2011-10-05
Ogłoszenie wyników postępowania (21.10.2011)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 14.000 EURO
na
dostawę ziemniaków jadalnych nadających się do przechowywania w ilości 21000 kg na okres zimowy dla potrzeb Szpitala
(znak sprawy: Szp.Leszcz./ PN/ 63/ 2011)

Podstawa prawna

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl

SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.

Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ziemniaków jadalnych nadających się do przechowywania w ilości 21000 kg na okres zimowy dla potrzeb Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego Katowicach.

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień: 03212100-1 Ziemniaki.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

1. Dostawy realizowane będą w cyklach 1 - 2 miesięcznych począwszy od miesiąca październik 2011r. do miesiąca maj 2012r. w ilości:

w październiku 2011 roku
- Zespół nr 1 – 2.000 kg
- Zespół nr 2 – 1.000 kg
w listopadzie 2011 roku
- Zespół nr 1 – 4.000 kg
- Zespół nr 2 – 2.000 kg
w styczniu 2012 roku
- Zespół nr 1 – 4.000 kg
- Zespół nr 2 – 1.000 kg
w marcu 2012 roku
- Zespół nr 1 – 2.500 kg
- Zespół nr 2 – 1.000 kg
w maju 2012 roku
- Zespół nr 1 – 2.500 kg
- Zespół nr 2 – 1.000 kg
2. Wykonawca dostarczy towar na podstawie telefonicznych zamówień składanych przez osoby upoważnione, w terminie do 7 dni kalendarzowych od zgłoszenia.
3. Wykonawca ponosi koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do piwnicy Kuchni w Zespole nr 1 – Katowice ul. Raciborska 27 i do piwnicy Kuchni w Zespole nr 2 – Katowice ul. Józefowska 119.
4. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.
5. Wykonawca gwarantuje niezmienność ceny brutto przez cały okres obowiązywania umowy.
6. Wykonawca gwarantuje dostępność dostaw przez cały okres obowiązywania umowy.
7. Wykonawca gwarantuje dostarczenie ziemniaków o najwyższej jakości
8. W przypadku dostarczenia ziemniaków złej jakości Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnej ich wymiany na ziemniaki o właściwych parametrach konsumpcyjnych i bezpłatny odbiór towaru reklamowanego.

Miejsce realizacji dostawy
• Kuchnia w Zespole nr 1 - Katowice ul. Raciborska 27
• Kuchnia w Zespole nr 2 - Katowice ul. Józefowska 119

Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: do 15 maja 2012r.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:
1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.
3. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy.
4. W przypadku gospodarstw rolnych wymagane jest zaświadczenie o posiadaniu i wielkości gospodarstwa.

Ocena spełnienia warunków:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia

Wadium
W postępowaniu nie jest wymagane wadium.

Kryterium oceny ofert:
Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – 100%.

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 14.10.2011r. do godz. 10:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.10.2011r. o godz. 11:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji
mgr inż. Remigiusz Ignaszak – Inspektor

Telefon: 0-32 2515-231 do 4, wew. 288,
Fax: /0-32/ 2514 – 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.10.2011r.


Dodatkowe materiały:
21.10.2011 - Ogłoszenie wyników postępowania 21.10.2011 - Ogłoszenie wyników postępowania SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by