2012-03-02
Ogłoszenie wyników postępowania - 12.IV.2012r.


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na zakup i dostarczanie sprzętu medycznego i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie sprzętu medycznego i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku w podziale na:
Pakiet nr 1 - rękawice
Pakiet nr 2 – zestaw do cewnikowania żył centralnych
Pakiet nr 3 – aparat do aspiracji i wstrzykiwania leków
Pakiet nr 4 – żel do usg
Pakiet nr 5 – baloniki do elektrod do aparatu ekg
Pakiet nr 6 – przyrząd do podawania leku
Pakiet nr 7 – ostrza do skalpeli
Pakiet nr 8 – igły biopsyjne z talerza biodrowego
Pakiet nr 9 – łyżki jednorazowego użytku do laryngoskopów
Pakiet nr 10 – łącznik do drenów
Pakiet nr 11 – zestaw do płukania żołądka
Pakiet nr 12 – przyrząd do transferu leków
ujęte w Załączniku nr 7 do SIWZ – Oferta Cenowa.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV – 33140000-3 – materiały medyczne.

Wymagany termin ważności towaru:
Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności nie krótszym niż 8 miesięcy od daty dostawy w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowanie.
  1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie sprzętu medycznego i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku sukcesywne dostawy na wezwanie Zamawiającego.
  2. Oferowana cena brutto jest niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu.
  3. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w formie pisemnej przy pomocy faksu, średnio raz lub dwa razy w miesiącu.
  4. Wykonawca musi zagwarantować płynność zaopatrzenia na w/w asortyment przez cały okres obowiązywania umowy.
  5. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia.
  6. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianom - zmniejszeniu w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z bieżących zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.
Zamawiający dopuszcza składanie:
- ofert częściowych na poszczególne kompletne Pakiety od nr 1 do nr 12
- ofert równoważnych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia: do czasu wyczerpania wartości umowy jednak nie dłużej niż do dnia 05.02.2013r.

Miejsce dostawy
Magazyn Szpitala – Katowice, ul. Raciborska 27.

Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (min. 3 dokumenty).

3. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom, Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) bezpłatne i bezzwrotne próbki w zakresie Pakietów Nr: 1, 2, 3, 4, 7, 8, 12 w ilości określonej w Załączniku Nr 8 do SIWZ – Wykaz Próbek.
Załącznik ten winien być wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Próbki odpowiednio zabezpieczone, opatrzone danymi Wykonawcy umożliwiającymi jego identyfikację, opisane i przyporządkowane danemu Pakietowi wraz z ww. Załącznikiem należy złożyć do Kancelarii Dyrektora Szpitala – Katowice, ul. Raciborska 26, I piętro do dnia 14.03.2012r. do godz. 10:00.
b) aktualnie obowiązujące dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych przez Zamawiającego, tj.: zawartość protein poniżej 80 ug/g , zgodność z normą EN 455 – 1,2,3 oraz EN 374-2 potwierdzona badaniami podmiotu uprawnionego do kotroli jakości, szczelność potwierdzona AQL nie więcej niż 1,5, odporność na przenikanie wirusów i substancji chemicznych, oznakowanie jako wyrób medyczny i środek ochrony indywidualnej – w zależności od asortymentu – dot. Pakietu nr 1
c) karta charakterystyki produktu – dot. Pakietu nr 4

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ

4. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć informację z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy

INNE DOKUMENTY:
a) Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty zapisane w programie Excel na dowolnym nośniku (np. CD, dyskietka) wyliczenia wszystkich pozycji ujętych w Załączniku nr 7 do SIWZ, na które składa ofertę.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Wadium:
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości:
Pakiet Nr 1 – 2 000,00 zł
W ramach pozostałych Pakietów wadium nie jest wymagane.

Kryterium oceny ofert:
Dotyczy Pakietów Nr: 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11,12
1. Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet - 100%

Dotyczy Pakietu Nr 1,7
1. Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet - 70%
2. Jakość oferowanego towaru oceniana przez użytkownika na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę próbek - 30%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 14.03.2012r. do godz. 10:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 26, Kancelaria Dyrektora, I piętro
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.03.2012r. o godz. 11:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą: wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje:
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - Z-ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa i Epidemiologii – mgr Marzena Ciastek
Telefon: 32 2515 231 do 4 wew. 240, w godzinach od 09:00 do 15:00
Fax: 32 2514 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.03.2012 r.


Dodatkowe materiały:
09.03.2012 - Zapytania 09.03.2012 - Zapytania 13.03.2012 - Zmiana terminu składania ofert 13.03.2012 - Zmiana terminu składania ofert 15.03.2012 - Zapytania 15.03.2012 - Zapytania
Ogłoszenie wyników postępowania - 12.IV.2012r. Ogłoszenie wyników postępowania - 12.IV.2012r. SIWZ SIWZ Załącznik nr 7 - cz. 1 Załącznik nr 7 - cz. 1
Załącznik nr 7 - cz. 2 Załącznik nr 7 - cz. 2 Załącznik nr 7 - cz. 3 Załącznik nr 7 - cz. 3 Załącznik nr 8 - Próbki Załącznik nr 8 - Próbki
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by