2011-11-30
Ogłoszenie wyników postępowania - 23.XII.2011r.


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na wykonywanie badań diagnostycznych laboratoryjnych – specjalistycznych

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie badań diagnostycznych laboratoryjnych – specjalistycznych dla potrzeb Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, których wykaz i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 Pakietów.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych CPV: 85145000-7 – usługi świadczone przez laboratoria medyczne.

1. Ilości badań mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z bieżących zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zlecanych badań.
2. Wykonawca wystawia Fakturę VAT na koniec miesiąca kalendarzowego, zawierającą zestawienie rodzaju i ilości wykonanych badań, cenę netto i brutto oraz wartość brutto, a także załącznik w postaci wykazu uwzględniającego:
- badania w podziale na ośrodki Szpitala zlecające badania,
- imię, nazwisko pacjenta,
- rodzaj badania,
- datę zlecenia.

3. Wykonawca musi zagwarantować płynność wykonywania usługi przez cały okres obwiązywania umowy.

UWAGA!
Szczegółowe wymagania dotyczące wykonywania badań w zakresie poszczególnych Pakietów określone zostały w Załączniku Nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne kompletne Pakiety.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
Przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do czasu wykorzystania wartości umowy.

Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (min. 2 dokumenty),
b) wykaz wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych (aparatury, na której będą wykonywane badania) dostępnych u wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia,
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (w tym lista uprawnionych diagnostów laboratoryjnych z numerami wpisu na listę diagnostów laboratoryjnych),
d) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 5.000,00 zł.

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. Inne dokumenty:
a) w przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy
b) wpis do ewidencji laboratoriów prowadzony przez Krajową Radę Diagnostów Laboratoryjnych,
c) aktualne certyfikaty udziałów w kontrolach zewnątrz-laboratoryjnych za okres 2009r. – 2011r.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Wadium:
W postępowaniu nie jest wymagane wadium.

Kryterium oceny ofert:
1. cena brutto za przedmiot zamówienia - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 12.12.2011r. do godz. 10:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 26, Kancelaria
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.12.2011r. o godz. 11:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści SIWZ z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał SIWZ oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Witold Nowak – Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa
Telefon: 32 2511-761
Fax: 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.11.2011 r.


Dodatkowe materiały:
Ogłoszenie wyników postępowania - 23.XII.2011r. Ogłoszenie wyników postępowania - 23.XII.2011r. SIWZ SIWZ Załącznik nr 2 do SIWZ Załącznik nr 2 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by