowania odczynników równoważnych, kompatybilnych dla użytkowanego urządzenia Wykonawca musi dołączyć dokumenty posiadające zgłoszenie, wpis do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oferowanych odczynników laboratoryjnych lub inne dokumenty zgodnie z obowiązującym stanem prawnym w tym zakresie, dopuszczające produkty do stosowania i obrotu w kraju.
b) Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty zapisane w programie Excel na dowolnym nośniku (np. CD, dyskietka) wyliczenia wszystkich pozycji ujętych w Załączniku nr 8 do SIWZ, na które składa ofertę.
c) UWAGA – dot. substancji niebezpiecznych oraz opakowań przeznaczonych do utylizacji
1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty charakterystyk wszystkich oferowanych substancji i preparatów niebezpiecznych w formie elektronicznej zapisane na dowolnym nośniku (np. CD, dyskietka), na każdy z odczynników wraz z ofertą, a w przypadku braku kart charakterystyk dla oferowanych produktów – Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty nie posiadają cech substancji niebezpiecznych zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi,
d) Harmonogram przeglądów serwisowych analizatora/ów.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości:
Pakiet nr 1 – 2.700,00 zł
Pakiet nr 2 – 500,00 zł
Pakiet nr 3 – 3.000,00 zł
Razem: 6.200,00 zł

Kryterium oceny ofert:
Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet – 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 19.02.2016 r. do godz. 10:00 w Katowickim Centrum Onkologii, ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.02.2016 r. o godz. 11:00 w Katowickim Centrum Onkologii, ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - Kierownik Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej – mgr Stanisław Iwańczak
Telefon: (32) 42-00-229, (32) 42-00-228
Fax: (32) 2514–533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.02.2016 r.


Dodatkowe materiały:
03.03.2016 - Ogłoszenie wyników postępowania 03.03.2016 - Ogłoszenie wyników postępowania 17.02.2016 - Zmiana terminu składania ofert 17.02.2016 - Zmiana terminu składania ofert 23.02.2016 - Zapytania 23.02.2016 - Zapytania
SIWZ SIWZ Załącznik nr 8 do SIWZ Załącznik nr 8 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by